Teraz jest 28 mar 2024, 13:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 cze 2008, 15:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Witam... Ostatnio wielu pytało mnie o update'y jakieś info itp. Cóż rozczaruje was... nic takiego na tę chwilę nie przedstawię, a powód zaraz podam. Jak zapewne wszyscy wiecie nasz team to zaledwie kilka osób, logiczne jest iż na ten ogrom pracy te kilka osób to raczej mało. Szczególnie ostatnio borykamy się z wieloma problemami. Nie będę przedstawiał całej sytuacji bowiem nie jest to potrzebne jednakże zwracam się z prośbą do nikogo innego jak Polskiego Community PR czyli was! Obecnie nasz team nie jest w stanie ukończyć samodzielnie projektu, przynajmniej nie w jakimś bliższym terminie gdyż jak mówiłem jest nas po prostu za mało... Potrzebujemy szczególnie modelarzy 3D i grafików 2D, cierpimy również na brak Coderów i osób które zajmą się pracą związaną z wpakowaniem tego co mamy do gry... Będąc szczerym powiem iż obecnie projekt toczy się raczej z rozpędu i powoli zwalnia właśnie z powodu braków osobowych. Potrzebna nam jest świeża krew... ludzie którzy zajmą się przydzielonymi przeze mnie zadaniami i wykonają je tym samym zbliżając projekt do ukończenia. Czekam na propozycje współpracy!
Zważywszy jednak na to iż miałem dość dużo propozycji od ludzi którzy później nic nie robili do teamu przyjmę osoby które w jakiś sposób się wykażą... bądź to przyjdą z już ukończoną pracą albo wykonają robote przydzieloną przeze mnie. Taki tryb wynika z tego iż przyjmując z góry osoby bez uprzedniego sprawdzenia ich często kończy się na gadaniu i de facto spowalnia to projekt gdyż daną prace koniec końców nie wykonaną mogłem przydzielić komu innemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2008, 15:28 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
zeby wystartowac w 0.8 nie potrzeba nam wszystkiego. mozemy sobie darowac np czolgi i samoloty. musimy odwalic tylko te kilkanascie procent niezbedne do gry. z kolejnymi relase bedziemy dodawac nowosci.

potrzeba nam:
- broń żołnierzy
- apc
- jeep transportowy
- support truck
- dźwięki broni
- głosy żołnierzy
- choc jedna mapa
- muzyka do map, ładowanie
- win/lose music

przydalo by sie jeszcze rozpisac z czym jak sobie radzimy i na jakim poziomie sa prace.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2008, 16:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Wiem że macie zawał pracy i chwała wam już za wykonaną. Czytając foum PR znalazło sie kilka osób które były zainteresowane pomocą np.(znana postać) EOD_Security-2252 oferował sie jako mapper, coder i coś tam jeszcze a na głównym forum kilka osób sie ogólnie oferowało jako modelarze 3d sami już pokazywali kilka swoich dzieł. Nie wiem czy będą chętni do pomocy ale mozna spróbować. A co do ludzi tutaj na forum to za wielu potrafiących raczej nie ma sam kiedyś ppróbowałem w 3d ale brak czasu mnie dobijał i zrezygnowałem dopytać się zawsze możecie. Możecie na forum dać ogłoszenie że poszukujecie takich i takich ludzi napewno zgłosi sie kilka osó a ile z nich będzie zdolnych do pomocy to sami zadecydujecie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2008, 17:07 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Rosomak i tur jako modele są chyba skończone nie? były screeny KTO Rosomaka był nawet oteksturowany...


PS: trzeba robić tekstury i modele dla każdych ustawień graficznych?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2008, 20:46 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Gapis napisał(a):
PS: trzeba robić tekstury i modele dla każdych ustawień graficznych?


Nie pamiętam dokładnie ale każdy model ma więcej niż jeden poziom detali (lod, level of detail).

Tu chyba znajdziesz potrzebne informacje http://www.doomlab.com/bf2info.html
... no i oczywiście w różnych tutorialach ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2008, 17:23 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Nie znam się na modelowaniu / programowaniu, ale jeśli potrzebujecie czegoś spoza tej dziedziny (no i polskich dźwięków... nie mam głosu jak sierżant :P ) to ja się piszę

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2008, 18:15 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Zdefiniuj "Czegoś z poza tej dziedziny"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2008, 20:33 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
Zdefiniuj "Czegoś z poza tej dziedziny"

Jakakolwiek rzecz/rzeczy nie mieszczące się we wcześniej wymienionych kategoriach (modelowanie/programowanie)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2008, 23:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Ja moge się zabrać za proste modele 3D. Wprawdzie nie miałem za dużo kontaktu z 3ds Maxem (w min "tworze") ale moge spróbować (sorry, ale nic konkretnego nie moge obiecać, jestem wybitnie początkujący). Napiszcie co jeszcze musi być wymodelowane, a ja się postaram to zrobić.

Jeżeli "każda" para rąk jest potrzebna to moje GG: 6420937

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2008, 09:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
przecież pokazywaliście już tyle gotowych rzeczy ... czy nie można pójść na łatwiznę??
dać dźwięki od mecowskiego ak?? głosy narazie angielskie ?? itp
czy rosomak hummer i tur źle wyszły??
chyba można by trochę rzeczy aktualizować z następnymi łatkami...

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2008, 12:24 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Gdzieś, kiedyś na forum PRa było napisane że armie robione przez community będą dołączone do PRa jeśli będą sobą reprezentowały jakość... w świetle tego pójście na łatwiznę nie jest dobrym pomysłem aczkolwiek bez użycia kilku placeholderów zapewne się nie obejdzie.

Nowe dźwięki do broni wcale nie są trudne do zrobienia, odgłosy żołnierzy trzeba jednak nagrać ;) Rosomak jest chyba gotowy do wyeksportowania i kodowania, a tur... nie wiem czy nawet model został skończony :?

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2008, 17:02 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Ostatnio przeglądałem dział "o" turze i był tam screen pojazdu który miał wnętrze, wieżyczkę i wszystkie detale, więc chyba jest skończony...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2008, 20:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
ponawiam swoja propozycję ŻE TEN GOSTEK mógłby nam nagrać głosy http://szarego.net/arma/project85/sounds-project85.rar

ktoś sie chyba zajmował odgłosami beryla?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2008, 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2008, 22:22
Posty: 62
Lokalizacja: Nowa Wieś Tworoska
TEN GOSTEK ma BARDZO kiepski sprzet i nie potrafi zastosowac bramki szumow ani nawet obciac dzwieku klikniecia.

Chwilowo moj mikrofon jest pozyczony, ale jak dostane go z powrotem, to moge ponagrywac jakies probki.

Wyspa, kiedy wyslalem do Ciebie PMke ze zgloszeniem, to napisales, ze na razie w druzynie jest bajzel i mamy poczekac, az sprawy sie uporzadkuja. Czy w takim razie mozemy uznac juz sprawy za uporzadkowane? Ponawiam swoje zgloszenie jako muzyk i koder (nie znam technologii BF2, ale Pythona owszem; dokumentacja API jest dostepna, takze jesli tylko mi neta nie odetna ;) to jestem w stanie cos zdzialac).

Jesli nie ma na to chetnych, to dajcie mi ten model Rosomaka a ja go sprobuje zaimportowac do gry.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2008, 20:18 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
brawo dla tego Pana! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL