Teraz jest 4 gru 2024, 21:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 sie 2008, 00:04 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Po wielu problemach "sprzętowo-programowych" wreszcie ruszyłem na dobre z mapą nad którą chyba wisi klątwa ;). Z góry zaznaczam że woda będzie ostatecznie wyglądać inaczej gdy wygeneruje lightmapy (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi).

Widok ogólny na fragment mapki z mostem + widoki z mostu
ObrazekObrazekObrazek

Jeden z punktów kontrolnych na wschodnim brzegu mostu - opuszczony posterunek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2008, 04:38 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
nareszcie :D

bardzo ladne niebo i realistyczne gory. a ten posterunek faktycznie wyglada na opuszczony, a zabunkrowany jak twierdza ;) zasieg widzenia powala.

moje uwagi jesli mozna juz takowych udzielac:

most wydaje mi sie za wysoki, mogl by byc o polowe nizej (wiem problemy z terenem - tylko sugeruje ;) )
poza tym nie robil bym go na najszerszym fragmencie rzeki bo to nie realistyczne. powinien byc bardziej na wazkim kawalku.
trzecia rzecz jaka bym zmienil to droga kolo posterunku - bardzo zlewa sie z ziemia wiec mogl bys wybrac inny model, poza tym w afganistanie w gorach chyba nie maja tak ladnie wypasmowanej jezdni ;)
btw fajny wodospad ;)

tak trzymac


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2008, 10:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2008, 20:24
Posty: 25
Mapka zapowiada się bosko :D a jaki rodzaj sprzętu planujecie tam umieścić ??

_________________
http://pl.youtube.com/user/kurwiszoneq - moje konto na YT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2008, 12:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
fajnie to wyglada, tylko taka mala sugestia:
robiac mape pamietaj o tym, aby nie tylko wygladala fajnie ale i dobrze sie na niej gralo, tzn nie moze byc tak, ze 90% mapy to gory i trzeba po nich lazic w ta i z powrotem..,najlepiej dodac jakies opuszczony bunkry, pare wiosek i jaskinie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2008, 12:58 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Bad1n napisał(a):
bardzo ladne niebo i realistyczne gory.


To akurat zasługa Meewosha ;)

Knoppy napisał(a):
a jaki rodzaj sprzętu planujecie tam umieścić ??


Wstępnie planowane jest:
~ 2 APC
~ 4 Heavy Jeep
~ 4 Supply Truck
~ X Inne*

* Być może kilka motocykli, quadów lub uzbrojone pickupy (w przypadku tych ostatnich przydałaby się konsultacja z Devami) w ramach równoważenia stron bo odległości do flag dla obu stron nie są zbliżone i MEC będzie miał dłuższą drogę do flag na wschodzie mapy.

masterceo napisał(a):
robiac mape pamietaj o tym, aby nie tylko wygladala fajnie ale i dobrze sie na niej gralo, tzn nie moze byc tak, ze 90% mapy to gory i trzeba po nich lazic w ta i z powrotem..,najlepiej dodac jakies opuszczony bunkry, pare wiosek i jaskinie :)


No proszę... a jednak można znaleźć pro-mappera w naszej community :D

Spokojnie, myślę o gameplay'u całkiem często ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2008, 16:46 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
To nie posterunek, to twierdza - nie wiem czy nie za duża, poza tym wszystko git - jak będziesz miał już wersję nadającą się do grania (czyli można się spawnować i nie crashuje) to podrzuć, mogę wrzucić ją na serwer.

MOAR! :P

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2008, 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
ragni napisał(a):
No proszę... a jednak można znaleźć pro-mappera w naszej community :D

Spokojnie, myślę o gameplay'u całkiem często ;)


coz za ironia :>
chetnie bym pomogl wam, ale moj ostatni kontakt z BF2 editor byl baaaardzoo bolesny (calutenkie biurko w miesie) i nawet nic nie udalo mi sie "popelnic"'...

BTW:ktos ma jakas strone o tym, jak tworzyc tekstury? ostatnio nauczylem sie troche ogarniac PSa i moze sprobowalbym sie wziasc za teksturowanie.

a teraz pytania co do mapy:
czy poszczegolne czesci mostu beda mogly byc niszczone i czy mapa zachowa swoje wczesniejsze rozmiary?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2008, 20:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
masterceo napisał(a):
czy poszczegolne czesci mostu beda mogly byc niszczone


Poszczególne segmenty mostu można niszczyć ;)

masterceo napisał(a):
czy mapa zachowa swoje wczesniejsze rozmiary?


Tak.... :D

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2008, 20:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Ragni napisał(a):
masterceo napisał(a):
czy mapa zachowa swoje wczesniejsze rozmiary?


Tak.... :D

Źle by się stało gdyby nie zachowała. Z jednego prostego powodu - nigdy nie była naprawdę duża... :roll:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2008, 21:40 
Offline

Dołączył(a): 26 sie 2003, 14:25
Posty: 87
Lokalizacja: Rumia
Dobra robota, Ragni - ale popieram Badina jezeli chodzi o most. Nie pasuje wizualnie.
Tekstury malowane byly BFpaintem? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sie 2008, 23:57 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Drobny update ;)

Polska baza główna, tymczasowo zajęta przez usmc ;)
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Baza główna MEC
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Aquiller napisał(a):
Tekstury malowane byly BFpaintem? :)

O to musisz zapytać Meewosha, lub poszukać poprzedniego wątku na temat tej mapy i tam przeczytać ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2008, 00:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
nice :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2008, 00:11 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
super, nie mam uwag :D

kiedy minimapa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2008, 06:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 02:17
Posty: 248
Lokalizacja: Wałbrzych
najsz łan ;)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2008, 09:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 20:33
Posty: 62
Lokalizacja: Kielce
Super, tylko polska baza jest wspaniałym miejscem dla baseraperów. Co nie oznacza ze jest zła :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL