Teraz jest 28 mar 2024, 22:58

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 sie 2010, 20:18 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Ragni- tak czy siak, musimy wiedzieć, jaki to mundur? Całoroczny, używany najczęściej w Polsce, w leśnym kamuflażu, czy Rip-Stop- używany w leśnym jak i pustynnym kamuflażu. Różnice, po między tym i tym są... spore. RS ma większe różnice po między plamami, a w bawełniaku (całorocznym) już nie. Uwzględnijmy jeszcze kurtki GORE-Tex- jest ich kilka typów, i każdy ma inny odcień plam, ich nasycenie, wygląd zewn.


1.Macie zamiar do PP wrzucić beryle czy MSBSy? :D
2.Czy będą różnice w wyposażeniu- np. w mapach z mundurami w kamuflażu leśnym będą hełmy, a "na pustyni" będą kapelusze, czy to jest zależne od funkcji?

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2010, 10:22 
Offline

Dołączył(a): 31 sie 2007, 16:58
Posty: 111
1. W PP będą Beryle, MSBS to dopiero prototyp (mogę się mylić).
2.Dołączam się do pytania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2010, 13:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Sasquacz napisał(a):
Starczy Ci :P

Dzięki ;)

residentMatriX napisał(a):
Ragni- tak czy siak, musimy wiedzieć, jaki to mundur? Całoroczny, używany najczęściej w Polsce, w leśnym kamuflażu, czy Rip-Stop- używany w leśnym jak i pustynnym kamuflażu.

Powiedzmy w takim razie że chodzi mi o Rip-Stop w leśnym kamuflażu 8)

residentMatriX napisał(a):
2.Czy będą różnice w wyposażeniu- np. w mapach z mundurami w kamuflażu leśnym będą hełmy, a "na pustyni" będą kapelusze, czy to jest zależne od funkcji?

Killzone napisał(a):
2.Dołączam się do pytania.

Mam przypuszczenie graniczące z pewnością że gdyby żołnierze byli w strefie niebezpiecznej na pewno bardzo szybciutko zdjęliby te kapelusze i założyli hełmy (powód dlaczego medyk brytoli nie biega już w kapeluszu) ;) Pomijając ten fakt skupie się na odpowiedzi...
Czy da się to zrobić? Tak, z tego co wiem da się. Czy będzie to zrobione? Prawdopodobnie nie.... przynajmniej nie w pierwszej wersji. Potem może zostać coś podobnego dodane np. nowe geometrie kitów dla polskiej frakcji ale to jest na samym końcu listy rzeczy do zrobienia.

Geometria kitu zależy od funkcji. W plikach .con dotyczących kitów jest podany numer geometrii kitu który dany kit wykorzystuje, dlatego jak podnosicie kit to zmieniają się plecaki, hełmy i ładownice na postaci. Można by było zrobić alternatywną wersję wszystkich kitów tak by na mapach leśnych były inne a na mapach pustynnych inne ale na razie o tym nie myślałem nawet bo są ważniejsze rzeczy.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2010, 11:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
http://picasaweb.google.pl/Bagniewski.bagno/Mozila#5511871251501975490 trochę moich fotek, jeden mundur jest trochę sprany z helikona, lecz drugi (ten z olv) to bawelniak, niektóre foty robione dość dobrym aparatem mam nadzieje ze sie przydadzą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2010, 13:29 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Ja mam oryginalny Rip-stop. Jak będę miał aparat, to zrobię zdjęcia. Gore-tex i ocieplacz też?
Jakie gogle będą nosili nasi wojacy? Tak jak jest na prawdę- czyli od okularów zaczynając ( bolle, uvex, ess ice, oakley, wiley-x ), a na goglach kończąc ( Uvex SW&D, ESS Profile NVG, Bolle X900/X1000, Oakley, Wiley-X )?

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2010, 15:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
Bedą takie jak w vanili.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2010, 12:56 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Czyli?

Zaraz dostanę zjebę, ale nie wiem co to jest Vanilla...

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2010, 13:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
bf2. Modele postaci wojsk polskich to przeteksturowane modela us army z bf2. (chyba ze o czymś nie wiem)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2010, 15:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Zaraz... zaraz...
Są to oryginalne modele z bf2?
Tj. nie są nic zmienione?
Jak ja wrzuciłem polską teksturę, to wyglądali, jak by przemalowano moro...
Przecież oni nie są podobni do polaków, modelowo...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL