Teraz jest 29 mar 2024, 08:11

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 wrz 2009, 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Od skończenia Skorpiona-3 pracuje nad transportowym Honkerem 2324. Jako, że nie mam zbyt częstego kontaktu z tym samochodem, potrzebuje Waszej rady, co możnaby było jeszcze dodać, zmienić. Model ma 3250 poly, a myślę, że do 4500-5000 można dobić.

http://filesqwe.freehost.pl/honker2324.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 22:36 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Jak każdy chyba twój model- świetny. Mam pytanie, Nigdy się w to nie bawiłem, ale jak np oglądałem modele rosomaka, były jakby bardziej cieniowane, na tych zdjęciach często nie widać szczegółów, np na pierwszym w ogóle nie widać prawego światła, troche to utrudnia orientację, łatwo przegapić coś co już jest dodane.

2 Pytanie- czy to wersja z Stałym dachem?
Błotniki trochę wąskie:

http://softland.com.pl/aerojac/aaa/honker/4.jpg tu wyglądają inaczej, są mniej kanciaste- Ok Limit Poly, aczkolwiek ja bym je jeszcze lekko poszerzył.

To takie skromne zdanie nie znającego się "n00bka" :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 22:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Pierwszą rzeczą jaką bym dodał to grill, wycieraczki (pierdółka ale jednak) antena z przodu no i o nie ma fotek w środku jeżeli chodzi o przedział transportowy(inaczej dajcie zdjęcie paki). No to chyba tyle przynajmniej tego najbardziej brakuje jak dla mnie.Jakiś plecak z tyłu i nie ma co sie pierdołami bawić.
Świetna robota.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 wrz 2009, 17:37 przez GoLyPL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2009, 16:17 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
Prosze o kierownice bez kantow ; ) i duzo pierdół na zewnatrz wozu albo w srodku, kanistry moze jakis plecak na podlodze, pare lusek, magazynek ; ).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2009, 17:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Gapis napisał(a):
Mam pytanie, Nigdy się w to nie bawiłem, ale jak np oglądałem modele rosomaka, były jakby bardziej cieniowane, na tych zdjęciach często nie widać szczegółów, np na pierwszym w ogóle nie widać prawego światła, troche to utrudnia orientację, łatwo przegapić coś co już jest dodane.

To rendery "robocze", dlatego są niewyraźne. Następne trochę podrasuje (chociaż na efekty, jak w poprzednich, finalnych wersjach nie ma co liczyć, bo renderowanie jednego obrazka 10-15 min to trochę za dużo).

Gapis napisał(a):
2 Pytanie- czy to wersja z Stałym dachem?

Tak.

PS.
Mało wypukłe elementy załatwi się za pomocą tekstury z normals'ami (koła w Humvee są zrobione w ten sposób-walce z teksturą).

PPS.
Dodam jeszcze kilka pierdół, ale kierownica jest na poziomie reszty modeli w PRze, jak zostanie trochę poly, to ją wygładzę, ale na brak kantów nie ma co liczyć (to samo z kołami).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2009, 14:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
A ja mam takie pytanie, jaką rolę będzie pełnił Honker. Jako wóz z .50 mamy mieć Tura. Honker będzie coś jak chiński UAZ, dodatkowy środek transportu ?

BTW. Piękny kawał bryły, dodać pierdółki i będzie pięknie ;)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2009, 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2008, 14:58
Posty: 211
świetna robota.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2009, 12:35 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
W landroverze kierownica jest idealnie okragla :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2009, 18:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
A ja mam pytanko czy w skorpionie będzie zmieniana ilość poly?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2009, 14:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Update, http://filesqwe.freehost.pl/honker2324-new.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2009, 15:20 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
Światła powinny byc bardziej okragle : >

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2009, 15:09 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
świetny.

rozumiem iż nie będzie posiadać siatki ochronnej jak wersja bojowa?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL