Teraz jest 17 gru 2018, 21:38

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [WIP]Star 266
PostNapisane: 10 sty 2010, 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1457
Lokalizacja: Kielce
Niedawno dostałem po poprawek model (zrobiony przez Brothera) Stara 266.
http://filesqwe.freehost.pl/star-new.html

PS.
Poprawione niedociągnięcia:
- rama okna na zdjęciu 2
- przesunięta oś na zdjęciu 4

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 14 sty 2010, 20:36 przez PaulPL11, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2010, 18:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Bez kitu, będziemy mieli najładniejsze ciężarówki, aż żal będzie je rozwalać :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2010, 23:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
Ostateczne zamkniecie ust Majłoszowi? xD

bardzo ładny model gz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2010, 23:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2613
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
Swietna robota :) Zawsz jak bylem maly to sie balem tych potworow na ulicach xd

_________________
Obrazek
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2010, 15:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Dobra robota :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2010, 15:48 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sty 2007, 18:11
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków
bagno napisał(a):
Ostateczne zamkniecie ust Majłoszowi? xD

Nie musicie mi zamykać ust! :D Mi się podoba, jak widzę, że coś tam skrobiecie. Ładny model, robiony w blenderze, tak :?:

A, i jeszcze jedno pytanie, czy powstanie osobna modyfikacja Polish Army, z single playerem, coś na wzór POE? Ja bym sobie chętnie w coś takiego pograł, i nie tylko ja. Ten mod mógłby być dla tych którzy nie lubią realizmu i chcą się nawalać z botami i w sieci w BF2 stylu. Lub po prostu chcą się oderwać od PR. Myślę, że pomysł dobry, ale nie na teraz, bo wszyscy zajęci, przy polakach dla PR.

Jakie jest wasze zdanie?

_________________
Najlepszy dyskutant na forum, postrach moderatora Ragniego !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2010, 17:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
Myślę ,że to jest raczej niemożliwe.Polskie siły powstają od początku z przeznaczeniem do moda project reality, mozliwe ze kiedyś kiedyś zostaną wrzucone do project reality single player.

można normalnie - można.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2010, 20:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Zawsze możesz się pobawić i wrzucić polaków do zwykłego bf-a :) lub do swojej modyfikacji BF Polish Project Single Player :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2010, 21:19 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Są przepiękne. Tylko czy wersja transportowa może być tak zabudowana z tyłu?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2010, 10:03 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2007, 22:44
Posty: 26
Lokalizacja: Wloclawek
Majłosz napisał(a):
Ładny model, robiony w blenderze, tak :?:


Nie blender tylko 3d max 2009 64 bit dokładnie ;) zajęło mi to ok. 200h roboczych.
O ile to jest mój model ;> Ale chyba tak :D
Praktycznie też już podesłałem gotowy model pt-91 "Twardy" mam nadzieje że wam też się spodoba ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2010, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Brother napisał(a):
Praktycznie też już podesłałem gotowy model pt-91 "Twardy" mam nadzieje że wam też się spodoba ;)


Sprawiłeś że dzisiejszy dzień minie mi z uśmiechem na twarzy :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2010, 14:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
Najbardziej by nas ucieszyły foty modelu PT-91. Pytanie z mojej strony czy zrobienie modelu jest trudniejsze od teksturownia?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2010, 17:03 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2007, 22:44
Posty: 26
Lokalizacja: Wloclawek
http://www9.speedyshare.com/files/20179 ... load/6.jpg
Foto jest stare ,Po tym renderze dodane były małe poprawki zmiana geometrii kół i paru dodatków ;) ;)
np dla mnie jest łatwiejsze modelowanie jak widać ;) teksturowania nie potrafię dobrze robić bo jestem samoukiem w 3d max'sie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2010, 17:21 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
PT-91 świetny, czekamy na pełne rendery :wink: (czy jak się to tam nazywa)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2010, 18:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
gj! Pochwalcie się na realitymod.com, zainteresujmy ludzi nasza frakcja!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL