Teraz jest 17 gru 2018, 21:04

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 mar 2010, 10:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Sasquacz napisał(a):
Odświeżę temat.
Jeżeli PR wchodzi w Arma2 to może by tam też zrobić jednostki polskie?
Jeżeli vilas już "co nieco" ma.

Zacznijmy od tego iż nic nie trzeba robić. Arma jest o tyle fajną grą iż można odpalać dowolna ilość addonów na raz i o ile się nie "pogryzą" wszystko działa w porządku tak długo jak serwie i klient zawierają te addony. A więc mając PR pod Arma ściągasz sobie addony Vilasa, pakujesz do odpowiedniego folderu, dodajesz skrót do -exe i już masz polską armię w PR (oczywiście jeszcze trzeba stworzyć misje która będzie te jednostki zawierała).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2010, 11:26 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
No ale wiesz, jeśli doda się to oficjalnie do Project Reality, więcej osób to pobierze, i jest szansa że na każdym serverze PR'a w ARMA2 ujrzymy naszą frakcję :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2010, 13:15 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
Cytuj:
PR:ArmA2 will exist as a standalone modification. It will remain self contained, self developing and not rely on or use externally held add ons from other sources where at all possible. What that means to the player is that it will be a 'one stop shop' as an installation package, with no requirement for additional multiple add on packs


Czyli musicie sie dogadac zeby dodali to do instalki itd. Narazie pierwsza beta nie jest gotowa wiec czarno to widze ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2010, 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Wilson_wro napisał(a):
Cytuj:
PR:ArmA2 will exist as a standalone modification. It will remain self contained, self developing and not rely on or use externally held add ons from other sources where at all possible. What that means to the player is that it will be a 'one stop shop' as an installation package, with no requirement for additional multiple add on packs


Czyli musicie się dogadać żeby dodali to do instalki itd. Narazie pierwsza beta nie jest gotowa wiec czarno to widze ;)

To czy PR będzie w instalce czy nie nie ma tutaj znaczenia, Arma ma taki silnik iz zawsze dołączyć się da addony. Z tego co jest napisane powyżej wynika tylko iż całość (czyli "czysty" PR) będzie w formie prostej do zainstalowania dla gracza paczki, do której nie będzie trzeba nic dociągać ani ładować. O ile nie zrobią jakiegoś "kosmosu" to jak ktoś będzie chciał to i pewnie PR z ACE 2 uruchomi :D.
Gapis napisał(a):
No ale wiesz, jeśli doda się to oficjalnie do Project Reality, więcej osób to pobierze, i jest szansa że na każdym serverze PR'a w ARMA2 ujrzymy naszą frakcję :)

A co do dodania polskiej frakcji... czy ja wiem, mi by tam wystarczył choćby jeden polski serwer gdzie taka frakcja będzie... Po za tym jak chciało by się rozważać taką możliwość to raczej trzeba męczyć Vilasa i Dev ale jak już powiedziałem IMO nie ma to sensu ze względu na specyfikacje gry jaką jest Arma a która to pozwala uruchomienie nam dowolnej paczki modów na jednym serwerze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2010, 16:11 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
A licencja na serwer?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2010, 11:55 
Offline

Dołączył(a): 26 sty 2010, 10:44
Posty: 15
"Narazie pierwsza beta nie jest gotowa wiec czarno to widze"
a o jaką bete chodzi ? PR czy moje ? i co czarno widzisz ? PR w Arma ?

?
po pierwsze to addon polski już jest od 2 lat (Arma1) czyli od 2008 roku !!! albo i od 2007 , tylko ciągle ulepszam, updatuję, poprawiam jakość, dodaje nowe rzeczy :]
ostatnie wersje z poprawkami to początek marca (2-3 tygodnie), to najnowsze wersje pod Arma2 :]
zresztą jest nie tylko WP ale i LWP (Project 85) wraz z armiami iluś państw krajów Układu Warszawskiego i NATO

oczywiście addon nie jest uznany jeszcze za "finalny" gdyż animacje, efekty zniszczeń,
hummery jeszcze nie doszły
ale wersja bez "ostatnich poprawek" już dawno działa (co najwyżej nie ma Hummer, szkło się nie tłucze w pojeździe oraz luki w BRDM sie nie otwierają ) :)

chyba, że o PR chodziło , że "jeżeli vilas już "co nieco" ma" (o ile poprawnie odczytałem intencje w stylu "jeśli coś wogóle zrobione" (jesli źle odczytałem, sory)

"jeżeli" wygląda tak : P64, P83, P94, P99, PM63, PM84, PM98, AKMS, AKM Pallad, AKM rail, Beryl 96, Beryl 04, Beryl Mini, Beryl PCS 5, Beryl PCS 6, Beryl EOT, Beryl CWL, Beryl Pallad, Beryl Mini EOT, SAKO, HK 416 Eot, HK 416 Specter, G36KV, UKM 2000, PKM, SWD, SWD-M, PPK Spike, RPG7,
Rosomak, BRDM "Szakal", Leopard 2A4, T72, PT91, BWP1, BWP2000, 2S1 Goździk, Dana 152mm, Honkery 3, Star 266, Star 944,
jednostki od letnich po zimowe :

http://www.armaholic.eu/vilas/scr/show4.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/show5.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/show6.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/show7.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/show8.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/honk_in_game.jpg

wszystko w Armie już jest, a addon można dodawać gdziekolwiek i nie ma sensu chyba włączać go w jakiś mod (o ile ten mod nie ma 3 GB i zawiera ileś armii świata )

do Battlefielda jeszcze nic nie wydaliście (chyba 3 lata tu te dyskusje się toczą ? ) a już myślicie jak moje addony podłączac pod inne mody ?
addon ma to do siebie, że można go używać, nie rozumiem natomiast działań w stylu "włączyć addony do jakiegoś moda", bo czym sie one różnią ? tagiem przed nazwą pliku ?
bardzo dużo osób co nic nie robi lubi import, wtedy daje swój "tag" przed nazwę pliku i "mamy addon"
dużo mod makerów ma taką filozofię "sam nic nie umiem, sam nic nie moge, to wezme od kogoś i sie pod tym podpisze a jemu dam thanxy, on spędził nad tym 1000 godzin, a ja sie pod tym podpiszę i mam moda"
PR z BF znam - oni ciężko pracują
ale w "community" jest pełno innych którzy właśnie tak filozofują jak na górze, włącznie z goścmi co piszą PM-y by wydać to co ktoś już wydał, ale oni chcą ze swoim tag_ przed plikiem
bo czasem kilka karabinów i pojazd to może być i 200 godzin pracy (czasem niektórzy obiecują że cośtam nam zrobią co nam potrzebne w zamian za naszą pomoc, potem "nie mają czasu" sie odwdzięczyć )
tak pokrótce wygląda światek osób z "ambicjami powyżej możliwości i pracowitości"
PR w BF pokazał pracowitość, ale wątpię by dołączanie czegokolwiek było poza Polską mile widziane, na zachodzie dzieciaki kochają (i ślinią sie) na dwudziestą wersję M4, piętnasta wersję SCARa i szóstą wersję żołnierza w Marpacie czy ACU
dla dzieci jak coś ma napis "USA" to sie ślinią
a wojsko w panterze i z AKMSami to raczej nie podnieca dzieci i będą marudzić "po co tyle MB do ściągania"

"A licencja na serwer?"

a chodzi o BIKEY ? nie rozumiem ?
bo w Arma jak masz serwer dla dla orginalności pliku (zabezpieczenie przed cheatami ) daje sie tak zwany "podpisany addon"
czy o to chodzi ?
takie podpisanie powoduje, że gracz nie będzie cheatował przerabiając addon (np. zwiększając zoom , siłę ognia itp)

"Zacznijmy od tego iż nic nie trzeba robić. Arma jest o tyle fajną grą iż można odpalać dowolna ilość addonów na raz i o ile się nie "pogryzą" wszystko działa w porządku tak długo jak serwie i klient zawierają te addony. A więc mając PR pod Arma ściągasz sobie addony Vilasa, pakujesz do odpowiedniego folderu, dodajesz skrót do -exe i już masz polską armię w PR (oczywiście jeszcze trzeba stworzyć misje która będzie te jednostki zawierała)."

DOKŁADNIE a o kompatybilność PR i moich to już się z nimi dogadam w razie potrzeby
kompatybilność to kwestia "celności" broni głównie
jeśli oboje (ja i oni) będziemy mieli podobną do tej co dał BIS, to kompatybilność jest z głowy
a "addon" można miec dowolny i grać nim dowolnie w multi,
macie serwer - uploadujecie plik addonu, uploadujecie (nie wiem jak to działa ) klucz BIKEY (mój publiczny) i gracz co dołącza gra (BIKEY potwierdza, że nie cheatuje)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2010, 14:02 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
Chodzilo mi o to ze pierwsza wersja PR pod ARMA nie jest gotowa, skad wiecie czy devovie zgodza sie na 'podpinanie' addonow pod PR-ARMA na zwyklych serwerach?
[W PRBF2 nie moze byc jakichs custom mappackow,o to chodzi z ta licencja na serwer, jezeli pozmieniasz jakies komendy dodasz nieoficjalne mapy to licencja zostanie odebrana i po serwerze. W ARMA moze być podobnie]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2010, 14:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Wilson_wro napisał(a):
Chodzilo mi o to ze pierwsza wersja PR pod ARMA nie jest gotowa, skad wiecie czy devovie zgodza sie na 'podpinanie' addonow pod PR-ARMA na zwyklych serwerach?
[W PRBF2 nie moze byc jakichs custom mappackow,o to chodzi z ta licencja na serwer, jezeli pozmieniasz jakies komendy dodasz nieoficjalne mapy to licencja zostanie odebrana i po serwerze. W ARMA moze być podobnie]


ArmA ma to do siebie, że na swoim serwerze to ty jesteś panem :P Nie porównuj BFa do Army ;) To co wypuszczają devowie od PRa to tylko addon, na serwerze możesz ich załadować ze 100 (byle się nie "gryzły").

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2010, 09:38 
Offline

Dołączył(a): 26 sty 2010, 10:44
Posty: 15
nie znam sie na serwerach, ale wydaje mi sie, że nikt nie ma prawa zabronić podpinania czegokolwiek :)
jest wiele "klanów" które same sobie ustalają listę "addonów" którymi grają
i tu nie ma ograniczeń, tylko np. kilkunastu gości ustala "gramy niemcami wersja xxx z dnia xxx"
"gramy polakami wersja xxxx" "gramy rosjanami wersja xxxx" i tak to działa

nie wiem czy na serwer trzeba ładować cały addon czy tylko BIKEY od addonu
nie umiem na to pytanie odpowiedzieć

wiem, że "addony" można mieszać o ile się "nie gryzą", a gryzienie się wynika z :
- różnych balistyk (np. armia państwa X ma karabiny gdzie jakiś idiota daje nienormalny zasięg strzału dla AI, a druga armia Y ma karabiny z zasięgiem dobrym do gry w singlu
wówczas AI z addonu X zacznie strzelać zanim AI wogóle pomyśli o tym, że jest w zasięgu
taka niekompatybilność ma znaczenie w "coopach" gdzie grasz z udziałem AI (botów) )
- kiepski technicznie addon, powodujący wywałki, błędy, ctd
- addony które dublują tą samą klasę i wywołują konflikt (ale to rzadkość, każdy z nas przestrzega "tagów w klasach", więc sie tego unika, tylko totalne nooby robią addony bez tej świadomości, ale to raczej tylko na początku "kariery" )

pojęcia gryzienia się addonów są raczej rzadkie

czym innym jest brak wiedzy, który powoduje, że ktoś zadaje głupie pytania (nie do Was to piszę) ale czasem mnie ktoś pyta "a czy ten addon jest kompatybilny z modem ACE" na przykład
a addon dodaje nową teksturę i nowy model do klasy karabinu zrobionej przez grę

od kiedy "tekstura" może być niekompatybilna ze "skryptami" ??
no ale właśnie jak ktoś ma zero pojęcia o działaniu gry to się martwi czy "samochód czerwony ma mniejszy opór powietrza niż niebieski i czy żółty pali więcej paliwa"
wiadomo, że ktoś kto ma bazowe pojęcie o aerodynamice padnie ze śmiechu na takie wątpliwości, tak samo i z grą...
no ale w końcu ludzie pytający pare lat temu w sklepie foto "gdzie w tej cyfrówce sie wymienia klisze" albo "a jak mi sie zdjęcia na karcie skończą, to co mam zrobić i jak je oddać do wywołania ? a to ja muszę mieć komputer ?" nie stanowili rzadkości

więc i osoby straszące "gryzieniem" się addonów też nie stanowią rzadkości, ale to raczej kwestia ich braku wiedzy :)
bo jeśli gra w multi jest player vs. player, bez udziału komputerowych botów, to nawet różnice w balistyce (zasięg) nie mają znaczenia, bo to człowiek strzela , wówczas tylko "celność" może mieć znaczenie

także nie ma co sie obawiać, a z PR w Arma myślę, że się ułoży, bo ja nic na przeciw nie mam, ale z kolei pytanie czy jest sens "podpinac" cokolwiek pod PR nie znając jego planów

nie wiem czy PR chce zrobić "jednostki paru najbardziej znanych krajów świata" czy chce "wydac podstawę skryptowo-enginową" (jak ACE)
ja na przykład nie ruszam "skryptów i zmian gameplay i enginu"
moje dodatki są "graficzne", bazują na "klasach bazowych" z gry, więc nawet czasem "sound mody" działają

w Armie są inne rozwiązania niż w BF i trudno je porównywać

nie znam BFu, ale jak pamiętam modding innych gier (RTCW, MOHAA, AVP, MaxPayne) to wymagały one ingerencji lub wręcz "hakowania" i "nadpisywania" oryginalnych plików

w Armie działa to tak:
jest folder addons : do niego wrzuca się pliki i działa
można stworzyć folder @nazwa_moda i odpalać gre z parametrem -@nazwa_moda


i tak to działa, prościzna, banał w użytkowaniu

a hostowanie gry jest proste, z tego co pamiętam (nawet nie mając serwera) można było zorganizować grę (kwestia IP) z domowego komputera, umawiając sie z paroma osobami np. przez GG czy TS
kiedyś tak z 2 czy 3 razy grałem z kolegami nawet bez żadnego serwera klanu, gdyż w grze jest opcja hostowania - ale tu jestem noobem, więc sie nie wypowiadam
niestety nie mam czasu na gry multi i zabawę (pieprz*** "uroki" bycia dorosłym)
ale powielę co napisał kolega powyżej, nie porównujcie doświadczeń z BF z Armą

główny powód tego, że ktoś mówi, że coś sie gryzie to zawiść, zazdrość, konflikty między ludźmi a nie miedzy plikami
nie znam społeczności BF, ale poznałem OFP, Army od 5 lat
i wiem, że sa osoby dla których "nawet kiepski kwadrat wydany przez moda ABC jest lepszy niż super dokładny model zrobiony przez moda XYZ"
znam taki fanatyków co jak mod "xxxx" wyda naprawdę chu*** modele to oni pieją z zachwytu, a jak ty wydasz dużo lepsze to pisza, że to badziew, a jak dasz skriny co porównują oba modele... wówczas "aaa tam , drobne detale, że gdzieś trzeba śrubki szukać"
a jak ktoś jest "obiektywny" to od razu widać, że "model xxxx jest do kitu i nie przypomina realnego karabinu a model od kogoś innego ma realne szczegóły, prawidłowe proporcje"

często wśród graczy (młodych osób i mało mądrych czasem) panuje nacjonalizm, więc osoby z kraju X mogą mówić, że addony z kraju Y są złe i nie działają - o tym zapominacie mówiąc o "gryzieniu się addonów" :)
z własnego przykładu podam Wam jak kiedyś musiałem udowadniać screenami modelu nałożonego na zdjęcie broni, że moja jest okej, gdyż pewna osoba z pewnego kraju, bardzo nie lubiąca Polski każdy mój post kwitowała, że moje modele są kompletnie złe, mają kompletnie złe proporcje, mają kompletnie nieprawidłowe elementy itp. w końcu ta osoba nawet była zbanowana , ale dla "narodowca" z pewnego kraju, wszystko co zrobione w innym kraju było "złe"
wiec jeśli gracz np. anglojęzyczny czytał 50 postów jak coś jest do dupy a nie sprawdził i nie porównał to miał zły obraz

musicie pamiętać też o tym , co się nazywa "brakiem wiedzy" , czasem ten gracz anglojęzyczny
wszystko nazywa "ej kej forty sewen", nie odróżni AKM or AK74M or wersji z innego kraju, dla niego wszystko jest AK47
więc jak coś nie ma "awsome" dźwięku to dla niego jest "useless" i stąd potem ktoś kto organizuje serwer może ocenić jakiś addon źle i nie dać go na serwer

czasem jest tak (znam to parokrotnie z autopsji), że ktoś chce "sławy" na czyimś wysiłku, mówi "daj mi pliki, wydam jako moje" a jak mu nie pozwolisz (co oczywiste, bo to setki godzin pracy) to taki chodzi po wszystkich forach i pisze "te addony są do dupy, mają kupe błędów, to nie działa, tamto wywala gre, złe, nie ściągajcie"
autentyk, znam 3 osoby co "flamowały" addony po odmowie dania im części plików , bo jedni spędzają setki godzin pracując ciężko a inni chcieli by to wydać pod swoją ksywą
stąd potem mogą sie brać texty o tym, że coś jest złe i do kitu
użytkownik gry , gracz, tego nie widzi, bo nie dostaje privów w stylu "daj modele x, y, z bo robię paka broni i mi ich brakuje" (tyle, że te modele to Twój cały pak a jemu brakuje ... 5 z 5 planowanych, słowem nie ma nic, ale planuje zrobić addon/moda)
pełno w społeczności gry osób co "zakładają moda" i "potrzebują grafika, modelarza, skryptera, mision makera, kogoś od konfigów" czyli... sami są "tylko leaderem"
i potem takie osoby też jęczą i jojczą
i pokazują niezadowolenie, że nie ich imię/ksywa jest przed plikiem
serio, nie kituję, znam klany co "mogły by grać jakbym im dał przerobić"
nie ważne, że wszystko działa, ale oni chcą wydać TEN SAM PLIK pod swoją nazwą, wówczas "będzie dobry"
czyli gdy mamy ten sam model np. AKMS to on jest dobry lub zły w zależności jaki "tag" jest przed plikiem - wg. nich
wiele klanów i tak przerabia i robi własne paczki, ponoć by MB oszczędzić
ale wiele z nich ma fobie "musi być nasza nazwa pliku"

zjawisko jakie paru z Was mogło zauważyć w pracy, gdy Wy zrobicie jakiś raport, plan, cośtam, a ktoś inny z radością zaniesie go dyrektorowi
w pracy takich ludzi nie znosimy, myślicie, że takich nie ma w społecznościach gier ???

często serwery są stawiane przez twórców modów, więc wiadomo, że nie dopuszczą innych addonów, gdyż promują swoje dzieła - oczywiste , bo to ich godziny pracy i chcą by ich zabawkami się bawiono w ich piaskownicy

no i jak "dzieci" to i "rambo" sie odzywa, więc np. dla dzieciaka co nie zna realne wojska, jak coś nie wygląda jak Ghost Recon i nie ma FN SCAR HK 416 z Acogiem to jest do kitu
znam gościa - autentyk, co bardzo krytykował moje addony, że sa złe i nierealne bo... Polacy nie mają u mnie w moim modzie T80, a wg. niego Beryl nie ma przełącznika ognia po lewej, tylko jest jak w AK a wogóle to bardziej bajeranckie kamizelki powinny być , bo on widział Grom w Ghost Recon
dla niego moje addony zapewne mocno się gryzły, zwłaszcza z wizją Gromu z Ghost Recon :)
dla jemu podobnych - by addon był popularny i nazywany "super" wystarczy nazwać go "special forces" i dać FN SCAR lub HK 416, wtedy nagle byle bzdet (prosty reskin bez umiejętności) staje sie super, ponieważ jest nazwany "speszal forses madafaka"
czasem wystarczy "dzieciakom" dać prosty reskin jednostki z gry, nazwać "special forces" , dać M4 z optyką i 1000 osób nagle chce w to grać, podczas gdy inny mod spędził 1000 godzin robiąc realnie całą armię danego kraju
najważniejsze by był "desert digital camo multicamo + super giwera + czarna kamizelka bo look badass " , a to, że np. 80% stanu danego kraju to AKMS, G3, FAL, M16 i ładownice przy pasku to nikogo nie obchodzi ;]
podam 3 przykłady:
- narobiłem sie ostro przy modzie o zimnej wojnie, dbałem o szczegóły, 200 modeli broni, 100 żołnierzy , ponad 100 pojazdów dla armi Układu Warszawskiego i Nato
narobiłem sie jak nie wiem przez prawie 2 lata
potem zrobiłem lekką edycje modelu M4 z gry, by go przerobić na HK 416 i wtedy ozwały się wielkie brawa
więc... prosty badziewny szybki (pare godzin) model "HK 416" zebrał więcej braw niż skomplikowany mod z super realnymi jednostkami robiony 2 lata
- zrobiłem polaka w polarze, czarny polar "are they Polish special forces ? super, gonna download it"
- kolega pokazał skriny GROMu do Army, od razu "super, special forces, gonna download it, why so weird camo , where is digital camo ?"
nie ważne, że to polskie jednostki... ale nazwa "special forces" to oni już ściągną, ale ... no kurcze czemu Polska nie ma ACU "what a shame"


także uwierzcie mi, to gryzienie się to bardziej do ludzi niż do plików się odnosi
gryźć się mogą 2 mody zmieniające "gameplay" , ale "addon" dodający "nowe karabiny, nowe pojazdy i nowe ludziki" gryźć się nie może z addonem , który ma "nowy karabin, nowy czołg, nowy ludzik" (pod warunkiem, że tego drugiego nie robił porąbany nacjonalista dając super wytrzymały czołg i super celny karabin bo "nasz musi zawsze zwyciężyć" - a i tacy sie trafiają, uwierzcie mi )

większość addonów zrobionych przez "community" działa, rzadko coś sie gryzie, ale często argument o gryzieniu się pada , pytanie tylko czemu pada (odpowiedzią jest ten post m.in.)

jak sie chce i ma dobrą wole, to "żołnierz od X, karabin od Y, samochód od A, czołg od B" mogą działać
tylko, żeby jakiś małolat nie marudził "bo muszę 300 MB ściągać, 5 różnych plików to mi sie nie chce" - takich jest pełno
a ssą po 5 giga filmów, mp3, gier, torrentów, ale 100, 200 MB legalnego freeware'u już nie mogą :)
to też powód, że duży procent graczy gra na 1-2 modach max i marudzą, że nie mają czegoś, a to coś od miesięcy wydane
kiedyś czytałem wypowiedzi gości co by chcieli pograć wojskiem rodzimego kraju, a nigdy nie zaglądali na fora o grze
bo siedzieli na forach ogólno-komputerowych gdzie o danej grze był 1 topic, podczas gdy na forach (takich jak to) jest tych wątków dziesiątki :]

sory za długi wywód, ale generalnie chciałem pokazać, czemu czasem ludzie nie grają jakimiś addonami, nie znają ich wręcz lub mają o nich fałszywą opinię (wyrobioną przez innych)
na tym cierpi gracz, gdyż gra reskinem AK74 nazwanym Beryl, gra bardzo nieudanym reskinem ruskiego żołnierza przerobionym na "niby-pantere" bo np. pan X, Y nie lubią panów A, B co zrobili pak wojska Polskiego (przykładowo dałem Wojsko Polskie, ale wiadomo, że sytuacja dotyczy świata )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2011, 00:01 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2010, 01:48
Posty: 4
up? Ciekaw jestem jak się rozwinęła współpraca.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2011, 21:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2007, 22:32
Posty: 152
Lokalizacja: Wrocław
UP, PR:Arma 2 wychodzi w piątek.
Co robimy ? :)

Informacje: http://www.realitymod.com/forum/f443-pr ... ty-modding

napisał(a):
Project Reality has and always will promote and encourage PR Community Modding, and ARMA2 will be no different.

However as per the PR: ARMA2 EULA, this needs to be done officially to be able to host your Mod on ANY Project Reality WAN server, be it passworded or not.

This has not been designed to create "red tape" to the community, merely to ensure it is done correctly and does not dilute PR: ARMA2, and thus create a situation in ARMA2 which we are attempting to eleveate.

The steps are quite simple and cover all work for example:

Missions
Models
Retextures
Maps
Scripts/Configs
UI



What you need to do if you have a Concept:

Create a design plan - Offline
Create a Thread in here, prefix with what it is, eg [Model], [Mission] etc
Discuss this concept in the thread, and progress with your work
A Dev may at this point advise a different angle during this process if it is clear it will not be suited
Once completed, contact a PR: ARMA2 Dev via the pm system, with a link to your thread and requesting approval from a Red Tag
The files will be requested from you for the team to look over
If the work suits PR and is of suitable quality it will be included into the PR Build ASP, and your full credits will be added
If it is not suited, a Developer will advise what steps need to be taken
The thread once completed will be closed




A similar concept has been running for PR: BF2 for a number of years and has proved a huge success, with many current PR: BF2 Developers starting here. So the option of becoming a PR: ARMA2 Developer is always there if it interests you and the team.


NOTE:

If you intend to create a FULL Faction within PR: ARMA2, please post a full design plan prefixed with:

[FACTION]

eg:

[FACTION]Chinese Design Plan.

Please ensure your design plan is comprehensive, and if approved by reading your design plan, you will be given your own Faction Sub Forum to work in.


In both cases, be aware the Development team are here to advise as required, but their main function is working on PR CORE, so please be patient.



Quote:
LEGAL DISCLAIMER

As per the Project Reality Creative Commons Licence
As per the PR: ARMA2 EULA - Dated July 2011

See the Project Reality Licencing Page
If you do not agree with Project Reality's stance, that is your decision and you would be best advised to Mod for another Modification within ARMA2.


Inna sprawa, trzeba zapytać Vilasa czy on zgodzi się na użycie jego efektów pracy.

_________________
www.forgottenhonor.com


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL