Teraz jest 29 mar 2024, 00:01

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 sty 2010, 10:59 
Offline

Dołączył(a): 26 sty 2010, 10:44
Posty: 15
co prawda moja specjalność to Arma2
dziwne, że sie jeszcze nie skontaktowaliśmy , zakładam, że nie ma tu ripów;)
pokaże co jest w Arma2 (inna gra) z Polski i może sie jakoś dogadamy

http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl1.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl2.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl3.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl4.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl5.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl6.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl7.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl8.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl9.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/nplscr1.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/nplscr2.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/nplscr3.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/nplscr4.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/danka.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/dana_wip2.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/akmris.jpg
http://www.armedassault.info/ftp/pics/n ... ewer03.jpg
http://www.armedassault.info/ftp/pics/n ... ewer02.jpg

nie wiem jak z możliwością użycia, gdyż rzeczy robiłem w dedykowanym programie do gry BISu, ale jakby co to poprostu pozdrawiam i życzę powodzenia w Battlefieldowskim modzie Wojska Polskiego

Vilas


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2010, 13:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
Z tego co pamiętam były propozycje skontaktowania się z Tobą :P
Mam nadzieje że wprowadzisz trochę życia do projektu xD

Poza tym myślę ze wszyscy wiedza co to arma i wielu grało (ja Twoimi polakami również :P)

Uncle Blues pisał daaawno temuu:
edit
Cytuj:
jest też kolejny pewnik: do konca czerwca raczej mogę wam tylko pokibicować i rozmawiac z odpowiednimi ludzmi (wlasnie napisalem do Vilasa, slynnego polskiego moddera OFP/ArmA - zobaczymy co z tego wyjdzie). Ostatni egzamin mam dopiero 30 czerwca... :?

Do boju! To będzie coś! PR wersja 1.0 i Polacy z Rosomakami na pustyniach A-stanu


Cytuj:
Dobrą nowiną jest też to, że teoretycznie jest możliwość konwersji modeli z OFP/ArmA do BF2. Dalej próbuję się skontaktować z Vilasem, ale jeszcze mi się nie udało. Gdyby Vilas zechciał nam pomóc, to byli byśmy całe lata świetlne do przodu!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2010, 14:04 
Offline

Dołączył(a): 26 sty 2010, 10:44
Posty: 15
nie wiedziałem że kontakt ze mną jest taki trudny, jestem na 6 forach, wszędzie prawie przy awatarze jest mój mail
ludzie z Project Reality dla Rosji czy Afryki dostali modele jakiś czas temu :P

wracając już stricte do tematu - rozumiem , że każdy ma ambicje - sam bym sie wkurzył jakby mi ktoś powiedział o propozycji zastąpienia mojej ciężkiej wielo-setno-godzinnej pracy
dlatego się nie narzucam i zrozumiem, gdy ktoś uzna "zostaje przy swoim" , bo w końcu w moddingu darmowym o to chodzi, by osoba co to robi - miała z tego zabawę :)

nie mogę dac tego, co ma tekstury (częściowe) BISu, dlatego, że nie chce konfliktu z wydawcą Army
Beryle są oparte na BIS, więc tu problem
ale modele /siatki już nie do końca :)
celowniki CWL, PCS są moje
pistolety Wist, P99, P64, P83, MAG, peemy Rak, Glauberyt, nowy Glauberyt są moje
UKM jest oparty na BIS, SAKO mój, Pallad też mój
Rosomak nie jest całkowicie mój (upgrade czyjegoś), jest wynikiem pracy iluś osób wcześniej też,wnętrze jest z BISowskich tekstur,
BWP2000 z zewn. jest mój, ale wnętrze (fikcyjne zgadywanie) również używa tekstu BISu, więc nie może być dane z teksturami nie moimi
Honker jest mój, ale BRDM M96 w 90% BIS, to samo Twardy - korpus BIS
Leopard 2 jest mój , ale gąsiennica BIS, co z koleji powoduje, że musielibyście robić na nowo gąsiennice do wszystkich pojazdów
Dana moja
Goździk mój
więc to co jest moje - mogę użyczyć z zastrzeżeniami, że elementy BIS należy przerobić
robię wszystko w Oxygenie - nie mam siatek 3DS, więc trzeba by zapewne DX ripować
Stara pokazaliście w porządku , wygląda ekstra
co do Beryli - uwaga taka- wiele osób nie zauważa różnic w korpusach odlewanych i nitowanych
to co tu widziałem wygląda jak AK-47 z plastikiem Beryla i kolbą
Beryl ma korpus od AKMa, więc nitowane blachy z tym "jajeczkiem" małym a nie "prostokątnym większym" wyfrezowanym elementem
Modern Warfare 2 dla przykładu stworzyło "horrorek" miksujący AK47 z AKS74U i wyszła "ich wizja"
Wy się skupiacie na realiźmie, więc myślę, że możecie poprawić Berylowe akcenty AK47
jeśli jest z Waszej strony wola - służe modelami, teksturami
niestety nie mam czasu robić innej gry (mam jeszcze bardzo dużo roboty w Armie z uporządkowaniem moda polskiego)
nie wiem jakie są zasady shaderów w BF, w Arma2 duży efekt w wyglądzie daje NOHQ i SMDI, bez shaderów te rzeczy wyglądają kiepsko
wiec jeśli BF nie ma shaderów - wówczas moje rzeczy będą wyglądać kiepsko (dużo rzeczy jest wynikiem NOHQ, SMDI)
nigdy w życiu nie miałem BF, wiec nie wiem jakie tam są efekty graficzne i czy (jeżeli są shadery) to czy te zrobione do Army - zadziałają w BF
co do limitów poligonów
broń ma różnie od 2000 do 6000 poligonów
pojazdy mają od 8000 do 14000 poligonów
modele żołnierzy niestety nie dadzą sie wykorzystać, gdyż są oparte na BIS
a same modele kamizelek taktycznych są również oparte na modelu korpusu
z wyposażenia mogę dać to co "moje" czyli hełm wz 2000, wz 2005, ładownice starego typu (po LWP) do AK, SWD, raportówka, torba medyczna, kabura P64

z racji na moje większe zainteresowania "historią i zimną wojną" mam nieco sprzętu Ludowego Wojska , ale tego nie robicie
mam hełm skoczka wz. 60 (szyszak)
mam plecak kostka
mam textury z jakich można by robić tekstury moro i pantera wz. 93 (realistyczne - plamy kamuflażu są "warstwami" czyli można wycinać nim kieszenie itp. samo jego zrobienie zajęło mi pare dni , by odtworzyć go realnie - z beli materiału z szwalni a nie zdjęć)
każdy kto robi tekstury i dba o "zaszewki, patki, zakładki" wie, że warstwy (maski) plam się bardzo przydają

radia plecakowego jeszcze nie mam - będę je robił, wówczas też można wykorzystać
model i textury butów są mojej, więc może być wykorzystane jak się dogadamy :)

nie zamierzam instalować innych rzeczy bo nie mam na to czasu, więc inną pomocą niż danie praw do korzystania niestety nie mogę służyć
Arma zabiera za dużo czas
jak zrobię WKS Tor/Wilk - też mogę dać, ale narazie jeszcze nie zrobiłem
Alexa też jeszcze nie zrobiłem

z dobrych rzeczy mam jeszcze dużo podziałów na grupy, klasy - czyli takie duże research zrobione na temat składu drużyn itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2010, 14:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2007, 16:26
Posty: 11
Lokalizacja: Tczew
świetne modele :)

_________________
Celem wojny nie jest umrzeć za ojczyznę, tylko sprawić by tamci *mama zabroniła mi przeklinać* zginęli za swoją.
G. C. Patton


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2010, 16:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
Robiłeś modela dla Rosjan i do african force? :shock:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2010, 18:36 
Offline

Dołączył(a): 26 sty 2010, 10:44
Posty: 15
nie robiłem dla nich, poprostu pozwoliłem wykorzystać pare rzeczy, które już istniały w Armie
to jakieś starsze (epokowo) bronie były


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2010, 22:09 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Beryle są chyba w całości gotowe, trzeba mieć tez na uwadze ilość poly.

Ale ciekawi mnie jedna rzecz. Czy modele żołnierzy mogłyby chociaż częściowo posłużyć jako podstawa dla własnych kitów dla polaków? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2010, 20:06 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Witaj vilas, fajnie że odnalazłeś nasz zakątek ;)

W weekend postaram się z tobą zawiązać kontakt i chwilkę popisać w sprawie modeli. Zrobiłbym to szybciej ale teraz (i przez najbliższe kilka tygodni) często nie ma mnie w domu i często wyjeżdżam :wink:


PS. Podaj mi swój numer GG na PM jak możesz

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 09:51 
Offline

Dołączył(a): 26 sty 2010, 10:44
Posty: 15
modelami piechoty nie mogę wesprzeć, bo jak mówiłem - BIS
BIS raczej nie byłby zachwycony wykorzystaniem w innej grze ich prac

http://www.armaholic.eu/vilas/scr/th_first.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/944_first.jpg

jak skończę Honkera (robię nowy model, bo stary był za kiepski) i Stara944 to już będzie można je w BF użyć, bo "moje"

http://www.armaholic.eu/vilas/scr/zw.jpg

wczoraj zrobiłem żandarma - kamizelkę
teksturami mogę wspomóc, tylko wiesz, że mapowanie UV na model z BF to inna bajka
nie wiem jakie są limity poligonów dla żołnierza, karabinu, pojazdu w BF
i jakie są siatki

natomiast nie odpowiedziałeś jak jest z normal mapami w BF?
chodzi mi o pliki NOHQ i SMDI (specular map do metalicznych odbić)
te modele dopiero zyskują przy normalmappingu, bez niego są nijakie
czy BF ma grafikę używającą shaderów ?

bo póki tego nie wiem, to nie wiadomo, czy wogóle by był pożytek z tego towaru w BF

bo jeśli ta gra nie ma shaderów (bo to gra sprzed kilku lat) to się może okazać, że cała robota "o kant potłuc"
pamiętam engine OFP, pamiętam RTCW i MOHAA - tam nie było shaderów i każdy cień, każdy połysk były "malowane" na teksturze
jak engine ma shadery to wypukłości, pogniecenia, zarysowania, szkło/mat, guma/metal są robione shaderami
przykład ten Honker - te wlewki paliwa, drzwiczki, listwy, śruby w feldze itp


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 10:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Engine BF2 obsługuje Pixel i Vertex Shader 2.0. Normal mapy również. Na materiale z BF2 zauważyłem jeszcze warstwę "Shadow".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
vilas napisał(a):
bo jeśli ta gra nie ma shaderów (bo to gra sprzed kilku lat) to się może okazać, że cała robota "o kant potłuc"
pamiętam engine OFP, pamiętam RTCW i MOHAA - tam nie było shaderów i każdy cień, każdy połysk były "malowane" na teksturze
jak engine ma shadery to wypukłości, pogniecenia, zarysowania, szkło/mat, guma/metal są robione shaderami
przykład ten Honker - te wlewki paliwa, drzwiczki, listwy, śruby w feldze itp


jesli chodzi ci o bump mapy->tak, engine BF2 obsluguje je


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 19:02 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Vilas, Modele Honkera i STAR'a od PP akurat są prawie gotowe :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 19:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
No ale celowniki do beryli chyba się przydadzą, co? Ragni?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 16:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
EOTechy juz sa zrobione przez kogos z PRa, nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 17:56 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
Taka dana moglaby być uzyta jako dekoracja bazy na niektorych mapach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL