Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

First Strike Mod - patch 1.1
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=72&t=21045
Strona 1 z 1

Autor:  Gradient [ 6 paź 2007, 07:40 ]
Tytuł:  First Strike Mod - patch 1.1

Podając za www.firststrikemod.com 3.10.2007 wyszedł hotfix patch do moda. Szkoda, że zabrakło info na gł. stronie.

Lista zmian:
-Server overhead has now been reduced so your servers will run much smoother
-CTD bugs: We have eliminated several major ones but there may still be more. Any feedback is welcome if your server crashes
-Memory Leak has been fixed
-Some scopes have been improved for visibility
-All maps have been optimized more for better performance
-Mos Espa minimap is now accurate and includes a pushmap indicator to show players which flags can be taken and in what order.
-Various visual details have been improved as well as other minor fixes
-Various wallhacks addressed for all Endor rocks as well as some Mos Espa buildings
-Escape from Hoth Beacon radius doubled
-Mos Espa Assault landspeeder fixed for some errors as well as increased armor and improved camera visibility while gunner is operating the gun
-Rebel trooper uav droid recoded to be like the imperial version
-EMP is more effective now
-Anti Spawn Camp under ISD hanger

I linki:
1. pierwszy
2. drugi
3. trzeci
4. czwarty
5. piąty
...
itd.

Podzielcie się w wolnej chwili wrażeniami.

Autor:  Cravic [ 6 paź 2007, 11:05 ]
Tytuł: 

Mod ma tydzień a już patch wyszedł, co raczej dobrze świadczy o autorach.

Autor:  Dymek [ 7 paź 2007, 16:02 ]
Tytuł: 

A ktos by mogl na polski ? Bo tak do polowy rozumiem wszystko ;p

Autor:  Blizzard_ [ 7 paź 2007, 17:15 ]
Tytuł: 

bez angielskiego dziś ani rusz :) .

Gradient dzięki za info :) .

Cravic masz racje starają się chłopacy :P .

Autor:  Gradient [ 7 paź 2007, 18:32 ]
Tytuł:  Swobodne tłumaczenie

Poniższe tłumaczenie popełniłem na kolanie, ale błędów znaczeniowych mam nadzieję nie zrobiłem dużo. Zapraszam:

- Obciążenie serwera zostało zredukowane, tak więc powinien on chodzić płynniej.
- Bugi CTD (Crash To Desktop, czyli wylot z gierki na pulpit): Wyeliminowaliśmy kilka głównych, ale możliwe że część bugów jest nadal obecna. Będziemy wdzięczni za zwrotną informacją jeśli serwer nadal będzie się wykładał.
- Wyciek pamięci został naprawiony. (Leak memory jest charakterystyczny dla źle napisanych aplikacji np. w C++ i charakteryzuje się sukcesywnym zmniejszaniem się wolnej pamięci przy długo działających programach, np. serwerach gier/poczty/www. Ale dużo by o tym pisać).
- Została polepszona widoczność przez niektóre celowniki.
- Wszystkie mapy zostały zoptymalizowane pod kątem poprawy wydajności.
- Minimapa na Mos Espa już wiernie oddaje teren i zawiera wskaźnik pokazujący graczom które flagi mogą być zajęte i w jakiej kolejności.
- Ulepszone zostały różne detale wizualne i naprawione pomniejsze błędy.
- Poprawione zostały hacki przechodzenia przez skały na Endorze i przez ściany niektórych budynków na Mos Espa.
- Zasięg beacona na Escape from Hoth został podwojony.
- Niektóre błędy landspeedera na Mos Espa zostały poprawione, w szczególności zwiększony został pancerz i polepszona została widoczność kamery strzelca.
- Rebeliancki UAV droid został przekodowany do wersji imperialnej.
- EMP jest teraz bardziej efektywne.
- nie kojarzę co to jest Anti Spawn Camp, ani ISD. Przykro mi, ale nie potrafię sensownie przetłumaczyć ostatniego punktu, a głupot nie chcę wypisywać :D

Czyli generalnie chłopaki dzielnie pracują. Poprawki na pewno ważne, ale nie rewolucyjne. Mi osobiście dalej tnie Endor, ale przynajmniej przestałem wylatywać na pulpit po każdym reloadzie map :D. Fajnie.

Dajcie proszę info czy lepiej Wam się gra czy gorzej?

Autor:  Cravic [ 7 paź 2007, 18:55 ]
Tytuł: 

Grałem dziś na patchu, i najbardziej rzuciła mi się w oczy minimapa na Mos Espa no i wskaźniki w jakiej kolejności zajmować flagi - bardzo przydatne.
Na Escape from Hoth nie grałem więc nie wiem co teraz zmienia większy zasięg beacona.
EMP rzeczywiście działa teraz b.mocno i trochę za długo.
Co do bugów crash to desktop to nigdy nie miałem ale za to crash to shut down owszem, ale to raczej wina długiego nie skanowania antywirem.

Autor:  Zwirbaum [ 7 paź 2007, 23:10 ]
Tytuł: 

Anti Spawn Camp nazwa mówi sama przez się, a ISD - to Imperial Star Destroyer :). Bodajże zmodyfikowali coś że już rebelianci nie mogą siedzieć np. korwetami pod hangarem imperialnych i kosić wylatujących ze spawna biedne Tie-Fightery i Tie-Bombery.

Autor:  Cravic [ 8 paź 2007, 18:34 ]
Tytuł: 

Hm, już w 1.0 nie można było wlecieć DO hangaru ale już obok niego siedzieć - tak. Ja jakoś nigdzie takiego kamperstwa nie zauważyłem ,ale do hangaru wlecieć próbowałem heh ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/