Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
First Strike Mod - patch 1.1 http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=72&t=21045 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gradient [ 6 paź 2007, 07:40 ] |
Tytuł: | First Strike Mod - patch 1.1 |
Podając za www.firststrikemod.com 3.10.2007 wyszedł hotfix patch do moda. Szkoda, że zabrakło info na gł. stronie. Lista zmian: -Server overhead has now been reduced so your servers will run much smoother -CTD bugs: We have eliminated several major ones but there may still be more. Any feedback is welcome if your server crashes -Memory Leak has been fixed -Some scopes have been improved for visibility -All maps have been optimized more for better performance -Mos Espa minimap is now accurate and includes a pushmap indicator to show players which flags can be taken and in what order. -Various visual details have been improved as well as other minor fixes -Various wallhacks addressed for all Endor rocks as well as some Mos Espa buildings -Escape from Hoth Beacon radius doubled -Mos Espa Assault landspeeder fixed for some errors as well as increased armor and improved camera visibility while gunner is operating the gun -Rebel trooper uav droid recoded to be like the imperial version -EMP is more effective now -Anti Spawn Camp under ISD hanger I linki: 1. pierwszy 2. drugi 3. trzeci 4. czwarty 5. piąty ... itd. Podzielcie się w wolnej chwili wrażeniami. |
Autor: | Cravic [ 6 paź 2007, 11:05 ] |
Tytuł: | |
Mod ma tydzień a już patch wyszedł, co raczej dobrze świadczy o autorach. |
Autor: | Dymek [ 7 paź 2007, 16:02 ] |
Tytuł: | |
A ktos by mogl na polski ? Bo tak do polowy rozumiem wszystko ;p |
Autor: | Blizzard_ [ 7 paź 2007, 17:15 ] |
Tytuł: | |
bez angielskiego dziś ani rusz . Gradient dzięki za info . Cravic masz racje starają się chłopacy . |
Autor: | Gradient [ 7 paź 2007, 18:32 ] |
Tytuł: | Swobodne tłumaczenie |
Poniższe tłumaczenie popełniłem na kolanie, ale błędów znaczeniowych mam nadzieję nie zrobiłem dużo. Zapraszam: - Obciążenie serwera zostało zredukowane, tak więc powinien on chodzić płynniej. - Bugi CTD (Crash To Desktop, czyli wylot z gierki na pulpit): Wyeliminowaliśmy kilka głównych, ale możliwe że część bugów jest nadal obecna. Będziemy wdzięczni za zwrotną informacją jeśli serwer nadal będzie się wykładał. - Wyciek pamięci został naprawiony. (Leak memory jest charakterystyczny dla źle napisanych aplikacji np. w C++ i charakteryzuje się sukcesywnym zmniejszaniem się wolnej pamięci przy długo działających programach, np. serwerach gier/poczty/www. Ale dużo by o tym pisać). - Została polepszona widoczność przez niektóre celowniki. - Wszystkie mapy zostały zoptymalizowane pod kątem poprawy wydajności. - Minimapa na Mos Espa już wiernie oddaje teren i zawiera wskaźnik pokazujący graczom które flagi mogą być zajęte i w jakiej kolejności. - Ulepszone zostały różne detale wizualne i naprawione pomniejsze błędy. - Poprawione zostały hacki przechodzenia przez skały na Endorze i przez ściany niektórych budynków na Mos Espa. - Zasięg beacona na Escape from Hoth został podwojony. - Niektóre błędy landspeedera na Mos Espa zostały poprawione, w szczególności zwiększony został pancerz i polepszona została widoczność kamery strzelca. - Rebeliancki UAV droid został przekodowany do wersji imperialnej. - EMP jest teraz bardziej efektywne. - nie kojarzę co to jest Anti Spawn Camp, ani ISD. Przykro mi, ale nie potrafię sensownie przetłumaczyć ostatniego punktu, a głupot nie chcę wypisywać Czyli generalnie chłopaki dzielnie pracują. Poprawki na pewno ważne, ale nie rewolucyjne. Mi osobiście dalej tnie Endor, ale przynajmniej przestałem wylatywać na pulpit po każdym reloadzie map . Fajnie. Dajcie proszę info czy lepiej Wam się gra czy gorzej? |
Autor: | Cravic [ 7 paź 2007, 18:55 ] |
Tytuł: | |
Grałem dziś na patchu, i najbardziej rzuciła mi się w oczy minimapa na Mos Espa no i wskaźniki w jakiej kolejności zajmować flagi - bardzo przydatne. Na Escape from Hoth nie grałem więc nie wiem co teraz zmienia większy zasięg beacona. EMP rzeczywiście działa teraz b.mocno i trochę za długo. Co do bugów crash to desktop to nigdy nie miałem ale za to crash to shut down owszem, ale to raczej wina długiego nie skanowania antywirem. |
Autor: | Zwirbaum [ 7 paź 2007, 23:10 ] |
Tytuł: | |
Anti Spawn Camp nazwa mówi sama przez się, a ISD - to Imperial Star Destroyer . Bodajże zmodyfikowali coś że już rebelianci nie mogą siedzieć np. korwetami pod hangarem imperialnych i kosić wylatujących ze spawna biedne Tie-Fightery i Tie-Bombery. |
Autor: | Cravic [ 8 paź 2007, 18:34 ] |
Tytuł: | |
Hm, już w 1.0 nie można było wlecieć DO hangaru ale już obok niego siedzieć - tak. Ja jakoś nigdzie takiego kamperstwa nie zauważyłem ,ale do hangaru wlecieć próbowałem heh |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |