Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Extreme Realism mod 1.7
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=88&t=28568
Strona 1 z 1

Autor:  qwakU [ 23 lut 2009, 16:37 ]
Tytuł:  Extreme Realism mod 1.7

Witam was drodzy forumowicze :mrgreen:
Czy słyszeliście o modzie do Battlefielda 2142 - Extreme Realism mod 1.7

Jeżeli nie to nie będę się rozpisywał tylko dam linka:
http://www.strategyinformer.com/pc/batt ... 23801.html

A tu macie do traileru/screenów:
http://www.moddb.com/mods/extreme-reali ... 7-gameplay

Autor:  Damian>|PL [ 23 lut 2009, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Extreme Realism mod 1.7

OOO, a ciekawe czy jest choć w połowie podobna do ProjectReality. Jeśli tak to się zainteresuje.

Do PR mu daleko ogólno dostępne wyrzutnie, max HP po reanimacji(facet zaraz zginie, bzzzt magiczny prądek i jak nowo narodzony :lol: ), snajpy na szturmie :lol: , TeamPlay nadal na poziomie BF2142 :roll: . Poprawili efekty ale nic poza tym.

Marzy mi się PR do BF2142, ale ten mod nim nie jest. Bo w PR leprze efekty to tylko dodatek.

Ciekawe czy twórcy grali w PR i jak długo. Gdybym wiedział jak wytkną bym im nieco.
Marzy mi się taki mod. :cry:

Autor:  migacz [ 24 lut 2009, 00:36 ]
Tytuł:  Re: Extreme Realism mod 1.7

Damian>|PL napisał(a):
Marzy mi się PR do BF2142, ale ten mod nim nie jest. Bo w PR leprze efekty to tylko dodatek.

Ciekawe czy twórcy grali w PR i jak długo. Gdybym wiedział jak wytkną bym im nieco.
Marzy mi się taki mod. :cry:



hahaha to sie uśmialem Damiam PR do 2142 hahaah niezly tekst. Damian nie te czasy aby nazwac to project reality


ps a ten mod to jaks porazka polećmy go fourixowi :lol:

Autor:  Damian>|PL [ 24 lut 2009, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Extreme Realism mod 1.7

Myśląc PR do BF2142 miałem na myśli usunięcie bugów typu Magiczny Prądek, przesiadanie w locie na gunnera, zwiększenie skuteczności AA, kity limitowane, zmiana sposobu walki z pojazdami np.(walker, po trafieniu w silnik w nodze unieruchamia go itd.), po trafieniu kilkoma EMP lub dwoma z ostrzału wyłącza wszystkie systemy pojazdu, oraz coś co zmusiło by graczy do współpracy.

Autor:  migacz [ 24 lut 2009, 15:17 ]
Tytuł:  Re: Extreme Realism mod 1.7

zaraz qwaku powie że zamocno pojechałem po tym modzie ale prawda jest taka ze według mnie nie ma on wogóle sznas porównywac sie do PR. Moda nazwiemy realistycznym tylko dlatego ze pojawila sie krew przecierz to jaks porazka, masz racje ze gdyby dodali unierachamianie walkera tak jak to ma miejsce w PR to gra napewno by zyskala ale czego my oczekujemy jak dla mnie ten mod to porazka i tak pozostanie i ty też nie zaprzeczaj

Autor:  qwakU [ 24 lut 2009, 15:31 ]
Tytuł:  Re: Extreme Realism mod 1.7

Według mnie twórcy źle dobrali nazwę moda.
Co do samego moda to powoduje on po prostu zmiany graficzne, zmianę siły broni itp co daje bardzo fajny efekt końcowy :mrgreen:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/