Teraz jest 13 maja 2025, 23:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 02:20 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2005, 03:26
Posty: 53
Lokalizacja: Brzeg
konrador napisał(a):

1. Jak wygladaja duele? Ile strzalow w tulow z w miare bliskiej odleglosci trzeba, aby zabic delikwenta (z broni assaulta)? Fajnie by bylo jak moglby to ktos przetestowac, pewnie nie tylko mnie to ciekawi.



Trudno sprawdzić z powodu sporego rozrzutu, ale sądzę że 3-4 celne powinny wystarczyć.

Natomiast snajperki są imho zdecydowanie za słabe. Aby zabić od razu trzeba strzelić w głowę. W inne części ciała trzeba strzelać po kilka razy.

konrador napisał(a):

2. Czy lekkie pojazdy dostaja dmg po przejechaniu przeciwnika? Interesuje mnie to, bo nie wiem, czy uda mi sie jakims jeepopodobnym pojazdem uprawiac na drodze carmageddon, jak to zwyklem czynic w bf1942.



Nie zauważyłem, żeby pojazdy były uszkadzane w czasie tratowania pieszych. Jeśli nawet tak jest, to uszkodzenia są na tyle nikłe, że można spokojnie robić carmageddon.

konrador napisał(a):

3. Jak szybko podnosi medyk? Tzn. ile trwa cala akcja resuscytacji i czy trzeba podczas jej wykonywania stac w miejscu.



Jak rozumiem chodzi o reanimację? Użycie defibrylatora i uratowanie kolegi to kwestia 3-4 sekund. Trzeba stać w miejscu.

konrador napisał(a):

4. Jak dziala wyrzucony health pack? Podnosi sie go? Healuje tak jak medyk jakis obszar i po jakims czasie znika?



Sanitariusz może trzymać torbę w ręku i wtedy powoli leczy żołnierzy znajdujących się w pobliżu. Może też ją rzucić na ziemię, a wtedy można po niej przebiec, by automatycznie się uleczyć. Torba znika.


konrador napisał(a):

5. Czy da sie przestrzelic cienkie/drewniane sciany i przez nie kogos zabic?



Nie zauważyłem, żeby można było to zrobić, ale na pewno efekt wybuchu granatu czy pocisku przechodzi przez ściany. Z ciężkiej snajperki można też przestrzelić szyby pojazdów i załatwić kierowcę/pilota.


konrador napisał(a):

6. Czy mozna sie podsadzac (wskakiwanie na team-m8sa)?



Nie próbowałem :)



konrador napisał(a):

7. Czy jest cos na ksztalt speed jumpow z quake'ow? (mam nadzieje, ze nie :<) Wiem, ze mozliwosc skakania i sprintowania jest ograniczona sprint barem, ale moze jednak?



Zdecydowanie nie ma speedjumpow. Wręcz przeciwnie, po wykonaniu skoku postać na ułamek sekundy zwalnia.


konrador napisał(a):

8. Czy mozna dalej wykonywac stunt akcje w stylu: wyskakuje z samolotu, spadam na czolg, wciskam use na sekunde przed rozbiciem sie o jego pancerz i do niego wsiadam?



Hehe, niezły pomysł. Szczerze powiem, że nie wiem, czy takie akcje przechodzą, ale ich wykonanie byłoby ekstremalnie trudne. Spada się bowiem dość szybko :)

konrador napisał(a):

9. Czy po spawnie/podniesieniu przez medyka jest jakis invulnerability flag na postaci?



Nie ma


konrador napisał(a):

0. Intro to render czy jest robione na enginie gry? :)




Z tego co wiem, to engine. Zresztą w Battlerecorderze nie takie cuda wianki można wyczyniać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 02:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:13
Posty: 402
Dzieki panowie za odpowiedzi.

Czesc Look :)

o/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 03:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
Teraz piętnaście groszy ode mnie na spokojnie. Gram juz jakiś czas i dziś po duzej bijatyce na chyba wszytskich mapach moge powiedziec z czytsym sumieniem, że BF 2 miażdzy pyte naprawde.

Po kolei.

1. Wymagania.

Byłem przekonany ze Barton 2500(niekręcony) , 1G ramu i 8 potokowy 9500 Radek Saphire 256bit kręcony na 9700 - nie dadza rady grze na LOW ale .. na SZCZĘŚĆIE sie MYLIŁEM. Gra w prawdzie poki co sama zamienia z Medium/High na LOW detale ustawienia ale na LOW jest naprawde płynnie i ...wesoło :) Poza tym grafe mam na 100% distance view i nawet nie jest gra brzydka na LOW. Troszke krzaczki sie rozjezdzaja oraz ptaki sa kwadratowawe ale nie ma jakiegoś wielkiego nieszczescia.


2. Bronie , klasy, kity.

Każda spluwa to miód. Każda klasa wymiata. Nawet AT z tym swoim automacikiem poradzic sobie moze z asfaltem klasycznym. Każda klasa poza tym naprawde spełnia swoją funkcje jak tzreba. Troche mnie drazni ze nie mozna wlasnych "expaków" podniesc komandosem (sic!) ale to malutki problem.

3. Teamplay.

Ta gra ZMUSZA człowieka do grania w teamie. Każde zadanie , każda akcja jest punktowana teamowo. Samotne wilki maja przerabane.

Po wejsciu do gry "obowiazkowo" tzreba dopisac sie (CAPSEM) do jakiegos squadu (ALfa Delta itp) lub stworzyc szybko wlasny. Porozumiewanie sie z wlasnym teamem na odzielnym kanale oraz oznaczenie teamu na mapie bardzo ułatwia gre. Squad leader pzrekazuje rozkazy dowodcy (commadera) reszcie teamu Page Upem defaultowo.
Za pomocą klawisza T mozna poprosic o artylerie i inne rzeczy. Obsługa myszką komend radiowych , ktora poczatkowo lekko wkurza jest do opanowania.

4. Strzelanki.

Pojedynki 1:1 nie sa wcale szybkie. Bywa ze scigamy sie wokol budynku minute. Wiekszosc broni ma regulacje Auto i Single shot. Przy przelaczaniu z ekwipunku medyka czy komandosa (pssss) na bron tzreba chwile odczekac , nie da sie od razu stzralac. Przeladunek trwa realistycznie długo. Rozrzut niektorych broni jest makabryczny :) ale chyba tez realistyczny.

5. Czolgi , heli i inne.

Pojedynki czolgowe sa bardzo podobne do DC. Helikopterowe raczej tez. Namierzanie na ciepło , ktorego ejszce dobzre nie wykumałem, jest mega stresujace dla pilota :D .

6. Commander!

Z komadirem to jest tak. Nie każdy sie garnie do komendantowania. Na razie widziałem na tym meijscu z PL załogi tylko mnei i piaska cieniaska. KOmader ma oddzielny kanał do gatki z reszta timu zreszta tim tez z nim tylko moze sie komunikowac na innym kanale niz z reszta ludzi. Facet ma do dyspozycji SCAN całej mapy na ktorej widzi wtedy pozycje wroga i moze je pzrkazywac swoim , samolocik co to po włączeniu na kilkanascie sekund w pewnym promieniu pokazuje swoim ludziom na mapie wrogie jednostki, artylerie co to robie miazge oraz drop zrzut suvenirow ala medykamenty i amo. Jak to sie robi? No więc tak. Patrzysz na mapke bedac komanderem czy twoi ludzi emaja gdzies kłopoty. Kazesz na przyklad teamowi ALFA uderzyc na flage. Widzisz ze sie do niej zblizaja wiec wlaczasz im Radarek z Samolociku zeby widzieli gdzie jest wrog. Jednoczesnie rzucasz im apteczkowo aminicyjnego dropa a potem sie modlisz zeby dali rade. Jesli dadza rade cieszysz sie ze im pomogles , jesli nie masakrujesz wroga artyleria ( bo widzisz wroga po puszonym wczesniej SCANIE) albo odcinasz mu artylrią tąże dostęp do falgi zeby twoi mogli spokojnie ja przejąć. MOzesz oczywisce walnac arty tuz przed atakiem swoich ale mi sie zawsze udawało trafiac arty dokladnie kiedy moi wchodzili na flage ;D Arty ma opoznienie tzreba o tym pamietac. Nie wiem jak sie sprawdzi w klanowkach ale na free playu zabawa jest pzrednia.

7. VOIP Voice over IP działa MEGA DOBRZE. Zegnaj TSie.

8. Muzyka w grze i dzwięki.
Szumy , spiewy ptaszków, chlupotanie wody , swiszczacy wietrzyk , sciszajace sie dzwieki kiedy mowisz do teamu, muzyka w podkladach , wybuchy, wystrzały, gadki irakijczykow i chinczyków ... wszytsko to - RZĄDZI. W żadnej grze nie słyszałem jeszce tylu odgłosów fauny. Czasem w srodku strzelaniny z Darthem zatrzymywałem sie zeby posłuchac jak spiewaja chińskie jemiołuchy :-D

9. Mapy.

Coug twierdzi ze sa brzydsze niz w 42. Ja tam nie wiem. Nie znam sie. Dla mnie są mega industrialno wypasiono mistyczno tajemnicze. Nie moge ich w pełni docenic z powodów graficznych ale mimo LOW podobaja mi sie.

10. Czego mi brak.

Stateczków :(
Nie ma bitew morskich albo przeoczyłem.

Zmieniac nika w gzre nie mozna , tzreba chyba konto załozyc nowe.

11. Odznaczenia , serwer statystyk.

Jesli 5 minut pokierujesz bezkolizyjnie heli dostaniesz Brązowego Badge`a ze pilotaż. Kiedy awansujesz "cała sala" dostaje na czacie info o tym. Ja mam chyba juz za wszytskie specjalizacje brazowe badże:) A Luki awansowal na szeregowca starszego. :) NA zakonczenie rundy na minute wyswietla sie informacja o tym kto co zdobył. NIE KUMAM Z TEGO NIC BO STATYSTYK jest MULTUM!!!! Za najlepszego Drivera meczu , Medyka meczu, strzelca itp. Miazga.

12. Co najbardziej LUBIE.

- Przylepiać C4 na czołgi.
- Być pasażerem heli ktory moze TV camerą naprowadzać bomby.
- Rozwalać mosty i kosić piechote co nie moze pzreskoczyc przez dziure w moscie a na powrot jest juz za pozno ;D
- Rzucać Artylerie na spawna :)
- grać special forcesami czyli "komandosami" (sweet)
- zasuwać terenowymi samochodzikami tak szybko ze kamera nie nadąza:)
- zakładać miny snajperskie na ścieżce która wiedzie do mojej pozycji
- rzucać flary z heli i patzrec jak rakieta nie trafia
- miec dobrego dowodce ktory pokazauje przed atakiem pozycje wroga
- wysadzać stacje radarową wrogiego dowodcy jak mnie wkurza
- patzrec jak startuje mysliwiec stajac za nim napasie starowym i dziwic sie gdzie on jest po 2 sekundach :) Znikaja bardzo szybko w oddali.
- a najbardziej zajmować w teamie flagi przy pełnej wspołpracy - medyk , amunicyjny, zabijaka i heli.

13. Polska wersja językowa.

Mimo , że bardzo poprawna to troche sux:)
Przyzwyczailismy sie do Ticketów i spawnów, killów i roger thatów. troche sie trzeba pzrestawić na -"Peps [Artyleria]Piasektest", "Coug[zabija kolegę]Peps" czy "Piasektest nie żyje". :D

Przed każda mapą jest piękna historia po polsku na temat misji ale w grze oczywiscie juz tylko dzwieki angielskie. Rażaco kiepskich tłumaczeń nie ma. Szczerze mowiac lepszych po poslku sobie nie wyobrażam ale ja wole w języku ległicz jednak.

14. Inne.

Sterowanie spadochronem wymiata. Trzeba teraz brać porpawke na długosc spadania i kierowanie spadochronem.

Votowanie na wszelakie rzeeczy - zdymisjonowanie dowodcy, kikowanie, wybieranie squad leadera, potwierdzanie rozkazów jest zrobieone mega intuicyjnie i dobrze. Służa do tego dwa klawisze Page up i Down. Ot cała filozofia. Bardzo dobra robota DICE.

Gadki radiowe pomiędzy żólnierzami typu "Dziekuje stary wisze ci piwo , czy "Przepraszam cos tam cos tam" są mega fajne.

Uszkodzeni pojazdu teammata -2 punkty (a moze -1).

Na jednej mapce pojechalem serią po tzrech piechurach biegnacych na mnie a zadnego nei zabilem. W ciagu kilku sekund moi ich dobili , a ja za kazdego dostalem punkt za asyste. Uczciwie? :)) Jasne.

Asystowanie przy zajmowaniu flagi czy leczenie, naprawianie itp daje ci oczywiscie tez pnkty.

Podsumowując.
Ta gra ma mniej wad niz jakakolwiek inna w tej fazie produkcji. Ma tak wiele plusow ze o minusach nawet nie wypada wspominac. Grwyalnosc okreslam jako CELUJĄCĄ a estetyke graficzno dzwiekową jako BARDZO DOBRĄ +. Byle by ludzie tego nie zepsuli. Punkbuster updatował sie dwa razy odkąd mam BF2 :) Pewnie Coug juz jakies czity obczaił. :)

Dobranoc.

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 03:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
konrador napisał(a):
8. Czy mozna dalej wykonywac stunt akcje w stylu: wyskakuje z samolotu, spadam na czolg, wciskam use na sekunde przed rozbiciem sie o jego pancerz i do niego wsiadam?


TAK:) Normalka.

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 03:41 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Siema Konrador :D Kope lat :D

Co do czitow to Coug nie ale Noe pewnie tak ;)

Ode mnie dodam ze samoloty w BF2 sa NIESAMOWITE!!! Jak wsiade nie moge sie oderwac. Wlasnie tak sobie to wyobrazalem. Przelaczanie pomiedzy trybami ognia powietrze-powietrze i powietrze-ziemia jest bezstresowe i swietnie wyglada. Nareszcie jest wskaznik wysokosci i predkosci :D A odglosy przy przekraczaniu bariery dzwieku przy uzyciu dopalaczy to miod dla moich uszu :D Ogolnie ta gra to kilka symulatorow w jednym i na pewno fani symulacji lotniczej sie nie zawioda. Ide polatac dalej :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 07:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Pytania:
1. W grze duzo osob doatej punkty za pomoc w zabiciu, itp. A co z commanderem ?? Zeby sie nie okazalo, ze on namierza wrogow, a inni kosza za nich punkty.
2. Czy zolnierz moze sie ukryc w trawie przed heli ? Czy na horyzoncie pojawia sie najpierw trawa czy najpierw zolnierz jak to ma miejsce w niektorych grach ? :D
3. Jak jest z niszczeniem mostow/itp. ? Na filmie widzialem powstajace uszkodzenia - jak dlugo one zostaja czy da sie naprawic ?

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 07:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
No i z tego co stwierdziliśmy z Byczkiem Fernando gierka (lub wersja testowa co ją mamy) nie działa z Geforce 4200. Jeżeli jest jakaś osoba z grających obecnie i ma taką kartę to niech natychmiast da znać :) Ale chyba nie ma takowej. Reasumując albo w wersji ostatecznej dodadzą obsługe 4200 albo wszyscy posiadacze tego numerku mogą natychmiast myśleć o kupnie nowej karty. Ku**wa :D

_________________
Civis Romanum eram.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 07:54 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2005, 03:26
Posty: 53
Lokalizacja: Brzeg
maTTi napisał(a):
1. W grze duzo osob doatej punkty za pomoc w zabiciu, itp. A co z commanderem ?? Zeby sie nie okazalo, ze on namierza wrogow, a inni kosza za nich punkty.


Asysta za zabicie nie działa tak, że gdy pierwsza osoba zauważy wroga, a druga go zabije to pierwsza dostaje punkty za asystę. Punkt za asystę dostajesz za każdy CZYNNY udział przy jakiejś akcji. Czyli jeśli zranisz wroga, a ktoś go zabije "na śmierć", to dostaniesz punkty za asystę.

Punktacja komendanta uzależniona zaś jest od zgrania zespołu i jego skuteczności.

maTTi napisał(a):
2. Czy zolnierz moze sie ukryc w trawie przed heli ? Czy na horyzoncie pojawia sie najpierw trawa czy najpierw zolnierz jak to ma miejsce w niektorych grach ? :D


Jasne, że może. Zwłaszcza snajper ze swoim kamuflażem doskonale potrafi ukryć się w trawie.


maTTi napisał(a):
3. Jak jest z niszczeniem mostow/itp. ? Na filmie widzialem powstajace uszkodzenia - jak dlugo one zostaja czy da sie naprawic ?


Mosty pozostają zniszczone tak długo, aż przyjdzie mechanik i je naprawi. To samo dotyczy stanowisk do skanowania satelitarnego czy artylerii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 07:56 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2005, 03:26
Posty: 53
Lokalizacja: Brzeg
Pancho napisał(a):
Reasumując albo w wersji ostatecznej dodadzą obsługe 4200 albo wszyscy posiadacze tego numerku mogą natychmiast myśleć o kupnie nowej karty.


Nie dodadzą. W pliku readme jest specyfikacja wszystkich obsługiwanych kart.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 07:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Garet napisał(a):
Ode mnie dodam ze samoloty w BF2 sa NIESAMOWITE!!! Jak wsiade nie moge sie oderwac. Wlasnie tak sobie to wyobrazalem. Przelaczanie pomiedzy trybami ognia powietrze-powietrze i powietrze-ziemia jest bezstresowe i swietnie wyglada. Nareszcie jest wskaznik wysokosci i predkosci :D A odglosy przy przekraczaniu bariery dzwieku przy uzyciu dopalaczy to miod dla moich uszu :D Ogolnie ta gra to kilka symulatorow w jednym i na pewno fani symulacji lotniczej sie nie zawioda. Ide polatac dalej :D


Nareszcie coś.
Jeszcze powiedz Garet jak się latała wirnikowcami i nie mam więcej pytań.

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 08:14 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Ja jestem anty heli wiec niech ktos inny sie wypowie :D Noe? Okotnik?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 08:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Ryslaw napisał(a):
Mosty pozostają zniszczone tak długo, aż przyjdzie mechanik i je naprawi.


Super! Tego się nie spodziewałem, przyznać muszę..

OK, a jeśli można wtrącić słówko*, mam jeszcze pytanie dotyczące widoczności nicków. Gracie już trochę, więc możecie co nieco o "praktyczności" tegoż zagadnienia powiedzieć...
Na jak dużą odległość są one widoczne? Innymi słowy - czy jak się na horyzoncie zobaczy "ludzika" i najedzie nań celownikiem to się pojawia dylemat swój/wróg, czy wszystko jest jasne i można walić?
A może zależy to od ustawień na serwerze i może być różnie?

* jeśli nie można, to bez łaski, farciarze :lol:

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 08:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Garet napisał(a):
Ja jestem anty heli wiec niech ktos inny sie wypowie :D Noe? Okotnik?

Garet to napisz jak ze spadaniem heli :twisted: czym sie da i ile trzeba wpakować.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 08:40 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2005, 03:26
Posty: 53
Lokalizacja: Brzeg
Shelton napisał(a):
Na jak dużą odległość są one widoczne? Innymi słowy - czy jak się na horyzoncie zobaczy "ludzika" i najedzie nań celownikiem to się pojawia dylemat swój/wróg


Zdecydowanie się dylemat pojawia, bo im dalej, tym pozniej staje sie widoczna ksywka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 08:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 16:04
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
Shelton napisał(a):

Na jak dużą odległość są one widoczne? Innymi słowy - czy jak się na horyzoncie zobaczy "ludzika" i najedzie nań celownikiem to się pojawia dylemat swój/wróg, czy wszystko jest jasne i można walić?

jest 3d mapa, czy sie myle?

_________________
gry komputerowe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL