Teraz jest 14 maja 2025, 01:30

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 19:22 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Takie pytanko małe :wink: czy bug z tym że lufe od czołgu można "wstawić" do budynku, znaczy że przechodzi przez budynek jest poprawiony i z wchodzeniem między beczki jak na El Ala na południu :wink:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 19:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2005, 11:32
Posty: 95
Lokalizacja: Wawka- Imielin
Wiem, że na pewno możne przełożyć lufe przez drzewo;)

_________________
http://www.wilda.pl
igor@wilda.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 23:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 11:38
Posty: 1588
Lokalizacja: Żółwin
Dumch napisał(a):
Takie pytanko małe :wink: czy bug z tym że lufe od czołgu można "wstawić" do budynku, znaczy że przechodzi przez budynek jest poprawiony


Tak, jest poprawiony. Mimo tego, że wygląda nadal jakby lufa czołgu "przeniknęła" mur, to oddany strzał zatrzymuje się na murze a nie poza nim :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2005, 13:46 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Jeszcze jedno :wink: Czy są jakieś samoloty, helikoptery z którym można strzelać siedząc na "dwójce" w samolot, helikopter w którym się leci rozwalając prowadzącego tak jak to robią lole wskakują do sztuki na "dwójke" i rozwalajać gościa który wsiadł pierwszy?

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2005, 13:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
hehe na niektorych screenach na gamespot mozna zobaczyc naszych testerow w akcji :] http://www.gamespot.com/pc/action/battl ... index.html , do 6 strony mniej wiecej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2005, 20:08 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
hmm ja widze nikt nie podal pewnej ciekawej opcji w bf2 mym zdaniem....
otoz w menu wyboru lacza wlasnego sa dwie opcje:
- DSL 256 kbps lub szybsze
- T1 (LAN)

ciekawe?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2005, 22:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
bez takich :) a sdi to co ? :lol:
a tak na serio to mam nadzieje, ze nie bedzie problemow na laczach 120 kb, no zreszta przekonamy sie w piatek :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2005, 00:41 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
podaje jak tam jest napisane, nic nie wymyslam...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2005, 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2004, 07:43
Posty: 252
Lokalizacja: Zakopane
morthag wiesh co na SDI to se mozemy na kurniku pograc .... a tak serio to wydaje mi sie ze na 20 graczy bez wlaczonego TSa bedzie dalo sie grac .... a jak nie to dalej bedziemy czekac na NEO 8)

btw ... SDI to nie 128 ani tez 120 tylko 115 :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2005, 20:44 
Offline

Dołączył(a): 9 cze 2005, 20:23
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
nie przebijalem sie przez wszystkie strony tego obszernego topica, ale z pierwszych kilku wynika, ze najwiekszym problemem dla wiekszosci uzytkownikow tego forum sa wymagania sprzetowe gry. imho boty w kazdej grze bardzo, ale to bardzo obciazaja procesor i ram, wiec realne wymagania gry "po necie", powinny byc nieco mniejsze niz wynika to z relacji testerow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2005, 20:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
rover napisał(a):
nie przebijalem sie przez wszystkie strony tego obszernego topica, ale z pierwszych kilku wynika, ze najwiekszym problemem dla wiekszosci uzytkownikow tego forum sa wymagania sprzetowe gry. imho boty w kazdej grze bardzo, ale to bardzo obciazaja procesor i ram, wiec realne wymagania gry "po necie", powinny byc nieco mniejsze niz wynika to z relacji testerow.


tylko ze my gralismy w necie :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2005, 22:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
ogolnie gra wariuje przy 64 graczach ( nie botacH). Nie wiem czego to wina - czy sprzetow graczy czy samego serwera, ale jak raz udalo nam sie zagrac przy takiej ilosci graczy, cielo sie momentami niemilosiernie. Zmiana grafy nie pomogla.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2005, 11:44 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Qba napisał(a):
ogolnie gra wariuje przy 64 graczach ( nie botacH). Nie wiem czego to wina - czy sprzetow graczy czy samego serwera, ale jak raz udalo nam sie zagrac przy takiej ilosci graczy, cielo sie momentami niemilosiernie. Zmiana grafy nie pomogla.

W ogóle mapy włączone w trybie 64 graczy tworzą jakieś dziwne "lagi"... :|
Wczoraj graliśmy na mapce 64-osobowej chyba w 10 osób. Przycinki jak cholera. Myślałem, że to wina mojego super sprzętu, ale Janicq i Interman mieli to samo... :|
No cóż poczekamy na patcha 1.13123131, który to poprawi :lol:

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2005, 11:48 
Offline

Dołączył(a): 9 cze 2005, 20:23
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
tylko ze my gralismy w necie


me be noob :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2005, 16:15 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 10:30
Posty: 12
witam
myslalem ze ta gra bedzie lepsza od Americas Army,coz mylilem sie...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL