Teraz jest 3 mar 2025, 18:52

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2005, 14:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
ja 80% czasu w grze spedzam za sterami heli pozostałe 10% biegne do heli i ostatnie 10% to wyskakuje z rozwalonego heli :D Boli tylko, ze tak dobra bron jest zle wykorzystywana. No ile mozna prosic by jakis gracz wlazl jako gunner? A jak ja chce wlezc jako gunner to nigdy na mnie nie czekaja i uciekaja bawic sie w rambo...

Jedynie ze StarsznymBrutalem se latalem na poziomie. Raz on pilotowal raz ja i kosilismy ostro :P a widze, ze sie rejestrnal na forum wiec "hi" :}


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2005, 15:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
Ja 80% na zdobywaniu flag i przyczepianiu C4 na wrogie jednostki w ruchu :D(kocham C4 w tej grze).Niesamowite wrażenie daje przyczepienie C4 do helikoptera.Raz miałem nawet okazje gdy koleś wylądował koło flagi.Oczywiscie nie wysadziłem go odrazu,poczekałem aż kawałek odleci i dopiero wtedy.Bo niema nic przyjemniejszego niz patrzenie na wybuch helikoptera w oddali :D.

Zaś 20% spędzam na szlifowaniu umiejętności strzelania z broni oraz jazdy czołgami :D.

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2005, 16:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2005, 21:28
Posty: 19
Widze, że częśc z was odnosi sie do rzeczywistości :D

Gdyby gra miała by by bardziej realistyczna, to wieeeele rzeczy trzebaby zmienic, poczynajac od samego modelu 3D śmigłowca - wersja którą mamy, to jakieś dziwne połączenie kadłuba wersji AH-1Z ze skrzydełkami AH-1W, różnica jest spora, AH-1W może przenosic to, co teraz w grze - 8 Hellfire, 14 FFAR i działko, natomiast AH-1Z już więcej - 8xHellfire, 38x FFAR i 2x Stinger, to już by robiło ogromną sieczkę i zdeklasowało całkowicie Havoca MECu.

Druga sprawa to naprowadzanie rakiet, w rzeczywistości najpierw strzelec lockuje sensory na celu i resztą zajmuje się komputer celowniczy - to on naprowadza działko, rakiety Hellfire i... rakiety FFAR, same rakiety nie są naprowadzane, ale ich wyrzutnie tak - są obracanae o wymagane pare stopni w pionie lub poziomie by zapewnic trafienie, nie pobciążając pilota - w grze musimy kombinowac z celowaniem zależnie od tego czy sie wzosimy, opadamy, czy lecimy bokiem - w rzeczywistości robiłby to za nas komputer balistyczny.

Kolejna sprawa to wyrzutnie, a konkretnie ich szybkostrzelnośc - powinniśmy miec do wyboru odpalanie salwami po 1, 2 i 4 rakiety jednocześnie (przy 2 wyrzutniach) dodatko z powtarzalnością karabinu maszynowego - Cobra przy wyrzutniach 38 pociskowych potrafi sie wyprztykac z rakiet w mniej niż półtorej sekundy !

Inna sprawa to same rakiety - normalnie korzysta się z głowic M261 i M255, niedawno w urzyciu była jeszcze M247, ale nie korzysta sie z niej bo to pocisk przeciwczołgowy, a od tego teraz są Hellfire i bomby (z samolotów oczywiście)

M261 - to głowica, w której znajduje się 10 podpocisków burzących używana jest przeciwko celom średnio i słabo opancerzonym, sile żywej i umocnieniom.
M255 - to głowica rozpryskowa, która zawiera materiał wybuchowy i około 2500 stalowych kulek - używana przeciwko sile rzywej, i celom słabo opancerzonym i powietrznym.
M247 - to głowica z plastikowym materiałem wybuchowym - działa jak pocisk czołgowy HESH - rozpłaszcza sie na kadłubie czołgu i detonuje - fala detonacji przechodzi przez pancerz i od wewnatrz odrywa jego kawałki, które ranią załogę i inne rzeczy znajdujące siew środku (zbiorniki z paliwem, silnik, amunicje).

Samo działko w Cobrze myśle, że jest ok, tylko wytrzymałośc smigłowców i samolotów jest przesadzona.

Sterowanie - śmigłowce maja za małą bezwładnośc, co szczególnie czuc w Black Hawku, w którym w BF2 mozna wykonywa akrobacje powietrzne :D , szybkosc tez jest przesadzona - najszybsza wersja Cobry była wersja AH-1J - pierwsza z dwoma silnikami i wyciągała w locie poziomym 330 km/h - w BF2 AH-1ZW wyciąga 360km/h, a wlocie nurkowym udało mi sie przekroczyc 500 - co jest niemożliwe dla osiagniecia dla smigłowców z powodu panujących póki co na świecie praw fizyki :P

Co do rakiet Hellfire i Ataka - sprawe przemilcze, bo w grze już kompletnie miniono sie z rzeczywistością, w sumie dobrze, bo czołgi miałyby naprawde przerąbane :D

I jeszcze jedno, któś tutaj próbował szukac słabych punktów Havoka, w które mógłby strzelac z działka, otóż w całej grze jedynym obiektem, który ma jakiś słaby punkt jest sam gracz - można mu walnąc headshota. Pojazdy natomiast nie ważne w co celujemy zawsze zadajemy taką samą ilosc obrażeń, w wypadku śmigłowców jest to o tyle dokuczliwe, że jedyną sekcją jaka przyjmuje obrażenia jest kadłub - z wirnikiem możemy robic co chcemy i latac dalej będziemy - w czołgach, nie ważne czy strzelimy w gąsienicę, w burtę, w tyłek, czy w strop wierzy - zawsze zadamy tyle obrażeń jakbyśmy strzelali w pancerz czołowy.

PS. Latanie samolotami - no coż, kolega ładnie to podsumował - "to jak próba latania wewnatrz butelki od piwa" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2005, 17:06 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Zjebana na maxa jest odporność heli. Przetrzymuja jedno trafienie z działa czołgu. Bzdura. Także są one nieco za odporne na obstrzał z RPD/SAW. W BFV jako US dało się wyjść z heli locka zestrzeliwująć Mi-8 z M60. W BF2 będzie to dużo trudniejsze. Zresztą samoloty także są za odporne na broń piechoty...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2005, 21:52 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
Sundowner napisał(a):
, szybkosc tez jest przesadzona - najszybsza wersja Cobry była wersja AH-1J - pierwsza z dwoma silnikami i wyciągała w locie poziomym 330 km/h - w BF2 AH-1ZW wyciąga 360km/h, a wlocie nurkowym udało mi sie przekroczyc 500 - co jest niemożliwe dla osiagniecia dla smigłowców z powodu panujących póki co na świecie praw fizyki :P

8) Lynx :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2005, 23:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2005, 21:28
Posty: 19
he,he, Rysiek wyciągnął 400 km/h i w tej chwili jest najszybszym śmigłowcem na świcie. Problem w tym, że do 500 nie dojdzie, maksymalna prędkosc Lynx'a przy kórej jest sterowny, to o ile dobrze pamiętam 430 km/h w locie nurkowym, potem powietrze wokoło łopaty cofającej płynie nie w tym kierunku co powinno i po jednej stronie śmigłowca tracimy całkowicie siłę nośną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2005, 21:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Ciekawi mnie jak ty mierzyłeś prędkość w BF2.
Uzupełnienie do twojego opisu rakiet Hydra (FFAR to bardziej ogólne określenie rakiet ze składanymi lotkami):
M261 - zawiera 9 pocisków które zostają uwolnione 150m nad celem, następnie opadają na swoistym spadochronie aż ustabilizuje się ich pionowe opadanie. Każdy z nich detonuje wysyłając w kierunku opadania pocisk o dużej prędkości i energii kinetycznej.
M255 - zawiera ok 1200 metalowych gwoździ/strzałek, które zostają wyrzucone detonacyjnie o określonym czasie. Formują coś na kształt chmury gwoździ w kształcie dysku lecącej z prędkością rakiety wprost do celu.
M247 - to raczej podobne jest do pocisku M72 (czyli popularnego LAWa).
Hydra ma średnicę 70mm więc to tak trochę zawadza o kalibry czołgowe używane w drugiej wojnie światowej.

Ciekawostką jest to że w realu, karabin maszynowy Cobry musi być wycentrowany przed oddaniem strzału z rakiet. Inaczej możnaby sobie nos odstrzelić rakietą :P
360km/h to Vne (Velocity NEVER EXCEED) dla Cobry. Maksymalna prędkość w locie poziomym to 288km/h

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2005, 13:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2005, 01:54
Posty: 61
Piasecznik napisał(a):
Ciekawi mnie jak ty mierzyłeś prędkość w BF2.


Pewnie patrzy na prędkościomierz.

_________________
Nie przestrzegam zasad i stosuję zbyt duży obrazek


i zwisa mi to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2005, 13:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Piasecznik napisał(a):
Ciekawostką jest to że w realu, karabin maszynowy Cobry musi być wycentrowany przed oddaniem strzału z rakiet. Inaczej możnaby sobie nos odstrzelić rakietą :P


I tak oto nowego wymiaru nabiera powiedzenie "utrzeć komuś nosa"... :D

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 cze 2005, 23:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2005, 17:49
Posty: 607
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
A jest gdzieś w BF2 AH-64 :?:

nie śmiac sie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 10:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2005, 01:54
Posty: 61
olli napisał(a):
A jest gdzieś w BF2 AH-64 :?:
nie śmiac sie :P


Marines nie latają Apaczami.

_________________
Nie przestrzegam zasad i stosuję zbyt duży obrazek


i zwisa mi to.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL