Teraz jest 4 mar 2025, 07:41

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2005, 18:18 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
Lailonn napisał(a):
Cytuj:
Co do BH - jest bardzo mocny i niech taki bedzie.


A niby dlaczego? Pozostale transportowce sa o kant tylka rozbic bo albo sa straszne w prowadzeniu albo maja takie karabiny, ze nic nie ubijesz. Tylko BH jest masakratorem...



Aby efektywnie wykorzystac BH musza byc 4 osoby (pilot, 2 strzelcow i mechanik). Ta ilosc jest rzadko spotykana na 90% plansz. Jedynie Mashtuur to dominacja BH, ale jak sie obejrzy Black Hawk Down to wiadomo, do czego sluzy ta zabawka:) No i BH jest tak cholernie wolny, ze zestrzelenie go Stingerem to buleczka ze smalcem (nie z maselkiem, bo by bylo za latwo :D ).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2005, 07:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2005, 07:24
Posty: 12
Lokalizacja: Polska
Witam,

Osobiście chciałbym ujrzeć poprawiony lub dodatkowy system autobalansowania zespołow. Jeżeli, któryś z zespół ma mniejsza liczbe graczy to serwer powinnien przerzucić tak zwanych 'samotnych wilków', a zostawić dowódców drużyn, ich członków i komendanta.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 sie 2005, 22:24 przez Immm3r, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2005, 10:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2005, 17:49
Posty: 607
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Immm3r napisał(a):
Witam,

Osobiście chciałbym ujrzeć poprawiony lub dodatkowy system autobalansowania zespołow. Jeżeli, któryś z zespół ma mniejsza liczbe graczy to serwer powinnien przerzucić tak zwanych 'samotnych wilków', a zostawić dowódców drużyn, ich członków i komendanta.

Tak, święte słowa. Nieraz zdarzało mi sie grać z kumplem, aby za 5 minut głupawy auto-balance rozdzielił nas, zostawiając jakiegoś nieprzypisanego, któremu jest obojętne po której stronie będzie grać :? .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sie 2005, 15:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Polecam serwer KGW gdzie jak zapewnia nasz Leader, po ostatnich zmianach: "autobalance nie powinien przenosic czlonkow skladow, skład liderow i commandera" :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2005, 15:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
eJay napisał(a):
Aby efektywnie wykorzystac BH musza byc 4 osoby (pilot, 2 strzelcow i mechanik). Ta ilosc jest rzadko spotykana na 90% plansz. Jedynie Mashtuur to dominacja BH, ale jak sie obejrzy Black Hawk Down to wiadomo, do czego sluzy ta zabawka:) No i BH jest tak cholernie wolny, ze zestrzelenie go Stingerem to buleczka ze smalcem (nie z maselkiem, bo by bylo za latwo :D ).

efektywnie? z takim skladem to rzeczywiscie byle dupek zestrzeli bh. idealny sklad bh to
-Pilot - Medyk - SL
-1 strzelec - Medyk
-2 strzelec - Support
-z tylu 3 (nie 1!) mechanikow.
a co innych smiglowcow transportowych -rzeczywiscie nie sa takimi kanonierkami jak bh, ale daja duzo lepsza oslone mechanikom, zwlaszcza gdy pilot wie co robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2005, 13:35 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
Przyszlo mi wlasnie do glowy, ze powinny byc punkty za "odstrzelenie" specopsa zakladajacego ladunki na UAV, itp. (z podobnego powodu dla ktorego liczy sie punkty za obrone flagi).

Pozdro

[OT] ale mialem wczoraj pecha :))) z 10 metrow spudlowalem z TOW do APC ... rakieta przeszla pod spodem (hi hi hi - fajnie ze tak tez moze sie stac)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2005, 14:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2005, 01:54
Posty: 61
Uoviecka napisał(a):
[OT] ale mialem wczoraj pecha :))) z 10 metrow spudlowalem z TOW do APC ... rakieta przeszla pod spodem (hi hi hi - fajnie ze tak tez moze sie stac)


Skoro może przelecieć przez BH, to czemu nie.

_________________
Nie przestrzegam zasad i stosuję zbyt duży obrazek


i zwisa mi to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 01:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
Proponuję zbić do qpy te postulaty i przekazać komu trzeba, bo sporo mądrych słów tu padło, a tak niewiele z nich na razie wynika. Jak dla mnie z tego co napisaliście wynika, że należy:
- osłabić helikoptery (pancerz)
- załagodzić skutki kontaktu z czołgiem, szczególnie z boku i przy małej prędkości
- rozwiązać prblem Black Hawków (osłabiając te lub wzmacniając pozostałe helikoptery)
- uniemożliwić naprawę helikopterów z ich pokładów lub umożliwić naprawę innych pojazdów bez wysiadania (IMO najlepiej tak, żeby inżynier naprawiał swój własny pojazd tak, jak naprawia inne)
- dodać zasięg minimalny do granatników i ręcznych wyrzutni rakiet (IMO do pozostałych wyrzutni też, Cobra chyba nie może zestrzelić samej siebie jeśli rakieta o coś zachaczy startując)
- dodać biegi i/lub regulację ciągu w pojazdach
- poprawić system karania za TK i system punktó u commandera

Dalej co nieco ode mnie:
- wzmocnić snajperki (ewentualnie zastąpić M24 jakimś półautomatykiem), bo mimo wszystko półcalowy pocisk skutecznie zniechęca człowieka do walki niezależnie od ilości kevlaru w kamizelce.
- jakoś zbalansować siłę recznych rakiet ppanc względem opancerzenia czołgów. Mimo wszystko trafienie Abramsa w zasobnik z amunicją powinno kończyć się spektakularnym wybuchem. Podobnie trafienie w pancerz górny zazwyczaj bywa śmiertelne. Chociaż tyle możnaby zrobić dla realizmu.
- ułatwić nieco walkę powietrzną. Na razie najczęsciej kończy się ona wtedy, kiedy jednemu z walczących nadgarstek odmawia posłuszeństwa po wykonaniu n+1 karkołomnych manewrów lub gdy komuś skończy się cała amunicja. Po prostu nie da się ustrzelić zdolnego pilota w walce kołowej, co najwyżej odciągnąć go od innych celów
- miny! czemu do jasnej ciasnej one po prostu leżą na ziemi??? Powinny być choć trochę zamaskowane. Albo niech ich nie będzie wcale, bo nie spełniają wcale swojej roli jako miny a jedynie jako odstraszacze pojazdów. Po prostu widać je na kilometr. Inna ewentualność - podobnie jak w ET niech będą niewidoczne, do momentu, kiedy ktoś przyjrzy się danemu kawałkowi ziemi powiedzmy przez 5 sekund.

Chyba wystarczy. To by było na tyle jeśli chodzi o syntezę informacji z tego topicu. Proponuję po uzupełnieniu zaprzesłać tę listę komuś z EA.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 01:48 
Offline

Dołączył(a): 10 lip 2005, 22:42
Posty: 695
Lokalizacja: Białystok
Greyman napisał(a):
- uniemożliwić naprawę helikopterów z ich pokładów lub umożliwić naprawę innych pojazdów bez wysiadania (IMO najlepiej tak, żeby inżynier naprawiał swój własny pojazd tak, jak naprawia inne)
- dodać biegi i/lub regulację ciągu w pojazdach
- jakoś zbalansować siłę recznych rakiet ppanc względem opancerzenia czołgów. Mimo wszystko trafienie Abramsa w zasobnik z amunicją powinno kończyć się spektakularnym wybuchem. Podobnie trafienie w pancerz górny zazwyczaj bywa śmiertelne. Chociaż tyle możnaby zrobić dla realizmu.
- miny! czemu do jasnej ciasnej one po prostu leżą na ziemi??? Powinny być choć trochę zamaskowane. Albo niech ich nie będzie wcale, bo nie spełniają wcale swojej roli jako miny a jedynie jako odstraszacze pojazdów. Po prostu widać je na kilometr. Inna ewentualność - podobnie jak w ET niech będą niewidoczne, do momentu, kiedy ktoś przyjrzy się danemu kawałkowi ziemi powiedzmy przez 5 sekund.


wedlugo mnie to sa glupie pomysly poniewaz :P : 1) jak inzynier bedzie sam se reperowac czolg to dwa takie same czolgi nie beda sobie rowne :P bo bedzie to zalezec od siedzacego w nim zolnierza 2) na co ci biegi? :lol: to jest strzelanka jak bedziesz sie skupiac na zmianie biegow a nie na walce to to jest zly pomysl ... jak jedziesz samochodem i chcesz uciekac przed czolgiem to sie nie rozpedzisz szybciej bo mozliwe ze zapomnisz o zmianie biegow pozatym jezeli beda biego to i bedzie potrzebny obrotomiez i predkosciomiez :) 3) to jest tylko gra pozatym jakby tak bylo tak jak mowisz to by nikt nie chcial jezdzic czolgiem :) bo wystarczyl by jeden koles z bazoka skampiony w bazie i boom nie ma czolgu :P 4) a jak bys schowal mine na drodze :) rozkopalbys asfalt? :> a one sa potrzebne i spelniaja swoja funkcje bo jak jedziesz rozpedzony samochodem to nie zdazysz zachamowac i boom :P a jak jedziesz czolgiem to jestes skupiony i czasami zdazy ci sie jej nie zauwazyc to tez boom :) z mojej strony to wszystko :) reszta pomyslow wedlug mnie sa ok :) pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 02:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
pawko napisał(a):
wedlugo mnie to sa glupie pomysly poniewaz :P : 1) jak inzynier bedzie sam se reperowac czolg to dwa takie same czolgi nie beda sobie rowne :P bo bedzie to zalezec od siedzacego w nim zolnierza 2) na co ci biegi? :lol: to jest strzelanka jak bedziesz sie skupiac na zmianie biegow a nie na walce to to jest zly pomysl ... jak jedziesz samochodem i chcesz uciekac przed czolgiem to sie nie rozpedzisz szybciej bo mozliwe ze zapomnisz o zmianie biegow pozatym jezeli beda biego to i bedzie potrzebny obrotomiez i predkosciomiez :) 3) to jest tylko gra pozatym jakby tak bylo tak jak mowisz to by nikt nie chcial jezdzic czolgiem :) bo wystarczyl by jeden koles z bazoka skampiony w bazie i boom nie ma czolgu :P 4) a jak bys schowal mine na drodze :) rozkopalbys asfalt? :> a one sa potrzebne i spelniaja swoja funkcje bo jak jedziesz rozpedzony samochodem to nie zdazysz zachamowac i boom :P a jak jedziesz czolgiem to jestes skupiony i czasami zdazy ci sie jej nie zauwazyc to tez boom :) z mojej strony to wszystko :) reszta pomyslow wedlug mnie sa ok :) pozdro


1. I tak żadne dwa czołgi nie są sobie równe - mają inne rozmiary, inne kąty pochylenia pancerza, są inaczej ustawione w terenie, etc. Zresztą może chociaż to będzie prowokowało ludzi do wybierania sensownej klasy na sensownym stanowisku. Bo po cholerę do czołgu pchają się na przykład piechurzy z rakietnicami?
2. Na co mi biegi? Na to, że one tam i tak są (słychać je), a nie ma nad nimi kontroli. Tzn. spieszy ci się czy nie, biegi wrzucać musisz, a że jak na razie BF cię z tego obowiązku zwalnia to innyh problem. Może i to nieco utrudnia robotę, ale sama idea jest niezła. Jak nie do BF2, to chociaż do jakiegoś moda :) Zresztą to nie moja propozycja, znalazłem ją kilka postów wcześniej i po prostu uzałem za godną uwzględnienia na mojej liście.
3. I o to właśnie chodzi! Czołgista musi być czujny. A jak ma świadomość, że pierwsze dwa strzły i tak przeżyje, to mu to wisi, jedzie na chama przez linie i zajmuje tylne flagi. Jeśli ktoś boi się jeździć czołgiem, bo może oberwać rakietą, to niech do niego nie wsiada. Może takie osłabienie czołgu wreszcie wymusiłoby jakąś współpracę między pancerniakami a piechotą, bo teraz to jest ona absolutnie zerowa. Czołgi jadą gdzie chcą, a piechota w drugą stronę i wszyscy są zadowoleni. Krótko mówiąc, zamiast realistycznie odwzorowanego pojazdu bojowgo dostajemy pancerną puszkę do przetaczania się przez linie wroga.
4. Kto przy zdrowych zmysłach kładzie miny na drodze? :D A tak poważnie, lepiej, żeby się zakopywały pod asfalt niz żeby leżały na piasku. Zagraj w FH i zobacz jak tam to wygląda, bo moim zdaniem całkiem nieźle. Zresztą dałem też drugą alternatywę. Bo tak jak teraz są zrobine miny, to, jak napisałeś, wpaść można na nie tylko przypadkiem przez nieuwagę. Inaczej mówiąc sam przyznałeś mi rację, że nie spełniają swojego orginalnego przeznaczenia - nie wybuchają z nienacka w miejscu, gdzie byś się tego najmniej spodziewał.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 02:14 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Zgodze sie z blackhawkiem, zastapic miniguny czyms innym / zmenijszyc ich dmg / uniemozliwic naprawe od srodka / oslabic pancerz / dodac innym kopterom mocniejsza bron (obojetnie co) bo na np mastuuhr city jak ktos zbierze odpowiednia zaloge to jest rzez (nie)winiatek. Ewentualnie jakos zbalansowac mapy i na np MC dodac 1-2 wyrzutnie AA.

CO do AT i czolgow to tak juz nie do konca bo czolgi i tak maja juz swoje slabe punkty a gdyby dalo sie latwo zdejmowac czolg 1 rakieta to nikt by do nich nie wsiadal (chociaz i tak ponoc sie da, gdzies cos czytalem ze ma takie weak-spot) Zgodzilbym sie moze z oslabieniem ciut pancerza z przodu, zeby niszczyly go 3 a nie 4 rakiety AT ale wiecej imo nie ma sensu.

Granatniki - tu tez sie zgodze, w AA np strzal ze zbyt malej odleglosci konczyl sie niewypalem i tak mogloby byc.

Cobre i inne bym zostawil w spokoju :wink: snajpy tez :wink:

No i w koncu miny - jak dla mnie sa wystarczajaco malo widoczne i czesciej ktos w moje wjezdza niz zauwaza (tip: nie kladz na jasnym gruncie :D ) To musialabybyc chyba jeszcze jedna klasa - saper - zeby biegal przed czolgiem z wykrywaczem i patrywal sie po 5 sek w kazdy zakamrek zeby znalezc mine :D W miedzyczasie polowa drugiego skladu wyszlaby im na spotkanie z rakietami i c4 :D Nawet gdy wrog je zauwazy to odpowiednio rozstawione potrafia znacznie zmniejszyc pole manewru brygadzie pancernej lub/i calkowicie odciac od drogi do flagi. Miny jak dla mnie sa wporzo i dla mnie moga zostac niezmienione.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 14:04 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
(
moze powtorze podsumowanie, bo kolega pominal kilka istotnych propozycji
)


TEAMKILL:
    - wylaczyc w cholere karanie za team kill po wjezdzie/wejsciu na mine.
    - zmodyfikowac Team Vehicle Damage - ma dzialac tylko gdy strzela sie do pojazdu obsadzonego przez swoich
    - ulepszyc system Teamkillowania - minusowe punkty powinny byc przeznaczone po 4 killu druzynowym.
    - wywalic ujemne punkty teamkilla dla Commandera. Przeciez artyleria moze niechcacy uszkodzic swoj zespol
    (nawet jak wczesniej go tam nie bylo, ale czesto sie to zgadza).
    - moglo by byc tak ze w momencie kiedy jednostka wjezdza w strefe artyleri juz potym jak comander ja zaznacza
    to niema mozliwosci punish co innego jak komander zrobi arty na swoje jednostki ktore spokojnie sobie stoja;
    - Powinni tez poprawic niesprawny system FF - czasem jak np ktos sie w Ciebie wpakuje to liczy, ze to Ty jestes winowajca Razz
    - A najgorzej juz jest jak sie jest w blackhawku jako gunner, pilot sie rozbije i policzy Ci teamkill za cala zaloge :/
    - karnych punktow zlapalem za to, ze moj pasazer to glab i daje mi punisha, za to ze wrogi np samolot we mnie sie wbil to n/c
    - stoje czolgiem i strzelam a tu pedzi jakis wariat dzipem i wali w ciebie oczywiscie gine i mam zaraz -pkt
    jak by to byla moja wina albo -pkt za uszkodzenie pojazdu

SILA BRONI:
    - Aby zabic czlowieka za pomoca wyrzutni rakiet musze mu wpakowac rakiete CENTRALNIE w niego ewentualnie TUZ pod nogi...
    bo jak juz metr od niego wybuchnie to nic mu nie zrobi... a mysle ze powinna dzialac CONAJMNIEJ jak granaty szturmowca ...
    - Zdarza sie bardzo czesto ze rakiety przelatuja przez samochody albo APC... dziwna sprawa....
    - Marzy mi sie ze jak wypalam rakietke w grupke piechoty stojacej doslownie tak ze moga sie trzymac
    za reke... to zeby cala grupke zmiotlo a nie jednego... w koncu to wybucha RAKIETA a nie strzelam z luku..
    - powinni poprawic sile razenia rakiet z helikoptera. Jak koles dostaje 3 pod nogi i nie wyskakuje jeszcze z butow to cos nie tak
    - Jesli przeciwnik strzela z M203 lub GP-30 z odleglosci mniejszej jak 5 metrów, nie ma prawa tego przezyc.
    Podobnie ma sie sprawa jesli chodzi o Eryx-y.


SYSTEM KOLIZJI:
    - wystarczy sie otrzec o jakis jadacy pojazd i od razu jest sie trupem...
    - smierc podczas wysiadania: Np skacze z heli a ono mnie "rozlatuje" albo wysiadam z jeepa na pagorku
    a on na mnie sie zsuwa zanim sie odsune, to samo lodka/ponton, wysiadanie z kaemu czogu zwlaszcza
    jezeli kierowca zacznie miec ochote na obrót
    - Co do zderzen w powietrzu...powinno byc tak jak w poprzednich BF, mianowicie obydwaj piloci powinni
    dostawac pkt za kill albo najlepiej niech nic nie dostana, wtedy wszystkim sie odechce robic kamikadze
    w nadzieji na punkty

POJAZDY:
    - dac mozliwosc regulacji czulosci joysticka
    - dac normalna regulacje ciagu w samolotach/smiglowcach
    - Mogliby troche oslabic heli... Nie wydaje mnie sie, zeby taki BH wytrzymal strzal z czolgu w kabine
    - poprawki wymaga mozliwosc naprawy w powietrzu. Z wszystkich opancerzonych pojazdow, tylko transportowe
    heli sa tak uprzywilejowane, powinni albo wykluczyc taka mozliwosc albo przynajmniej ja znacznie ograniczyc
    - APC min. na mapce Kubra Dam niemoze po prawej stronie od main flagi MEC wjechac podgóre.. w momencie kiedy
    sie tam zatrzymam zeby kogos ubic wjechac juz niemoge bo niby zastromo
    ... a to zabawne jak cholera ze wojskowe APC pod górke wjechac niemoze, to samo z czolgami
    - zasuwam czolgiem po równinie mala nierownosc terenu i niema jednej kreski na hp sprzetu

ROZNE:
    - poprawic oznaczenia wojsk wlasnych i nieprzyjaciela.
    - poprawiony system autobalansowania zespolow. Jezeli, którys z zespól ma mniejsza liczbe
    graczy to serwer powinnien przerzucic tak zwanych "samotnych wilków", a zostawic dowódców druzyn, ich czonków i komendanta.
    - powinny byc punkty za "odstrzelenie" specopsa zakladajacego ladunki na UAV, itp.
    (z podobnego powodu dla ktorego liczy sie punkty za obrone flagi)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 14:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2005, 01:54
Posty: 61
Naprawiać można też HUMVEE i pojazdy AA

_________________
Nie przestrzegam zasad i stosuję zbyt duży obrazek


i zwisa mi to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 14:44 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
I dwa dodatkowe postulaty:

Snajperka: m95 musi zabijac 1 strzalem kazdego wojaka po trafieniu w cokolwiek, w zamian moze miec kapke dluzszy czas przeladowania.
Po prostu jest to w realu tak potezna bron, ze az smiech bierze co z niej zrobiono tutaj. Jej sila nie rownowazy nizszej celnosci niz m24 czy SVD , bardzo dlugiego czasu przeladowania i malego magazynka.

Tryb gry: laczone flagi dodac tryb gry w ktorym zdobycie pewnych flag mozliwe jest po zdobyciu innych.
Niepamietam nazwy tego trybu uzywanej w innych grach ale uwazam, ze na wiekszych mapkach (np. Dragon Valley 64) poprawi to grywalnosc gdy akcja i gracze skupia sie w druzynach na pewnym obszarze zamiast samotnie rozsypywac sie po calej mapie. Niektore mapy (w tym DV 64) robia wrazenie zrownowazonych wzgledem hipotetycznej linii frontu. Po zajeciu jedego punktu "na tylach" przeciwnik ma prze...rabane jak kot w bagazniku Malucha.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 15:15 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Ciekawa propozycja z flagami, nie lubie ogolnie map 64p bo wlasnie wszyscy sie rozsypuja po calej mapie (zwlaszcza nie lubie 64p DV za to na 32p bardzo mi sie podoba) Nie byloby takiego chaosu, moze jakas linia frontu by sie utworzyla. Oczywiscie czesc ludzi powie - jezeli przeciwnik nie jest w stanie zabezpieczyc tylow to jego problem - i to tez racja (ale komu sie chce czekac na ostatniej fladze i wypatrywac BH w tungusce, ktory zreszta wcale nie musi tam podleciec - i tak to wyglada jak sie skupimy na obronie frontowej flagi to bh poleci na tyl, jak czesc ludzi sie rozproszy po flagach to przeciwnik latwiej przejmie po kolei od najblizszej zaczynajac) dlatego to bedzie dobre jako osobny tryb gry - kazdy zagra tak jak chce....... wlasnie tego brakuje mi w bf2, map gdzie tworzy sie front i nastepuje dluzsza wymiana ognia (zdaza sie na karkandzie przy moscie ale to trwa chwile bo usmc maja wtedy 90% flag)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL