Teraz jest 25 lis 2024, 15:01

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2003, 09:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:36
Posty: 367
Lokalizacja: Krakuff
Jeszcze nie probowalem robic mapki "pacyficznej", w tych europejskich z teksturami i wygladem jest chyba wszysko ok. :roll: Mam nadzieje, ze ja najszybciej wyjdzie pelna wersja.

Pozdrawiam,
Than

P.S. Wysle dzisiaj popoludniu screeny do Homera. Zobaczycie moje pierwsze kroki w budowaniu Wawy :D . A tak BTW: macie jakis sposob budowania mapki? Wiadomo, ze najpierw ogolne zarysy terenu, ale co potem? Czy stawiacie najpierw mniej wiecej domki itp. tam, gdzie chcecie je miec, czy zaczynacie o malego terenu, powiedzmy 4 budynkow i dajecie juz wszystkie detale, a potem przechodzicie dalej? Qrcze, ale dlugie zdanie:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2003, 10:58 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Z "samplami" już wszystko ok. Ściągnąłem je i już nie mam tego błędu.

Co do kolejności tworzenia mapki to po ukształtowaniu terenu raczej na całej mapce wstawiam największe obiekty tj. budynki. , później flagi, drobniejsze obiekty, object spawny i soldiers spawny. Następnie wykańczam gdzieniegdzie poprawiając teren żby przeswitów np. pod budynkami nie było oraz dorzucę gdzieniegdzie jakieś obiekty w miejsca które wyglądająna dość puste w stosunku do reszty, i na koniec bawię się już w ustawianie wszelkich opcji respawnowania objektów i żołnierzy.

Co do tekstur to rzeczywiście BC jest bardzo ubogo wyposażony w ich obróbkę i jeśli tworzymy mapke gdzie tekstury będą jednolite, to ogólnie nie wygląda to źle. Ale już przy tworzeniu dróg, czy przejściach miedzy dość kontrastującymi ze sobą teksturami efet nie jest zbyt zadowalający :(. Trzeba pamiętać że jest to wersja beta i może w następnej poprawią coś w tym temacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2003, 11:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Teren -> obiekty stałe -> kosmetyka terenu -> spown pointy -> soldier spownpointy -> obiects spowpointy -> dopracowanie tekstur -> a czasami wszystko naraz :lol: (co chwile "Test This Map" :wink:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2003, 20:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:36
Posty: 367
Lokalizacja: Krakuff
Oto przedstawiam Panstwu mapke Battle of Warsaw. Akcja dzieje sie, jak mozna wywnioskowac z nazwy, w Warszawie w roku 1944 na poczatku Powstania Warszawkiego. Walcza wiec Powstancy przeciwko Niemcom. Niestety nie mam skinow powstancow daltego tez aliantami beda....Amerykanie :(. Zauwazalna beddzie ewidentna przewaga sprzetowa po stronie Niemcow, wiec walka po stronie Polakow bedzie prawdziwym wyzwaniem. Nie oznacza to oczywiscie, ze nasi rodacy beda cierpieli na totalny brak czegokolwiek. Powstancy, jak to powstancy, czesto kradna rzeczy, tak tez udalo im sie ukrasc troche niemieckiego sprzetu.

Mapka bedzie zawierala dosc gesta zabudowe, 2 lub 3 mosty, duuuuzo waskich uliczek, miejsc do kampienia i zasadzek i.....no dobra, to bedzie niespodzianka:)

Na screenach widac jedynie miejsca, ktore sa, powiedzmy w 75% gotowe, brakuje wielu detali.

Widok na ulice Marszalkowska:
Obrazek
Plac przy Ogrodzie Saskim, ktory widac na dalszym planie(jeszcze nieogrodzony do konca)
Obrazek
Dworzec przy Al. Jerozolimskich :D
Obrazek
Krater;) - chyba bede go musial troche zmniejszyc :P
Obrazek
Takich miejsc bedzie w ch** :D
Obrazek
Mimo, ze budynki satego samego typu, nie da sie ich dokladnie dopasowac do siebie:( Ciagle gdzies wystaje jakis kant, dach nie jest tej samej dlugosci. Ale ogolnie w takim zestawieniu fajnie wyglada:P
Obrazek

Pozdrawiam i mam nadzieje, ze bedzie duzy popyt, jak juz bedzie gotowa :lol:

Than


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2003, 20:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 22:43
Posty: 1075
Lokalizacja: z Warszawy
mam problem :( mianowicie:
Gdy biore Test This Map to mi wyskakuje error o takiej tresci "Error writing to maplist.con"
HELP !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2003, 23:03 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Thanatos---->pięknie, pięknie :) nawet nieźle to wygląda :). Zastanawiałeś się może nad użyciem obiektów z serii "sidewalk" ? To wypełniło by przestrzeń między budynkami na głównych drogach i chyba nieźle by to wyglądało? Po za tym nie ma tego w "Berlinie" i "Stalingradzie" i mogło by wnieść trochę kolejnej "inności" od tych mapek ;).

Homer---->na błędach to się niestety nie znam ale sprawdził bym czy wszystko w porządku z zapisaną mapką i czy jest ona w katalogu levels. Jeśli jest wszystko ok to odpal po prostu grę i wczytaj ją z gry a nie przez BC. Sam tak robię gdy sprawdzam mapkę bo coś ten Test Map zaczął mi szwankować i strasznie mi przycina na każdej mapce (wcześniej tego nie było), ale odpalając mapkę z gry chodzi wszystko idealnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2003, 16:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:36
Posty: 367
Lokalizacja: Krakuff
Owszem, chodniki beda. Niekoniecznie po obu stronach ulicy, bo uliczki czasem dosc waskie a sidewalki dosc szerokie :? , ale beda :) . Juz pare jest, tylko ze to tez dosc mozolna robota wszedzie jes stawiac :(


Pozdrawiam,
Than


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2003, 16:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:36
Posty: 367
Lokalizacja: Krakuff
Tak sie teraz zastanowilem, ze skoro teren za polem bitwy jest wlasciwie tylko kopia neszej mapki to jak zrobc cos podobnego do Omaha Bitch? Jak by sie tak sprobowalo to by nagle znikad w Atlantyku znalazla sie znowu Francja, a ttroczke za ta wioska byloby znowu morze. pytam sie, bo chce podobna mapke zrobic :shock:


pozdrawiam,
Than


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2003, 23:05 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
otwórz sobie mapkę Omaha przez BC i zobaczysz że jest cała otoczona teksturką Outside Map, właśnie po to żeby nie dopłynąć do końca mapy i nie trafić za morzem na kolejną Omahę. Zresztą jeśli wszystkie cztery boki kwadratu (terenu twojej mapy) są morzem to nie musisz nic robić ale jeżeli na jednym z nich leży jakiś ląd to po przeciwnej stronie mapy musisz użyc teksturki Outside bo inaczej dopłyniesz do tego samego lądu od drugiej strony a to by zepsuło cały obraz twojej mapki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2003, 08:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:36
Posty: 367
Lokalizacja: Krakuff
A jak siw wsadza outside map? Tak jak add new object? :shock:

Pozdrawiam,
Than

[EDIT] ok, juz rozkminilem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2003, 10:32 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Thanatos---->Outside Map to tekstura i masz ją tam gdzie inne tekstury, malujesz nią mapę dookoła (jak nie jest czysto morska) i wyznaczasz w ten sposób strefę dezerterów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2003, 15:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:36
Posty: 367
Lokalizacja: Krakuff
Juz pisalem wyzej, ze udalo mi sie samemu rozkminic :D :wink:


Pozdrawiam,
Than


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2003, 15:22 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Ups, nie zauważyłem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2003, 17:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Lis napisał(a):
Nie zrobiles zadnych pojazdoof bo nie wiesz jak? kurcze ja tez nie wiem ale chcialbym sie dowiedziec weic jesli ktos wie to plz help


Lis wiem jak robic pojazdy, ale ta mapa miala byc bez sprzetu.

Najprosciej:
Obiekty dodajesz w Objects spown, "add template", zakladasz np spown czolgu w jednym oknie team1 dajesz Shermana, w drugim team2 dajesz odpowiednik czyli Pancer IV, i ok. Teraz metoda przeniesc i upusc przenosisz to na mape i zaznaczasz do kotej flagi to przynalezy i wsio.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2003, 23:11 
Offline

Dołączył(a): 26 lut 2003, 22:15
Posty: 75
Lokalizacja: Gliwice
Clone mooglbys mi podac swoj gg, albo ja ci dam mooj i prosze napisz do mnie bo musze jeszcze o cos zapytac GG: 1821354

_________________
Idz na studia, bedziesz wyksztalconym bezrobotnym. Nie pij za kierownica bo stukniez kogos w zderzak i sobie wylejesh


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL