Teraz jest 29 lis 2024, 12:32

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 sty 2006, 23:15 
Offline

Dołączył(a): 30 sie 2005, 12:45
Posty: 175
Lokalizacja: Kołbiel
Cytuj:
Hello everyone,

As I pretty much expected, there is some last minute news to pass along. There’s some good and some not so good news but, hopefully, the good outweighs the not so good.

First, I’ll start with the bad news to get it out of the way. We have held onto the 1.2 patch a little longer than we had initially planned. We really felt that it was important to delay the patch and take care of some of the issues that have had the community concerned. This means that it will be released sometime in the next two or three weeks. This, unfortunately, means that the Euro Force Booster Pack will be delayed as well since it relies on the patch. Look for Euro Force to be released in the latter half of February now.

Also, another bit of bad news is that the new feature that allows player to pick up deployed mines with the G key is being held back. In the end, we felt it just wasn’t complete enough for public consumption. We at DICE apologize to all of you who were eagerly awaiting this feature.

I hope that the reasons for the delays are seen as positive by you, the community, and therefore I list these reasons as the good news portion of this update.

The following issues were addressed:

* Being able to pass through walls using a spinning tank turret has been fixed. It has also been addressed on all rotating vehicle positions just to be safe.
* The disappearance of tank projectiles and grenade launcher projectiles during online play has been improved and should occur less frequently.
* The distance for throwing hand grenades, ammo packs, and health packs has been increased.

And finally…

* The Red/Blue nametag bug has been addressed

Regarding the last point, what we have done is make the code more secure to try and prevent any cases where this bug may occur. Since the fix has been in place, we have had no reproduction of the bug in testing.

We’re excited about being able to release 1.2 very soon and hope you all are too.

All the best,
AJ Marini (Euro Force Producer)


A wiec znowu zaczyna sie odkladanie nie wiadomo do kiedy... :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 23:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Swirol napisał(a):
* The disappearance of tank projectiles and grenade launcher projectiles during online play has been improved and should occur less frequently.


W końcu :lol: Dobijało mnie to po prostu..... (a raczej inni mnie przez to dobijali :lol: )

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 23:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Kurde jezeli dobrze rozumie to NIE bedzie mozna podnosic min itp?

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 23:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Zuaw_Smierci napisał(a):
Kurde jezeli dobrze rozumie to NIE bedzie mozna podnosic min itp?

Ale chyba mechanik nadal bedzie mogl podnosic kluczem.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2006, 00:28 
Offline

Dołączył(a): 30 sie 2005, 12:45
Posty: 175
Lokalizacja: Kołbiel
maTTi napisał(a):
Zuaw_Smierci napisał(a):
Kurde jezeli dobrze rozumie to NIE bedzie mozna podnosic min itp?

Ale chyba mechanik nadal bedzie mogl podnosic kluczem.



Kluczem tak ale mieli wprowadzic ze po naciśnięciu klawisza "G" mina zostanie podniesiona

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2006, 00:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
mechanik kluczem tak ale nie bedzie mozna zbeirac swoich c4/claymore'ow/min ot tak.

O przelozeniu patcha i BP wiadomo od tygodnia ponad...tylko, ze do tej pory nie oficjalnie :P

* The disappearance of tank projectiles and grenade launcher projectiles during online play has been improved and should occur less frequently.

Tego troche nie kumam. Albo nie zaobserwowalem albo nie wiem co maja na mysli...

ps. Wedlug plotek, ktore oglosily przesuniecie patcha EA opozni jego wydanie bo "partnerzy" stwierdzili, ze ten patch nic nie poprawia w obsludze serwerow i domagaja sie poprawek a nie czekania do 1.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2006, 00:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
no to trzeba będzie jeszcze trochę poczekać

ale niech faktycznie coś konkretnego zrobią zamiast samych kosmetycznych poprawek

w sumie to chyba niewielka różnica
dali jeszcze trochę czasu na popracowanie nad niektórymi odznakami ;P

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2006, 01:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2003, 11:56
Posty: 1060
Lokalizacja: Lębork
ile mozna czekac :?: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2006, 03:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Wole poczekać niż dostać niedorobionego patcha :evil:

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2006, 04:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
I tak dostaniesz :lol:

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2006, 08:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2005, 12:40
Posty: 419
Lokalizacja: Legionowo
"There’s some good and some not so good news but, hopefully, the good outweighs the not so good.
"

No dobra, ale gdzie są te "good news", bo ja widzę tu same "not so good" ? 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2006, 08:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
drapichrust7 napisał(a):
"There’s some good and some not so good news but, hopefully, the good outweighs the not so good.
"

No dobra, ale gdzie są te "good news", bo ja widzę tu same "not so good" ? 8)


to ze opozniono wydanie tego patcha to good news :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2006, 09:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Swirol napisał(a):
And finally…

* The Red/Blue nametag bug has been addressed


Nareszcie!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2006, 09:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Lailonn napisał(a):
* The disappearance of tank projectiles and grenade launcher projectiles during online play has been improved and should occur less frequently.

Tego troche nie kumam. Albo nie zaobserwowalem albo nie wiem co maja na mysli...


Ja mogę powiedzieć odnośnie pocisków czołgowych (tank projectiles)...

Po1. Czasami zdarzało się tak, iż odpalałeś pocisk w czołg przeciwnika - Ty widziałeś pocisk i widziałeś że trafiłeś - natomiast jemu nic sie nie działo - nawet nie widział Twojego pocisku.

Po 2. Widziałeś czołg wroga (albo i nie ;) )... i nagle dostawałeś z niewiadomo skąd.. nie widać było pocisku lecącego na ciebie...


Nie wiem czy coś z tego wiąże się z packet lostami, a co z błędami EA.. w każdym bądź razie strzelanie z czołgu czasami bywa upierdliwe ;).. tak czy siak.. czołgom z bf2 daleko do bf42.... :roll:

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2006, 11:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Yamsza napisał(a):
Swirol napisał(a):
And finally…

* The Red/Blue nametag bug has been addressed


Nareszcie!!

W patchu 1.03 tez pisali ze to naprawili :D.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL