Teraz jest 7 mar 2025, 00:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 373 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2006, 15:18 
Offline

Dołączył(a): 25 sty 2003, 14:23
Posty: 418
Lokalizacja: Poznań
chyba nie :> kayne :D

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 kwi 2006, 15:26 przez Maniac, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2006, 15:23 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2004, 00:08
Posty: 819
Lokalizacja: Warszawa
maniac chyba nie wychwyciles ironi w poscie ognacego :wink:

_________________
Kayne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2006, 15:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
ognacy napisał(a):
Tak, też wtedy grałem, widziałem jak jednemu z nich, chyba temu ich prezesowi, strzelały z rąk niebieskie płomienie, którymi załatwiał ludzi stojących na drugim końcu mapy. A drugi w tym czasie rzucał nożem z dachu hotelu (tego słynnego, na karkandzie). Nie wspomnę o tym, że robili delfinki. A przecież z oficjalnych źródeł dobrze wiemy, że to nie jest po patchu możliwe. Cziterzy i tyle, napiszę dzisiaj do pankbasted, elektronik arts i na policję, żeby ich zbanowali.

Ognacy

co do niebieskich plomieni, to dotyczy to tylko skladu drugiego. jedynka uzywa czerwonych plomieni ktore zabijaja rowniez na sasiednich mapach.
:idea:
----
a na powaznie-moze admini polskich serwerow zainstaluja tego battleeye? uczestnicy pc06 (byl obowiazkowy w drugiej fazie) wiedza ze jego uzywanie nie stanowi zadnego problemu dla uzytkownika , a z tego co pisze ponizej pan j. jest skuteczny.


Ostatnio edytowano 24 kwi 2006, 16:01 przez przsoi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2006, 15:51 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2006, 14:13
Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa
Desert Rat napisał(a):
Jaamsma pisałeś o aimbocie dla aa - jak może to działać skoro rakieta jest automatycznie naprowadzana na cel, a to że nie trafia wynika zykle z jej ograniczonych możliwości podązenia za samolotem. To z Twoim cheatem trafia choćby nie wiem co?? Pomimo flar, uników i schowania się za przeszkodą naturalną?

Mcmt po ostatnich patchach które można spokojnie nazwać ustawą antylotniczą jeśli są obsadzone 2 essexy i nie rozpieprzysz jednego na początku to wcale nie jest tak cukierkowo. Kiedyś to było życie... Zabijałeś ludzi na tafli dziesiątkami a aa puszczały fajerwerki dla wiwatu.


Aimbot ułatwia celowanie.
Jak sam wspomniałeś rakiety nakierowywane są "automatycznie" (z mizernym efektem :().

Większość pilotów ma w zwyczaju wykonywać długi, prosty nalot z daleka (często od strony słońca), lub zza górki (DragonValley) w celu skoszenia stanowiska aa z działka pokładowego i jeżeli trzeba "doprawiają" bombami.

Taki samolot jest namierzany zanim jeszcze pojawi się na horyzoncie.
W przypadku celu lecącego bezpośrednio na działko aa aimbot celuje "między oczy" pilota.
W efekcie dostaje on serię z aa prosto "w twarz" i nie ma juz okazji zrzucić bomb.

Jeżeli natomiast pilot nie wykonuje nalotów "na wprost" to potrzebne jest odpowiedznie (pracochłonne, nie zawsze skuteczne) ustawienie parametrów vector_prediction.
Wtedy aimbot próbuje celować z odpowiednim wyprzedzeniem liczonym na podstawie vektora ruchu celu.

Najlepszą skuteczność 2:1 (J-10 vs aa) miał pilot lecący co prawda po prostej, ale poniżej linii pokładu Essex'a. Nadlatywał ukrywając się za nadbudówką i niszczył aa bombami.
Nawet z aimbotem jest po prostu za mało czasu na poczęstowanie J-10 skuteczną serią (wtedy czasem pomagały rakiety :)).

P.S.
W innym topicu ktoś wspomniał o oprogramowaniu BattleEye.
Jest to obecnie bardzo skuteczny (według mojej wiedzy) anti cheating system i jak dotąd Sheep jest wobec niego bezradny.

_________________
audiatur et altera pars

Nieustające wyrazy szacunku dla mcmt :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2006, 16:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2004, 22:37
Posty: 976
Lokalizacja: śląsk
Cytuj:
W innym topicu ktoś wspomniał o oprogramowaniu BattleEye.
Jest to obecnie bardzo skuteczny (według mojej wiedzy) anti cheating system i jak dotąd Sheep jest wobec niego bezradny


i o to chodzi, i o to chodzi...

_________________
This user possesses the following skills:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2006, 16:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2005, 13:58
Posty: 289
Lokalizacja: Wawa
taki mały a taki skuteczny..no prosze ;] Wg mnie powinien być wszedzie gdzie to tylko mozliwe. Praktycznie zero roboty nim, po prostu sie odpala i koniec, reszte robi z nas =)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2006, 19:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2005, 12:38
Posty: 240
Lokalizacja: Łuków
Najlepiej wrzucić do Autostartu i po kłopocie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2006, 22:11 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
Dzisiaj grajac na jakimstam serwerze natrafilem na bande cheaterow. Co w tym dziwnego?? Ano na Warlordzie mielismy zajete obie flagi w pałacyku. Co jakiś czas, grupka SAS atakowala nas i zajmowala badz tylko neutralizowala flage. Ale to co mnie zdziwilo to przede wszystkim regularny atak co jakies 30 sekund...A mielismy prawie wszystkie flagi w swoim władaniu.

Postanowilem to sprawdzic, bo przeciez nawet zapieprzajac tym malym quadem nie da sie tak szybko zaatakowac flagi w pałacu (dojazd + wejscie). Ukrylem sie w okolicy UAV za pałacem i obserowowałem sytuacje (gralem snajperem wiec rozstawiłem miny). Ci goscie respawnowali sie w lewym gornym rogu, przy murku o tak sobie. Nie potrzebowali zadnej flagi do respa, ani SL. Po prostu jakims cudem pojawiali sie w rogu mapki, wrzucali hak na dach, wspinali sie i atakowali flage. Zauwazyl to rownien jakiś koleś z teamu, porobil screenshoty i wyslal do EA. Oby ich zbanowali.

Najgorsze jest jednak to, ze dzialo sie to na serwerze rankingowym z wlaczonym Punkshiterem :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2006, 22:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Tylko ze ty mowisz nie o cheat'cie, tylko o bugu/exploit'cie. Jak sobie wyobrazasz, zeby PB wykrywal bledy map ?

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwi 2006, 04:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, 22:45
Posty: 664
Lokalizacja: Szczecin
cziterzy sa fajni.... reprezetuja duzo wyzszy poziom od innych graczy (przez wspomagacze) przez co mozemy podnosic sobie poprzeczke, stawiac sobie nowe wyzwania i doskonalic sie coraz bardziej :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwi 2006, 16:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
idź sobie z nimi grać. ja nie lubie dostawać 10 headów z końca mapy...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwi 2006, 17:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, 22:45
Posty: 664
Lokalizacja: Szczecin
jak moge to gram ale isc grac to sobie nie moge poniewaz sa oni tepieni na rozne sposoby i sa "rzadko spotykani"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2006, 16:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2005, 17:51
Posty: 122
Obrazek
^^ == Wallhack 8)

_________________
01 x 01 = 01

http://enclave.myminicity.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2006, 17:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 01:44
Posty: 111
Lokalizacja: A z nikąd
maTTi napisał(a):
Tylko ze ty mowisz nie o cheat'cie, tylko o bugu/exploit'cie. Jak sobie wyobrazasz, zeby PB wykrywal bledy map ?


Jaki znowu błąd mapy? Spawnowanie się przy bazie wroga to błąd?...Coś mi tu śmierdzi...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2006, 18:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
Jedi[Bucympa.PL] napisał(a):
maTTi napisał(a):
Tylko ze ty mowisz nie o cheat'cie, tylko o bugu/exploit'cie. Jak sobie wyobrazasz, zeby PB wykrywal bledy map ?


Jaki znowu błąd mapy? Spawnowanie się przy bazie wroga to błąd?...Coś mi tu śmierdzi...



WTF ? Jasne, że to bug gry...............

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 373 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL