Teraz jest 28 lis 2024, 01:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mapa Arcy_Alamo
PostNapisane: 27 sie 2003, 23:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Witam!
Zmieniam strategie, tak zeby nie robic czegos co nie znajdzie zainteresowania. Chcialbym przedstawic moj pomysl, i mozecie dodawac uwagi co by sie przydalo, a czego nie robic. Oczywiscie sobie zostawiam ostatnie slowo ;).

Mapa wzorowana na bitwie konczacej film "Szeregowiec Ryan", berlino-podobna. Wiem ze juz taka jest, Kamikaze Boski dawal tu linka, ale nie moge jej sciagnac zeby zobaczyc jak wyglada i czy jej nie powielam.

Zarys wyglada tak:
Obrazek

Niemcy flaga nie do zdobycia na respie 2 Tygrysy , 1 Pancer IV, 3 * APC na drodze prowadzacej do miasta.
W miescie 3 flagi:
- kosciol - flaga ktorej zasieg jest tylko na wiezy i schodkow do niej prowadzacych - wiec trzeba tam bedzie wejsc
- srodkowa flaga - moze w budynku
- flaga na ulicy / moze maly ryneczek - musze jestzcze raz ogladac film ;)
- ostatnia flaga za mostem

Chce zrobic tak zeby ticety Axis lecialy gdy Allied maja 3 flagi (z mostem), i nie beda lecialy gdy Allied ma tylko most.

Duzo budynkow w wejsciami na pietro na glownej drodze duzo gruzu, by nie latwo bylo przejechac czolgami.

Sprzeta Allied tylko co maja przy sobie i stacjonarne karabiny maszynowe.

Przejscie do ostatniej flagi bedzie mozliwe tylko przez most, schodni z wody beda tylko na strone Axis (jak na szkicu) - to wlasciwie do dyskusji.

Skrzynki ammo wylacznie w budynkach by zapobiec spamowaniu granatami.

To narazie tylko, przewidywany czas pracy 2-3 tygodnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2003, 08:27 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
Clone czyli Allied maja nakrzyczeć na te 2 Tigery i tego panzera ?? bo coś mi się wydaje, że jak stracą flagę za mostem to potem ciężko będzie to odbić. Może mniej "realizmu" z filmu a więcej grywalności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2003, 11:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 17:00
Posty: 1024
Lokalizacja: Wawa
Dla mnie ta mapa bedzie jeszcze trudniejsza niz Omaha. Oczywiscie dla aliantow bo dla neimcow to to bedzie spacerek.

_________________
Kogo to kur*a obchodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2003, 12:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Hmm to tak na szybko:
-start wyglada tak: 4 flagi allied, 1 axis i leca ticety Axis
- most mozna zaminowac
- 2 flagi beda na gornych pietrach do zdobycia wiec czolgi nie pomoga, tylko piechota
- po obu stronach drogi bedzie duzo budynkow do ktorych mozna wejsc i strzelac bazooka z okna, tygrys nie podniesie tak wysoko lufy, pancer jest dla rurki latwy do zniszczenia
- droga bedzie zagracona jak w filmie, bedzie trzeba mocno krecic czolgiem
- do zdobycia ostatniej flagi tylko droga przez most

Jak mowie zeby zatrzymac tickety Axis potrzebuje oprocz swojej 2 flag conajmniej na szaro, 2 pierwszych nie zajma czolgi, dopiero 3 i za mostem tylko moga.

Czy w swietle tego co napisalem zmeinaicie zdanie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2003, 14:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
czyli chciałbys by czołgi były ale ich sensowne wykorzystanie graniczyło z cudem ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2003, 15:33 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
mnie częściowo przekonałeś ale tylko częściowo :D (na berlinie niby czołgi dodatkiem ale podczas free game to czołgiści zajmują przeważnie 1 miejsca) - jeśli potrzebujesz beta testerów to jestem chętny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2003, 16:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Raix napisał(a):
czyli chciałbys by czołgi były ale ich sensowne wykorzystanie graniczyło z cudem ?


Tak jak na filmie, czolgi niby byly, ale wiele nie robily, bo siakies plastry im poprzylepiali, jakies koktaile Molotowa itp.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2003, 17:29 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Clone--->podaję linka do strony z mapą Alamo http://www.bf42.com/index.php?site=file&id=104
sprawdź sobie czy nie powielisz pomysłu a mapka moim skromnym zdaniem jest wykonana nieźle i raczej nie za pomocą BC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2003, 18:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Art dzieki za linka, no wiec ciesze sie ze ta mapa tak wyglada, bo moim zdaniem jest do dupy :lol: . Moj pomysl jest inny bardziej zblizony do sceny z filmu. Zadnych fabryk, dzwigow, barek i innych pierdół.

Ogladnalem jeszcze raz ta scene i wstawilabym tam:
2 tygrysy, 2 wespy, hanomag, stacjonarne aa dla Axis.
Mysle tez o 2 mustangach dla Allied, ktore pojawiaja sie dopiero po 10 minutach od startu gry. Jeszcze nie wiem dokladnie jak to wykonac, bo cos mi sie nie udaje, ale jest taki parametr jak "delay at start". Trzeba by dorobic gdzies jakies lotnisko na uboczu za ostatnia flaga Allied.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2003, 23:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 22:43
Posty: 1075
Lokalizacja: z Warszawy
mapka zapowiada sie smakowicie :)

p.s. ja tyz moge mapke testowac, nie ma problemu, jakbys byl zainteresowany to na PM zapraszam i ci dam GG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2003, 23:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:28
Posty: 2303
Lokalizacja: Kraków
Fajny pomysl. jak cos trzeba pomoc, to sie pisze.

_________________
The God of Emptiness...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2003, 02:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Przykro mi, ale narazie brak czasu. Moze po Open Cup sie za to wezme. Poza tym niedlugo bedzie Forgoten Hope, to pogramy na nowych mapach i sprzecie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2003, 18:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Jest po OC, wracam do pracy. Szkic wersja 2.0:

Obrazek

Prace w battlecrafcie rozpoczete. Bedzie troche walki w ruinach i o flagi na pietrze, chodzenia po dachach :). Zastanawiam sie co dac Axisom na stacie:
wersja 1 - tygrys + apc + wespe
wersja 2 - 2 tygrysy + apc
wersja 3 - tygrys i apc

Czy ktos wie jak zmienic plansze pokazujaca sie podczas wgrywania mapy na wlasna? I jak dodac dzwieki - cos jak na tej mapce Omaha Fubaru...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2003, 19:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Ratunku , bo mnie ... strzeli. Dwa obiekty polaczyly sie ze soba teraz chce odlaczyc ktorys z nich, i pokazuje sie baial ramka "selector" te dwa obiekty do wyboru i jak wybrac ktorys z nich. Klikanie nie pomaga ctl - klik tez nie. Kuzwa nie umie wybrac jednego z nich zeby go np przesunac tam gdzie chce... :( Ah ta wersja 1.1

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lis 2003, 20:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Pierwsza odsłona po pierwszych beta testach :) :
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL