Teraz jest 2 gru 2024, 20:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Musze powiedziec ze czar prysł. Wersja moda jest naprawde beta, wiele map laguje potwornie. Tygys jest cool pod warunkiem ze siedzisz w srodku. Jak jestes przeciwnikiem, a nie ma kolo ciebie jeszcze z 2 czolgow tego samego teamu, to tylko sie zastanawiasz czy za pierwszym czy za drugim razem Cie trafi. Juz mi sie nie podoba metoda walki jeden strzal jeden zgon. W ten sposob skilla mozna sobie schowac do kieszeni, bo kazdy poczatkujacy Cie zabije. Za bardzo namieszane w profesjach graczy, noz i bron to troche malo. Gdzieniegdzie rzucone ekwipunki medyka nie leczą, polaczenie oficera z dawaniem namiarow jest bez sensu, bo ma normalan bron i albo sie poswieca i nie walczy , albo daje namiar bardzo krotko. Snajper zyje dluzej, bo moze atakowac z daleka.
Podjaralem Pana Szmate ze raj dla snajperow, a tu sie okazalo ze nie ma snajpy jako takiej z zoomem (sorry tylko rzucilem okiem o 5:00 rano).
Mod jaest fajny jako urozmaicenie, jednak moim zdnaiem nie przebil (narazie) oryginalu. Gral bede, ale nie za duzo, bo mi sie celownik przestawi :wink: . Max bylby wtedy, gdyby w klasycznym BFie byly te wszystkie sprzety, a bron dla kazdej profesji do wyboru jak w Wolfensteinie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 19:25 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
oki troszkę poniewczasie ale sa juz na games obydwa pliki do sciagnięcia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 19:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 16:04
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
CloneTrooper napisał(a):
...Wersja moda jest naprawde beta, wiele map laguje potwornie. ...


Mi także na niektorych mapach tak laguje że sie nie da grac :x


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 19:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
NighMaX wlasnie o ta instalacje, ktora jest na http://www.games.bmj.pl mi chodzilo. Srdeczne dzienki. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 19:36 
Offline

Dołączył(a): 6 sty 2003, 18:40
Posty: 209
Lokalizacja: Konstancin kolo wawy
na orle to wogóle nie mogę nic praktycznie zrobić przewywa laguje strasznie samolotem nie da rady ina jeszcze paru mapkach :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 19:38 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
dobra panowie ja tez troche ponarzekam, szczerze mowiac troche sie zawiodlem :(

1. przesadzili z rozlozeniem ran naciele, caly magazynek mp 40 w brzuch lub plecy kolesia a on dalej biegnie !! jesli nie trafisz w glowe zapomnij o zabitym wrogu :shock: dochodzi do tego ze przelaczam sie na parabelke zeby go zabic w zwarciu...to jakies nieporozumienie...

2. tygrys jest potwornie mocny, tylko z tylu mozna go zalatwic i to min 2 strzaly...ale ok to jest realizm tak? dobra a co powiecie na to: biegne z mina na tygrysa i rzucam pod niego, wielkie bum jedzie dalej i mnie zabija... ej no sory ale skoro takie to jest raelne to powinno mu zerwac gasienice i go unieruchomic prawda ? ale nie jedzie sobie spokojnie dalej po wybuchu miny ppanc LOL

w bitwie pod walerijskiem tygrys powoduje to ze ruscy praktycznienie maja szans..."1 man army" tak zwane jest

3. wywazania czolgow cd. : 3 strzaly panzer 4 (2 w boczny, 1 w przedni)pancerz t34 i nic, 1 strzal t34 w panzer 4 i kasacja, ja wiem ze panzer 4 to byly puszki ale bez przesady :!: jesli to jest tak realne to poprosze o pelen zestaw przyrzadow obserwacyjnych dowodcy a nie to lolowe okienko w czolgu...

eh jakos sie wkurzylem tak dziwnie...

_________________
http://www.bravo-company.pl


Ostatnio edytowano 27 wrz 2003, 19:58 przez Holman, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 19:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 17:43
Posty: 371
Lokalizacja: Sorau in Nieder Lausitz
dragon napisał(a):
Praetorius instalacje mam. FHMod zainstalowalem. Nie mam Map Pack, a ty mi tu podales jakis mini pliczek. :roll:


To jest link dla Bit Torrent :lol:

Tutaj masz angielskie FAQ Bit Torrent http://bitconjurer.org/BitTorrent/FAQ.html

Okota napisał(a):
Tygrys jest mocny tylko z przodu..
a praetorius ty to chyba nie latales nowym Ju heheh3 bombki ale jakie mocne:P noa mysliwce... no chyba one maja zwalczac inne samoloty a nie czolgi:D jak narazie nie ma wersji z rakietami niekierowanymi wiec... :twisted:


Miałem na myśli myśliwce :wink: , nie są już one takie straszne dla czołgów.

_________________
Ceterum censeo Carthaginam esse delendam!


Ostatnio edytowano 27 wrz 2003, 19:49 przez Praetorius, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 19:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:33
Posty: 892
Lokalizacja: Bartoszyce
Panowie laguje wam bo macie ustawienia jak z bf,a fh ma większe wymagania gdzie o około 30% wiec pozmniejszajcie detale i przestańcie narzekać. U mnie nic nie laguje na żadnej z map. Proc xp 2400+ ddr 400 mhz 512 mb + ge force 4 titanium 4200, detale na max .... Pozatym jest cool, wszystkie niedoróbki znikną w kolejnych paczach a póki co wypada sie bawić, bo chyba nie warto wracac do gołego bf bo przy tym to poprostu jakas chora strzelawka ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 19:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
:arrow: Praetorius: No to sorki. Teraz juz wiem.
:arrow: Holman: To moze nie przejechal Tigerem po minie ale nad nia. Tnz. niedotkna jej gasienica. Wkoncu to ma 429 MB i postarali sie o taki szczegol. Fakt, ze gdy Tiger jechal przez pole, gdzie byly miny, to pod jego ciezarem wybuchaly w okolicach do kilku metrow od czolgu.
:arrow: Xseler: Skoro masz takie lagi oraz ty holmanie to poproscie zeby wystawili FHMod na inny lepszym serwerze. Np. PRGK-42 Clan Serwer. Moze to cos da, ale watpie. No nic po prostu pech.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 20:00 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 10:11
Posty: 251
Lokalizacja: Varshafka
no nareszcie ciągne od Maxa. :D od rana zasysałem do tej pory z jakiegoś shitu i poprostu załamka ale teraz to już "raketa" i za 2h bede miał :D.

_________________
Tam gdzie kończy się logika zaczyna się Polska.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 20:05 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
dragon napisał(a):
:arrow: Holman: To moze nie przejechal Tigerem po minie ale nad nia. Tnz. niedotkna jej gasienica. Wkoncu to ma 429 MB i postarali sie o taki szczegol. Fakt, ze gdy Tiger jechal przez pole, gdzie byly miny, to pod jego ciezarem wybuchaly w okolicach do kilku metrow od czolgu.
.

hmm wydaje mi sie ze jednak wjechal bo wybuchla, z tego co apmietam tygrysy mialy potezne problemy ze spadajacymi gasienicami ktore m.in. spadaly z pwodu wybuchajacych min, moze to zrzedzenie ale bede sie upieral ze mina ppanc powinna zatrzymac tygrysa, niekoniecznie znisczyc ale zatrzymac :(

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 20:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:33
Posty: 892
Lokalizacja: Bartoszyce
Holman napisał(a):
dragon napisał(a):
:arrow: Holman: To moze nie przejechal Tigerem po minie ale nad nia. Tnz. niedotkna jej gasienica. Wkoncu to ma 429 MB i postarali sie o taki szczegol. Fakt, ze gdy Tiger jechal przez pole, gdzie byly miny, to pod jego ciezarem wybuchaly w okolicach do kilku metrow od czolgu.
.

hmm wydaje mi sie ze jednak wjechal bo wybuchla, z tego co apmietam tygrysy mialy potezne problemy ze spadajacymi gasienicami ktore m.in. spadaly z pwodu wybuchajacych min, moze to zrzedzenie ale bede sie upieral ze mina ppanc powinna zatrzymac tygrysa, niekoniecznie znisczyc ale zatrzymac :(


Dlatego jest to pierwsza wersja beta, śmiało panowie ślijcie swoje uwagi do autorów, tym bardziej, że są wśród nich Polacy. Myślę, że wezmą pod uwagę wszystkie uwagi. Do dzieła ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 20:12 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
jasne Shag, napisze potem maila do nich, mam nadzieje ze cos wyniknie z tego mojego narzekania ;)

aha u mnie nie laguje, jak przez chwile zaczelo to zwolnilem troche ramu i jest git, polecam tweak xp

_________________
http://www.bravo-company.pl


Ostatnio edytowano 27 wrz 2003, 20:14 przez Holman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 20:13 
Offline

Dołączył(a): 1 sty 2003, 20:47
Posty: 135
Lokalizacja: ona mnie zna ?
U mnie tez kompletnie nic nie laguje ale ja mam dobra karte grafiki ( nie tylko karte :P ) GF FX5900. Wiec mysle ze jest to problem w ustawieniach bo gra na pewno wiecej wymaga niz BF ( zwłaszcza ze niektore mapy sa ogromne ).

A wracjac do samej gry to jednak mimo wszystko chyba raczej wole BF.
Ale w tego moda na pewno sobie popykam. Bugow troche jast a te armaty w powietrzu to sie dziwie ze wypuscili z takim widocznym bugiem. Grałem w jakas sniezna mape gdzie niemcy podjechali pod baze rusków Tygrysem lub dwoma i nie było zadnych szans ( mimo ze w ruskiej bazie był hangar z czołgami )
.... a jeden taki szybkostrzelający czołg na jednej mapie to ma predkość piechura :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2003, 20:50 
Offline

Dołączył(a): 29 sie 2003, 13:56
Posty: 220
Lokalizacja: Bremen
Tygrys i mina mialem to samo, mnie zabila a tygrys nawet nierdasniety.
Flaki tez sa dobre: 4 naboje i ladowanie :? .
Stuka: spuszczasz 3 bombki i do bazy po nowe :?
Tygrys : musi miec jakies bardzo czule miejsce dostalem raz z bazooki i w nowiutkim tigerku zostal jeszcze tylko cieniutki pasek energi.
Tak pozatym jestem tez lekko zawiedziony ale trzeba pamietac ze to poczatek i na pewno niedlugo zobaczymy poprawki.
Aha podoba mi sie ta bron assulta na charkow z wyrzutnikiem granatow, calkiem daleko je puszcza :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL