Teraz jest 22 lis 2024, 16:05

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 lut 2007, 16:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Jako ze w innym temacie zaczoł robić się burdel, chciałbym by powstał jeden temat gdzie można by było mówić o "problemach" tego moda, a potem Wujaszek mozę by przedstawił nasze sugestie twórcą.

Prosiłbym tylko o nie wpisywanie tutaj, że mają porapwić to ze sie zaweisza mi gra bo to napewno bedą porpawiać, ale chodzi mi o takei coś jak np próba porapwienia TP albo "mobilności" na mapie, bo czasem ten jeden jeepek więcej na mapie nikomu by nie zaszkodził a poprawił tylko gre.

Ja by zacząć chciałbym przytosczyć mały problem, skakania z "wysokości" jakimi niewątpliwie w modzie są 2 metrowe dachy.
W modzie stawia sie na realnosć, a jednak w realnym świecie skacząc z 2 metrowego dachu na piasek człowiek sobie zadużo nei zrobi, a tutaj moze nawet umrzeć chodź był pełen zdrowia.


Chciałbym też by była wprowadzona porpawka z pojazdami, gdzie zykły dureń wsiądzie do czołgu bez kita i wystrzela połowe amunicji, nie lepiej zrobić zę bez takiego kita, nie wsiądzie się do pojazdu na wybrane meijsce?? bo przesadą jest ze potrzebuje specjalny kit by obsługiwać karabin na czołgu, a nie potrzebuje takeigo kita by obsługiwać identyczny karabin w jeepku, troche to nei banalne a kretyńskei.
Tak samo jest z respawnem na APC gdzie przepraszam ale nie mamn wyboru wybrania kita gdy apc jedzie a ja jestem w zapełnionej apc na działku....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 17:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Z górnego KMu na czołgu można strzelać z dowolnym kitem. Wybierania kitu w czasie jazdy APC raczej nie da się naprawić bo chyba mechanika gry na to nie pozwoli.
Zakaz strzelania ze złym kitem - popieram. tylko znowu pytanie czy da się to w ogóle zrobić.
Skakanie z murków - poprawić koniecznie.

Bronie chinoli są za słabe w stosunku do innych. Wydaje mi się że trzeba co najmniej jedną kulę więcej niż z innych żeby kogoś zabić.

Wzmocnić nieco ten opatrunek pierwszej pomocy. Czasami nic nie daje. Nawet gdyby dodawał energii do połowy to i tak po jednym trafieniu ktoś byłby trupem więc nie widzę powodu żeby był taki słaby.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 17:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
do kaemu na czołgu nie potrzeba kita z tego co wiem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 17:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2005, 09:52
Posty: 596
Lokalizacja: Koszalin
Poprawić celownik w kolimatorach chińskich broni bo jakiś taki niewyraźny jest :? wiem że celowniki same w sobie były niewyraźne w BF'ie na teksturach na low, jednak na medium były już ok, no a ja mam medium, jednak w chińskich broniach jest kiepsko.

_________________
Obrazek
America's Army clan-zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
Właz dla kierowcy czołgu, ciekawe w t 90 i abramsie kierowca ma swój właz z przodu a w PR trzeba włazić wieżyczką w miejscu dowódcy czołgu. Siedziałem w wojsku w PT91 na miejscu dowódcy i działonowego i kierowcy nawet nie widać , ba przyrządy celownicze masz przy samym ryju :D , takze dostanie sie do przedziału kierowcy w T90 jest niemożliwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2007, 00:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
do kaemu na czołgu nie potrzeba kita z tego co wiem


z tego co ja wiem też, ale już kilak razy nei mogłem bez kita nim ruszyć...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 16:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2004, 12:27
Posty: 755
Lokalizacja: Katowice
wkurza mnie rally poin (czy jak to sie pisze) patrze koles postawil ten punkcik,chce sie spawnowac bach lece sobie w powietrzu prosto na wierzyczke lotniskowca i dead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 16:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2003, 20:46
Posty: 97
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Spawnowac sie mozna tylko na Rally poincie swojego teamu. Jak wybiezesz Rally pointa innej druzyny to spawnujesz sie nad lotniskowcem, jak masz troche szczescia to trafisz na gorny poklad, jak nie to
PRO_BuBu napisał(a):
bach lece sobie w powietrzu prosto na wierzyczke lotniskowca i dead


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2007, 12:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2005, 18:39
Posty: 198
Lokalizacja: Zielona Góra
JA mam problem z celownikiem RPG, po prostu strzela na prawo od krzyża.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2007, 12:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
które RPG? :D

Te u MECów czy te u rebeliantów? :mrgreen:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2007, 14:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2005, 18:39
Posty: 198
Lokalizacja: Zielona Góra
U rebeliantów. Czy u Was też tak jest :?:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2007, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
To jest celowe. Rebelianci mają powiedzmy "nienajwyższych lotów" sprzęt, poza tym są bez jakiego kolwiek szkolenia. Wszystkie ich bonie mają duuużo większy rozrzut. To samo ma się RPG, które nie skręca na prawo, tylko w każdą stronę. :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2007, 21:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2005, 18:39
Posty: 198
Lokalizacja: Zielona Góra
ETCS Uncle Blues napisał(a):
To jest celowe. Rebelianci mają powiedzmy "nienajwyższych lotów" sprzęt, poza tym są bez jakiego kolwiek szkolenia.


No to mi się nie podoba
:evil: To ma być zbalansowanie? Chyba ma się liczyć skill gracza a nie jakieś szkolenie muzumana :) Mogą zrobić większy odrzut czy nie wypał, ale nie zmiana w tak wielki sposób trajektorii pocisku, bo mi ucieka 2m w bok na odległości 30metrów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2007, 22:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
kumbula kumbula, a na AL Basrah jankesi mają A10, Cobry i wiele innego sprzętu a biedni rebelianci kilka przestarzałych czołgów, BDRM, rozklekotanych łazików no i bombową ciężarówke :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2007, 00:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
Zawsze ciekawilo mnie jak najlepiej rozwiazac wlasnie ta sytuacje nierownosci sil... Bo de facto jesli mamy mowic o realnosci to o zadnym zbalansowaniu mowy byc nie powinno. Ale jak sie to ma do rozgrywki multi. Moze ustalic stosunek liczebnosci 1:4? :P

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL