Teraz jest 22 lis 2024, 12:10

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2007, 13:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Vesp3r napisał(a):
Mod fajny ale nei dla wszysckich co go zabije.


nie wydaje mi się, że zabije - community cały czas powoli rośnie. Jak to ktoś fajnie podsumował na forum realitymod - PR to fantastyczny mod dla tych którzy lubią realizm, a PoE2 to fantastyczny mod dla wszystkich pozostałych :)

Operation Phoenix? Bardzo fajna mapka, tylko grając po stronie USMC trzeba zrobić dwie rzeczy - szybki wjazd na suburb i Train i rozwalić tam rally pointy MECów a potem postawić gdzieś blisko swoje dla squadów. I po przejęciu tych dwóch flag gra zaczyna się robić bardzo ciekawa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2007, 14:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Ja na tego moda nie nazekam... sytuacji kiedy trafił mi sie bug podczas gry były ze 2 crash serwa 1 a i tak uważam to za sukces... wg mnie zaden mod nie wprowadza tylku nowości i co za tym idzie twórcy nie zaglądają tak głęboko w silnik gry (czsami w innych modach sprowadza się to do dodania nowych obiektów/pojazdów/map i ustawieniu dla nich parametrów) podczas gdy PR zmienia na[rawde duużo, i sukcesem jest dla mnie chociażby to że mod jest grywalny (a jak poprawią te bugi to to bedzie bić wszystkie inne łącznie z podstawka) :wink: to moje zdanie oczywista...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2007, 17:29 
Offline

Dołączył(a): 30 sty 2007, 16:16
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
siemka macie może jakieś linki zeby se ściagnoc mapki do sp bo chce se potrenowac bo widziałem że jest ich dość dużo do mp bede wdzięczny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2007, 23:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006, 00:29
Posty: 69
Lokalizacja: Ireland
Andre napisał(a):
siemka macie może jakieś linki zeby se ściagnoc mapki do sp bo chce se potrenowac bo widziałem że jest ich dość dużo do mp bede wdzięczny


coooo ?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 00:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Andre napisał(a):
siemka macie może jakieś linki zeby se ściagnoc mapki do sp bo chce se potrenowac bo widziałem że jest ich dość dużo do mp bede wdzięczny

no comment :shock: :lol:

a tak przy okazji. patch do serwera 0.507 jest już w ostatecznych testach. na poczatku tygodnia przejdzie publiczny test na serwerach gloryhoundz i kolo czwartku powinien byc juz na wszystkich serwerach. macie changelog:
[R-DEV]Eggman napisał(a):
set rally points to be destroyable by about 40 to 50 rounds of small arms fire; previously they were incorrectly immune to small arms fire

75% increase in damage done to helicopters from AA cannons (ZPU4, M167)
40% increase in damage done to helicopters from AA cannons (ZPU4, M167)

Slight reduction in Heavy AT damage to tanks;

Slight increase in 120mm HEAT damage to Jeeps and APCs

10% boost to damage of Type 95 variants to reflect the 5.8mm round (was using the 5.56 damage template)

Corrected issue where the BTR-90 and WZ551 APC cannons were overheating faster than they should.

[b]Vehicle Drop timer reduced to 5 minutes from 10 (this might not be working properly)

50% increase in shoulder fired AA weapon damage

Corrected error with penetration settings for weapons. they should penetrate fences and such now.

25% boost to tank hitpoints for all tanks except the T62 (only because the T62 could not be changed server side)

Fixed team-locking issues on several vehicles:
* Added to Landrover, Landrover_support, Harrier
* Fixed on BMP3, Apache
* Cleaned up on Z8
* this should eliminate most of the server crashes.


Fixed the bug when exiting the cupola gunner of tanks that are disabled (dedicated).

AAS v2 Changes:
Significant bugfixes, optomisations and improvements to AAS v2
Updated AAS code to only rebuild the objectives when a CP changes status (performance increase)
Updated some of the flag cap logic so you can defend flags that are not your objective.
Updated the AAS code to let you finish neutralizing/capping a flag even if that CP it's not your objective anymore.
Added defend messages on AAS2
Added AAS_CONQUEST config variable so you can run AAS2 as conquest.
Updated coop to use AAS2 as conquest.

Added 10s timer that will kill a player that stays in a vehicle position with the wrong kit, or not on the same squad as the player that "owns" the vehicle.

Removed the heavy attack choppers disabling of the chain gun so you don't get stuck in the position.

Updated the MEC kit req location to include the BTR90 as a non-vehicle so you can request it from the side doors instead of the back.

Add new kit request checks for officer kit, no time limit on requesting officer kit when and officer dies and respawns
Optimize kit request on rally points by only allow squad members to request kits from their own rally point or (in future) commander rally point.

Change rally kit request settings to turn them on and off, the script will determine the correct rally points for squads to request from.
Changed rally request interval to 60 secs from 180

Fixed issue on core that would keep players with isInsideVehicle true when changing maps.

Added config variable for disabling the vehicles damage system
Added config variable for disabling the damage exiting vehicles at high speed
Added config variable for disabling the damage exiting critical damaged vehicles

Changed Hvy AT to have an initial 20s delay to use so you can't bypass the reload timer and also to have a 3s delay when firing the weapon. You must hold the trigger for 3 seconds before the weapon will fire the projectile.


Quartermaster System:
- No AA or AT from Rally Points
- RP kit request can only be made on mapper or your own squads RP
- Detect no base CP defined and allow all CPs to be requestable (Single Player fix)


Significant code clean up and optomisations as a result of performance profiling and code restructuring.

Fixed AAS getting the correct CP group to attack/defend when out of order.
Fixed AAS flag cap logic to only allow to capture/neutralize when the attacker have 200% of the defenders.

fixed errors with Fallujah 16 CP names from AAS messages. NOTE: this may not display correctly in the map on the client, but the AAS messages will be correct.


reduced heavy AT damage to tank tracks

Boosted heavy AT damage to rear of tanks

Boosted 120mm HE damage to jeeps by 30%

Tweaked the team damage point system. Players now receive an additional team damage point when a vehicle is destroyed. Fixes an error where no points were given if a vehicle was instantly destroyed. Also changed it so that no team damage points are given for shooting wrecks, even though the game still displays the messages.


Jak widzicie deweloperzy nie śpią i ulepszają PR'a żebyście mieli więcej przyjemności z grania.

BTW
Żeby nie było wątpliwości - NIE TRZEBA BĘDZIE NIC ŚCIĄGAĆ! POPRAWkA JEST OD STRONY SERWERA! Po prostu pewnego dnia będziecie mieli mnijesze lagi, będą wszystkie mapy na serwerach, nie bedzie crashy, a gra bedzie bardziej zbalansowana :mrgreen:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2007, 00:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Cytuj:
75% increase in damage done to helicopters from AA cannons (ZPU4, M167)
40% increase in damage done to helicopters from AA cannons (ZPU4, M167)

To jak to w końcu z tym jest?
Cytuj:
Fixed team-locking issues on several vehicles:
* Added to Landrover, Landrover_support, Harrier
* Fixed on BMP3, Apache

Jest gdzieś Apache, Harier i BMP3? A tak w ogóle to nie zakumałem o co w tym chodzi?
Cytuj:
Added 10s timer that will kill a player that stays in a vehicle position with the wrong kit, or not on the same squad as the player that "owns" the vehicle.
Fajnie tylko że jak się zrespawnujesz na działku a wyskoczyć się nie da? Ma zalety ale jak dla mnie bez sensu. Większość ludzi i tak kuma już żeby wysiadać z działka i nie strzelać bez potrzeby.
Cytuj:
Optimize kit request on rally points by only allow squad members to request kits from their own rally point or (in future) commander rally point.
Bez sensu IMO

Cytuj:
Changed Hvy AT to have an initial 20s delay to use so you can't bypass the reload timer and also to have a 3s delay when firing the weapon. You must hold the trigger for 3 seconds before the weapon will fire the projectile.

Czasami jedyny sposób żeby obronić się ATekeim przed piechurem to walnąć mu rakietą. Czyli teraz to już w ogóle będzie bezbronny. Dali by już temu biednemu AT jakiś PM
Cytuj:
- No AA or AT from Rally Points

Dobrze rozumiem że nie będzie można brać AT i AA w RP? A to czemu?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 02:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006, 00:29
Posty: 69
Lokalizacja: Ireland
fajnie nie podoba mi sie tylko ze nie bedzie mozna siedziec z kims w pojezdzie kto jest z innej druzyny (kicha ;/)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 12:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Zaczynają przypominać EA ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 13:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
brutalne :) a z brakiem requestów AT i AA na RP nie jest źle - przez to czołgi będą miały lżejsze życie. Ostatnio dorwaliśmy miejscówkę na pustyni na zachód od drugiej flagi MEC na EJOD Desert to ich żaden czołg i APC nie dało rady przejechać na południe. Poza tym AT używane jest często nie do obrony przed piechurami, tylko do snajpienia - a z takim splashem to potrafią zabić cały squad nawet gdy się zbije w kupę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 14:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Traitor, tu chodzilo chyba tylko o kierowce/dzialonowego. :)

Mnie boli najbardziej zakaz brania kitow z innych niz wlasne RP. TO bedzie dopiero bol dla squad leadera.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 16:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Walatch napisał(a):
Traitor, tu chodzilo chyba tylko o kierowce/dzialonowego. :)

Mnie boli najbardziej zakaz brania kitow z innych niz wlasne RP. TO bedzie dopiero bol dla squad leadera.


eee tam, teraz będzie można przenosić RL co minutę, a i kit oficera nie ma limitu czasowego, więc jeżeli SL jest kumaty i zajmuje się tym, czym powinien, to nie będzie problemu z dostępem do RL

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 20:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006, 00:29
Posty: 69
Lokalizacja: Ireland
RL ? :P

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 20:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
traitorpl napisał(a):
coooo ?

traitorpl napisał(a):
RL ? Razz

Jak nie masz nic mądrego do napisanie to odpuść sobie. To nie gg
:?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2007, 21:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
pasqdnick napisał(a):
Cytuj:
Changed Hvy AT to have an initial 20s delay to use so you can't bypass the reload timer and also to have a 3s delay when firing the weapon. You must hold the trigger for 3 seconds before the weapon will fire the projectile.

Czasami jedyny sposób żeby obronić się ATekeim przed piechurem to walnąć mu rakietą. Czyli teraz to już w ogóle będzie bezbronny. Dali by już temu biednemu AT jakiś PM


Jakbyś dźwigał taki sprzęt też byłbyś biedny :) Słuszne jak dla mnie. AT będzie teraz chyba bardziej wymagać osłony wydaję mi się.

I witam na forum tak btw :)

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 22:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Witamy Roquen na naszym forum PR'a! :D
Z otwartymi ramionami, chlebem i solą, białym prześcieradłem i takimi tam innymi! Niech nasza polska społeczność PR'a rośnie w siłę! :P

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL