Teraz jest 20 lis 2024, 20:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 10:33 
Offline

Dołączył(a): 22 gru 2002, 00:32
Posty: 144
Lokalizacja: WaWa - Natolin
A ja sie troche zawiodlem na jednej rzeczy: myslalem, ze skoro realizm itp, to bedzie masa krzakow, drzew, lasow itp zeby sie mozna bylo w nich kitrac, podchodzic do przeciwnika z partyzanta, a tutaj nie bardzo... moze w tym kierunku cos pomyslicie ?

_________________
Narazie nie ma :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 10:59 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 09:56
Posty: 161
Taaa wiecej krzaczkow i drzewek :!: Na Orle jest taki fajny maly lasek, jak sie w nim walczy czolgami lub jedzie to klimacik zamaszysty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 11:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
wlasnie i dlatego mi sie bardzo podoba ta mapka z okopami jest zajebista :D mogla by byc zrobiona na wieksza skale drzewa kraczki bunkry itp :D

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 11:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
Obrazek
Forgotten Hope 0.5C Patch Released :
Najbardziej to zaskakuja mnie samoloty. W nowej mapie na Alasce jest SBD - wodolot. Plozami w tym samolocie sa beczki. I co jeszcze, zamiast bomb jest namiar dla altylerii. Full wypasss... :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 11:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
PhoboS napisał(a):
A ja sie troche zawiodlem na jednej rzeczy: myslalem, ze skoro realizm itp, to bedzie masa krzakow, drzew, lasow itp zeby sie mozna bylo w nich kitrac, podchodzic do przeciwnika z partyzanta, a tutaj nie bardzo... moze w tym kierunku cos pomyslicie ?


Może będą specjalne mapy do walk partyznackich??
Były przecież bitwy w Polskich lasach.
Ale to musi być zrobiona mapa specjalnie pod walkę w ręcz. Jak są czołgi to o partyznantce można zapomnieć. Z drugiej stronie partyzanci walczyli na tyłach a tam była tylko piechota - z motocyklami, ciężarówkami i jeśli sprawa była poważna to mieli hanomaga lub coś w ten deseń.

Fajna byłaby np. mapka - z jednej strony okopy (jak w karelii) i działą p-panc (jak monte Cassino) + wkopane czołgi (nie do ruszenia). Z drugiej strony uderzenie klinem pancernym przez puste pole. W sumie bitwy pancerne (czołg-czołg). Najczęściej uderzenia przeprowadzano właśnie czołgami na umocnienia.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 12:27 
Offline

Dołączył(a): 22 gru 2002, 00:32
Posty: 144
Lokalizacja: WaWa - Natolin
no tak... ja mowie -wiece krzakow i wiecej wolnej gry i bedzie wypas !!

_________________
Narazie nie ma :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 13:41 
Offline

Dołączył(a): 9 sty 2003, 23:04
Posty: 30
PhoboS napisał(a):
A ja sie troche zawiodlem na jednej rzeczy: myslalem, ze skoro realizm itp, to bedzie masa krzakow, drzew, lasow itp zeby sie mozna bylo w nich kitrac, podchodzic do przeciwnika z partyzanta, a tutaj nie bardzo... moze w tym kierunku cos pomyslicie ?


Hmm, niestety tu pojawia się problem engine'u bf :? próbowalismy robić lasy, ale wtedy FPS spada praktcznie do zera. Sam bym chciał powalczyć w jakims lesie, ale na razie nie zanosi się abym mógł sobie pograć:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 14:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
ok teraz pare slow ode mnie co do FH:
tekstury w grze sa zaje*&$*#&$ szczegolnie kubraczkow zimowych rosjan :P, bronie tez sa fajnie przemyslane ale brakuje troszke zwyklych maszynowek, bardzo ladnie wykglada efekt strzalow z karabinow samolotow na ziemi, jak dla mnie mistrzostwo swiata jak i efekt dzwiekwoy przy katjuszach :shock: ciekawe mapki itp
ale praktycznie na minus jest fizyka gry, calkowicie inna niz w BFie a to boli bo po 2 godzinach gry jak zagrlalem w bfa to nie moglem trafic w czogl :? to mozna by bylo poprawic tak jak i bezsensowne 3 boby w stukasie i ladowanie dzialka AA, to dlaczego tygrys ma prawie 100 pociskow :?:

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 16:22 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Kal-El napisał(a):
ale praktycznie na minus jest fizyka gry, calkowicie inna niz w BFie a to boli bo po 2 godzinach gry jak zagrlalem w bfa to nie moglem trafic w czogl

Wlasnie fizyka jest na plus. Strzelajace prawie na wprost dzialo Tygrysa, to jest realizm. Wlasnie pod tym wzgledem BF klamie.

Kal-El napisał(a):
bezsensowne 3 boby w stukasie

Powiedzmy, ze to sie zgadza w przypadku Ju 87D, tam mogl w najlepszym wypadku przenosic trzy 500kg bomby... Z Ju 87B/R tak dobrze juz nie bylo. Przenosil on zazwyczaj 500kg bombe pod kadlubem oraz po dwie bomby 50kg pod skrzydlem (w sumie 4x50kg). Nie wiem jak na to zapatruja sie tworcy FH, ale samoloty w BFie chyba nie moga przenosic roznorodengo uzbrojenia "pod jeden fire", bo drugi u pilota sluzy do strzelania z karabinow maszynowych.

Kal-El napisał(a):
dlaczego tygrys ma prawie 100 pociskow

Bo tak bylo, wystarczy spojrzec TUTAJ.
Cytuj:
Primary Armament: 1 x 88mm KwK 36 L/56 | Ammunition Carried: 92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 17:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
Wozu wyluzuj mi nie chodzi o to zeby wgrze byly zachowane same 2 wojny swiatowej tylko po to zeby gra była miodna a jak sie zmieni cala fizyke BF'a to w to bedzie malo osob gralo. a po 2 tygrys jezdzi i ma 100 pociskow a dzialko AA stoi i ma 3 :shock: lekki bezsens lepiej by bylo zrobic cos takiego jak to zrobili tworcy bf'a realai z +/- zachowaniem reali 2 wojny swiatowej

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 18:35 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Sorki, ale ja widze w FH wlasnie mod bardziej realny niz BF1942... i tak tez chcialbym go widziec.
Co do dzialek AA, to nie wiem jak jes z aliantami, nie zajmouje sie za bardzo nimi. Napewno FlaKi niemieckie (2cm Flak 38 i 3,7cm FlaK 43) maja prawidlowe dane (zasobniki po 20 pociskow - byly).

BF1942 nie ma nic z 2ws procz modeli pojazdow (chodz i te zawodza, jak np Pz. IV D w obronie Berlina czy kuriozalne dwie wersje T-34/85 z krotka i dluga lufa).... reszta malo sie co zgadza z realiami... Niestety tak jest, zadnych realiow nie zachowuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Kal-El napisał(a):
Wozu wyluzuj mi nie chodzi o to zeby wgrze byly zachowane same 2 wojny swiatowej tylko po to zeby gra była miodna a jak sie zmieni cala fizyke BF'a to w to bedzie malo osob gralo. a po 2 tygrys jezdzi i ma 100 pociskow a dzialko AA stoi i ma 3 :shock: lekki bezsens lepiej by bylo zrobic cos takiego jak to zrobili tworcy bf'a realai z +/- zachowaniem reali 2 wojny swiatowej


Przed chwilą zagrałem w zwykłego BF-a i po prostu stwierdziłem, że mam już dosyć. Strzelanie z czołgów, niczym strzelanie z armat w czasie obrony Częstochowy.Jak ktoś chce mieć fizykę BF-a to niech gra w BF-a. Podskakujący kolesie, granat-spamerzy, czogi rozwalane granacikami przeciw piechocie.

Zmiana sposobu gry w FH prowadzi do tego, że gra jest mniej dynamiczna (mniej się skacze i biega) ale za to bardziej trzyma w napięciu. Jak jeżdzę czołgiem po mieście, to zawsze się zastanawiam co zobaczę w następnej przecznicy - jak zrobie błąd to mnie nie ma - jak będę sprytniejszy to rozwalę na raz dwa albo trzy czołgi. Bardzo fajne jest doświadczenie jak się broni shermanem np. po kościołem w OMG. Udało mi się ostanio rozwalić tygrysa, dlatego, ze kolo stał na środku pola a ja strzelałem do niego zza węgła i chowałem się. Ważne jest znajdowanie rozmaitych dołków w których można się schować i grzać do mocniejszym maszyn. Albo np. walki piechoty w bitwie o Orzeł. Podbiegasz do węgła, szybkie spojrzenie, chowamy się i decyzja - czy przebiegamy na drugą stronę ulicy ;) Jeśli ktoś kryje ulicę to już nieżyję.

Dla mnie nieporozumieniem jest w BF-ie kolo, któremu np udaje się przebiec po otwartej przestrzeni, pod ogniem z CKM-u. A goście siadający przy CKMie, to frajerzy, którzy nikogo nie zabiją, a tylko są łatwym łupem dla byle snajpa.
W BFie właściwie ciężko urządzić coś takiego jak linia obrony definiowana, przez gniazda CKMu, czy inną broń, która "kryje teren". Broniąc się na jakiejś linii, można mieć pewność, że jakiś podskakujący jegomość przedrze się i zajmie tylnią flagę. Zresztą taka jest najczęściej stosowana strategia stosowana przez graczy. Najśmieszniejsza jest komenda na radiu "Cover me" - jak można kogokolwiek kryć w BF-ie, jak zabicie kolesia wymaga władowania mu conajmniej kilka kulek. Jak można np. zastrzelić kogoś z karabinu, gdy trafiony, zamiast ginąć, to po trafieniu, ucieka, chowa się - a potem rzuca granatami w strzelającego. A powinien już dawno leżeć rzężąc w pośmiernych drgawkach.
Albo jak to wygląda, gdy atak poprzedzony jest serią wybuchów granatów rzucanych na oślep, a potem skakanie "w kółko" jak w berka.

Podsumowująć - w pure BF-a już grał nie będę - odkąd pojawił się EOD .20, a teraz FH. Po prostu te gry zostawiają BF daleko w tyle jeśli chodzi o klimat gry. Może ktoś ceni sobie grywalność polegającą na podskakiwaniu i zabawę w berka. EA GAMES zrobiło naprawdę niezłą robotę jeśli chodzi o silnik gry, ale wygląda na to, że z nowymi produkcjami nie będzie w stanie konkurować modami które się pojawiły - czy to EOD czy FH, czy DC (akurat nie lubię klimatów typu DC). Mam nadzieję, że po pojawieniu się nowego silnika BF Vietnam, koledzy od FH zrobią jakąś konwersję czy przeniesienie czałego FH i ich pracy do nowego silnika.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 19:11 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
SouthMan napisał(a):
Panowie, a ja walne z takim pytaniem :

Mianowicie czy panzerfaust rozwalał tak efektywnie podczas wojny jak w FH ?? Gram se na Kharkov, przejmuję flagę a tu szkop z za sciany wyskoczył i strzelił w przedni pancerz. no i KABOOM. :shock:


Oczywiście, że nie. Od czoła pancerz T-34 (a w tym zakładam siedziałeś) jest mocno pochylony i poprawne detonowanie ładunku kumulacyjnego na takim pancerzu zależy od szczęścia (i kąta ostrzału). Na płaski pancerz (typu PzKw IV czy Tiger, ewentualnie boki czy tyły wszystkich czołgów) powinno do działać jak spodziewali się po Pzncerfauście konstruktorzy - ale na tych nielicznych w BF1942 przypadkach pochyłego pancerza - już nie tak różowo.

Wozu napisał(a):
Co do dzialek AA, to nie wiem jak jes z aliantami, nie zajmouje sie za bardzo nimi. Napewno FlaKi niemieckie (2cm Flak 38 i 3,7cm FlaK 43) maja prawidlowe dane (zasobniki po 20 pociskow - byly).

Czas przeładowania 4-pociskowej łódki nabojowej w 40 mm jest niedopuszczalnie długi. W praktyce wyglądało to tak, że takie 4-nabojowe łódki były wsuwane na prowadnicę prowadzącą do zamka. Po wystrzeleniu jednej łódki nabojowej NIEMAL NATYCHMIAST kontynuowany był ogień z kolejnej wsuniętej w prowadnicę. Zatem rozwiązanie z oryginalnego BFa jest znacznie bliższe realizmowi niż aktualne (nie mam jeszcze patchy) rozwiązanie w FH.

Co więcej, szybkostrzelność praktyczna Boforsa i 20 mm Flak była właściwie taka sama - przyjmuję jednak do wiadomości, że z racji zbalansowania (i rozmiaru ładunku) załoga FH wybrała obniżenie szybkostrzelności dla Boforsa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 22:26 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Po zainstalowaniu patchy:

- nadal pozostał bug spadania z AA do bunkra w bazie sowietów na mapie Orel
- wcześniej jakoś o tym zapomniałem - ktoś dorzucił damage, gdy strzela się z AA w osłonę wokół stanowiska. Nie wiem czyeemu ten konkretny feature ma służyć - bo chyba nie udawać realizm? W realimie nie wznoszono przecież worków z piaskiem w kątach ostrzału artylerii przeciwlotniczej.

Pytanko do Okoty: w związku z moimi kłopotami z lagiem zalecałeś zwolnić więcej pamięci - zajrzałem sobie memory monitorem podczas uruchomienia FH i lekko się zdziwiłem. Miałem RAM (512) zajęty do pełna plus 500 MB wirtualnej. Znaczy co - FH wymaga GIGABAJTA RAMu?

I jeszcze prośba - wyłącz czas na serwie FS, pliz. Do czego on tam służy? Niech tickety będą ostatecznym argumentem w zakończeniu rozgrywki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2003, 23:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
gregolec napisał(a):
Po zainstalowaniu patchy:

Pytanko do Okoty: w związku z moimi kłopotami z lagiem zalecałeś zwolnić więcej pamięci - zajrzałem sobie memory monitorem podczas uruchomienia FH i lekko się zdziwiłem. Miałem RAM (512) zajęty do pełna plus 500 MB wirtualnej. Znaczy co - FH wymaga GIGABAJTA RAMu?

I jeszcze prośba - wyłącz czas na serwie FS, pliz. Do czego on tam służy? Niech tickety będą ostatecznym argumentem w zakończeniu rozgrywki.


No to trzeba będzie rozszerzyć...
Ile mnie ta gra kosztuje...

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL