Też mam BF1942 Anthology. Mnie też spotkałą ta niezwykła "przyjemność", że mi się klucz do SW nie zgadzał. Wysłałem skany okładki do EA polska ,tak jak sobie tego życzyli w FAQ (widocznie to nie jest jednostkowy przypadek) po czym po 2 dniach zacząłem do nich dzwonić (bardzo ciężko pogadać tam z kimś żywym

) i wyslalem maila z ponagleniem. Przy kolejnym telefonie facet podczas rozmowy dopiero sprawdzał czy mój mail doszedł, coś tam gadał, że mają na odpowiedź 5 dni roboczych, a ja mu, że kupiłem produkt i nie mogę go używać a nie dostałem żadnej informacji o tym czy ktoś coś będzie robił z moim zgłoszeniem, więc niech coś zrobi w tej kwestii. Powiedział, że za 30 minut powinienem mieć nowy klucz na mailu. Cała operacja trwała 4 dni (od momentu zgłoszenia) lecz pewnie gdyby nie moje interwencje telefoniczne to bym czekał nie wiem ile. Po ostatniej rozmowie z działem pomocy technicznej EA miałem faktycznie po godzinie na skrzynce nowy klucz, który co najważniejsze DZIAŁA

Aż strach pomyśleć jakby to klucz do BFa nie pasował

Męcz ich chłopie !!