Teraz jest 29 lis 2024, 21:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2007, 18:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Nie odczepimy się, bo tego nie da się czytać

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2007, 19:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2006, 11:50
Posty: 1277
Lokalizacja: Camp Gibraltar :)
A ja moge to czytac i mi to nieprzeszkadza xD
a ten 1 rdx duzo daje bo wszendzie są potrzebne 2 rdx,y na zniszczenie czegos na czolg, na te satelity komendanta, na walkera potrzeba 3 ale to szczegół


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2007, 19:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, 14:14
Posty: 557
Lokalizacja: Wrocław
mi by sie chodciaz ten jeden dodatkowy przydal....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2007, 07:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2006, 11:50
Posty: 1277
Lokalizacja: Camp Gibraltar :)
A najlepiej zeby bylo ich 7 bo goliath ma tyle uządzeń naprawczych ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2007, 15:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2007, 22:09
Posty: 838
giermen napisał(a):
A najlepiej zeby bylo ich 7 bo goliath ma tyle uządzeń naprawczych ^^

hehehe... Tyle że co z tego jeśli w goliacie jest max osób to nie masz szans podejść do niego :D Jest tak obsadzony że nawet kamuflaż nic nie da bo już zabiłem 4 śmiałków :D

_________________
Obrazek
http://woombatt.mybrute.com
http://spoxtero.mybrute.com
http://spoxter.mybrute.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2007, 09:46 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2007, 23:09
Posty: 80
Lokalizacja: Kielce
siedem RDX :omg: przesada


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2007, 12:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2007, 22:27
Posty: 63
a co tam 7 - dajmy od razu guna (5 magazynków po 5 ładunków) strzelającego rdx'ami na odległość równą zasięgowi rakietek tv.
goliat padałby po 10 sekundach od ruszenia :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2007, 13:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2007, 22:09
Posty: 838
Hehe tytan nie wytrzymałby 10 sekund po zniszczeniu osłon :p Wszyscy walaliby tym gunem po ścianach i fragi by leciały a konsole znikały

_________________
Obrazek
http://woombatt.mybrute.com
http://spoxtero.mybrute.com
http://spoxter.mybrute.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2007, 20:05 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2007, 23:09
Posty: 80
Lokalizacja: Kielce
ahhhhhhhhhh te marzenia :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2007, 20:12 
Offline

Dołączył(a): 21 paź 2006, 09:47
Posty: 268
Lokalizacja: Częstochowa
giermen napisał(a):
A ja moge to czytac i mi to nieprzeszkadza xD
a ten 1 rdx duzo daje bo wszendzie są potrzebne 2 rdx,y na zniszczenie czegos na czolg, na te satelity komendanta, na walkera potrzeba 3 ale to szczegół

Gdzie trzeba podlozyc zeby rozwalic? mi 2 nie wystarcza,potrzebne 3 do rozwalenia..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2007, 21:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2007, 22:09
Posty: 838
2 rdx rozwalasz te pkt. commandera ale po 15 sekundach znowu stoją w 100 %

_________________
Obrazek
http://woombatt.mybrute.com
http://spoxtero.mybrute.com
http://spoxter.mybrute.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2007, 21:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2005, 22:32
Posty: 430
Lokalizacja: Gdańsk
Nie ma sensu sie użalać, ze sniper ma za mało apm-ek i rdx-ów, moim zdaniem obecna ilość jest wystarczająca.

_________________
have a rest...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2007, 22:23 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2007, 23:09
Posty: 80
Lokalizacja: Kielce
Arctico1 napisał(a):
Nie ma sensu sie użalać, ze sniper ma za mało apm-ek i rdx-ów, moim zdaniem obecna ilość jest wystarczająca.


Zgadzam się w 100%. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2007, 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Henio napisał(a):
Arctico1 napisał(a):
Nie ma sensu sie użalać, ze sniper ma za mało apm-ek i rdx-ów, moim zdaniem obecna ilość jest wystarczająca.


Zgadzam się w 100%. :wink:



Przestań spamować

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2007, 22:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2006, 11:50
Posty: 1277
Lokalizacja: Camp Gibraltar :)
Spoxter napisał(a):
2 rdx rozwalasz te pkt. commandera ale po 15 sekundach znowu stoją w 100 %

jak komus chce sie je naprawiac ;p
Jak ja gram to kilka minut rozwalone stoją aż sie same naprawią ^^

Ps goku a to co przedchwila napisałeś to spam nie jest?? ^^

A co do wysadzania tych bzdetółw to trzeba RDXy polołyc na podstawie a nie na np. satelicie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL