Teraz jest 27 lis 2024, 04:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2003, 00:13 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Najciekawsza chyba jednak historia zycia i smierci (zwlaszcza) Wittmana znajduje sie na Panzer Punkt. Znajduje sie tam min. tez podanie innych teorii zniszczeni Tygrysa o numerze 007.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2003, 09:15 
Offline

Dołączył(a): 23 sie 2003, 19:14
Posty: 46
Lokalizacja: Poznań
Armata IS była potężna, ale naboje były dzielone, osobno pocisk, osobno ładunek niotający, stąd problem z szybkostrzelnością, 88 FlaK była dostosowana do ognia przeciwlotniczego, i problem ładowania miała dość dobrze rozwiązany, ja bym tam wolał jednak być w Tygrysie, gdyby nie ten silnik i ta prędkość... Póki co wolę Pantery.... :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2003, 15:50 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Problemu z ladowaniem nie bylo w Tygrysie, gdyz zastosowano typowy pocisk i sposob ladowania ;) - nie mialo to zadnego zwiazku z tym, ze dzialo KwK 43 mialo swoje korzenie we FlaKu (wydaje mi sie, ze 41). Dwudzielone pociski kal. 122mm byly o tyle dobre, ze Rosjanie w tych swoich niskich ISach nie wymanewrowaliby takim malym gigantem z kadluba do zamka armaty w wiezy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2003, 18:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
Powiem jedno gdy ktos zdobedzie tigera to inni moga isc na browce. Bo gra jest bez sensu gdy jeden rozwala wszystkich. No chyba ze ktos jest dobry pilotem i bomba rozwali do metalowe gowno ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2003, 18:22 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
dragon -> Nieprawda! Tygrysa moznabylo jeszcze w 0.5b latwo rozwalic chocby z T-34 trzema strzalami - trzeba tylko wiedziec gdzie strzelac (podpowiedz, dane rzeczywiste pojazdu moga podpowiedziec gdzie powinno sie celowac). Jak dotad niemialem czasu aby zasiasc za 0.5d, ale skoro ludzie twierdza, ze Tygrys zostal nietkniety, to prewnie jest nadal podatny na strzal w te punkty.
Tyle, ze trzeba go wziasc z zasadzki, head-to-head przegrywa sie na starcie. Czyli, powinno sie troche poglowkowac zanim otworzy sie ogien do Tygrysa krzyczac "Hurraa!".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2003, 12:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2003, 14:40
Posty: 1793
Lokalizacja: Wejherowo
Mowisz 3 pociski hmm...no dobra wiadomo gdzie trzeba strzelic ale po pierwszym trafieniu tygrysa on sie zacznie rozgladac po drugim zacznie sie bardzo rozgladac i ruszac a trzecim pociskiem raczej juz go nie zniszczysz bo zmieni pozycje i napewno juz cie wypatrzyl i strzela...
Moim zdaniem na tygryska najlepszy jest samolot lub dwa-trzy czolgi rozstawione w roznych miejscach.

_________________
Wilda`MZS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2003, 14:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
MohammedZaherSzah napisał(a):
Mowisz 3 pociski hmm...no dobra wiadomo gdzie trzeba strzelic ale po pierwszym trafieniu tygrysa on sie zacznie rozgladac po drugim zacznie sie bardzo rozgladac i ruszac a trzecim pociskiem raczej juz go nie zniszczysz bo zmieni pozycje i napewno juz cie wypatrzyl i strzela...


Niekoniecznie. Tygrys dość powoli kręci swoją wieżą i po prostu po strzale trzeba się schować za róg. T-34 są na tyle szybkie, że spokojnie po oddaniu strzału mogą uciec. Tylko przed strzałem trzeba być przygotowanym do ucieczki.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2003, 15:40 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Hahaha, jurgens ma racje! :). Poza tym pamietajcie, sila Rosjan nie jest wcale dobry sprzet, ale jego ilosci i mobilnosc, a wiec jak ktos raportuje, ze widzi Tygrysa, to powinny go przechwycic 2-3 T-34 i lapac go szeroka tyraliera. Szkoda tylko, ze na serwerach jest domyslne ustwiony parametr wyswietlania tagow, nazw z kolorem druzyny - nie dziala to na plus w przypadku zasadzek :(. Taki przyczajony StuG miedzy skalkami czy drzewami bylby ciezki do odnalezenia... I tu nagle nazwa przeciwnika pojawia sie jako pierwsza i niszczy caly wysilek :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2003, 17:40 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
name tag przeciwnika sie pojawia jesli bezposrednie w niego celujesz... a jesli masz inaczej to znaczy ze cheata masz jakiegos... :evil:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2003, 18:31 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Nie zawsze Okota BF ma takie czasami bugi w silniku że jak najedziesz kursorem bedąc w bunkrze na punkt ściany gdzie ma się znajdować przypuszczalnie czołg to wyświetla często tag. Drug sprawa że na opak można znaleźć czołg po tagach. Ja też jestem za wyłaczeniem tagów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2003, 19:03 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Okota, co tak sie burzysz. Cheatow nie uzywam i w tej sprawie wypowiadac sie nie bede. A chodzi mi wlasnie o to o czym pisze Dowodca_Pawel. Oczywiscie tagow nie bedzie widac na bardzo dalekich dystansach, ale zasadzki robi sie raczej na bliskie odleglosci, a to ze widac tag czlowieka stojacego za murkiem nie jest fair. Jesli FH ma aspirowac do realnej gry pola walki to wogole tagi nie powinny sie pojawiac, a jesli juz ktos chce, to tylko te z wlasnej druzyny, poniewaz czasem moga znalezc sie nooby na serwerze, ktore umiejetnie potrafia popsuc rozgrywke gdy strzelaja do wszystkiego co wejdzie pod celownik. Tu sie AA klania - strzelaj, ale jak rozpoznasz w postaci wroga.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2003, 19:18 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
tylko pomysl... jak czesto w 2ws jakis zolniez mogl przejac i operowac jednostka wroga?? jak czesto mogl ukrasc wrogi samolot? jak czesto mogl porwac wrogi czolg??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2003, 19:33 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
A co to ma do rzeczy Okota? Mi chodzi o to żeby np. Pnzzer IVH na Orle mógł zasadzić się w lesie i robić zasadzki a jak są tagi to szybko można znaleźć każdego kto prubóje zrobić zasadzkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2003, 19:52 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Heh, tez ja nie widze zwiazku, Okota, z tym co wczesniej napisalem. Czy koniecznie FPP musi byc arcade'owa wybijanka? Nie ma tagow, mamy troche wiecej taktyki oraz czesciowa niepewnosc po oddanym strzale... Czy dostaniemy pochwale, czy pojdziemy pod sad polowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2003, 22:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Dowodca_Pawel napisał(a):
Nie zawsze Okota BF ma takie czasami bugi w silniku że jak najedziesz kursorem bedąc w bunkrze na punkt ściany gdzie ma się znajdować przypuszczalnie czołg to wyświetla często tag. Drug sprawa że na opak można znaleźć czołg po tagach. Ja też jestem za wyłaczeniem tagów.


Chyba najlepiej byłoby gdyby były wyłączone tagi drużyny przeciwnej. Wtedy swojego nie zastrzelisz, a nie można "macać" przeciwnika celownikiem poza zasięgiem wzroku.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL