Teraz jest 17 lis 2024, 07:00

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2007, 21:32 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Seraphim napisał(a):
... 300 xp ... Stroggi ... GDF ... 1000 XP ... 1 lvl ... light weapons i battlesense ... akimbo pistolami ... grenade launcher .... light weapons

... że co ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2007, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2005, 11:35
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Chłopaki ostro się napinacie na tą gre :? :? nagracie się, emocje opadną. Podobnie było z demem bf2 8) 8) Miałem, pograłem. W ET się troche pykało, bo było za free. Quake był fajny jak mialem 12 lat 8) Jednym się podoba, drugim nie. Trzeba zaczekać do "final version" i wtedy pogadacie :D Mnie jakies skaczące mietki nie kręcą :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2007, 13:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2006, 13:21
Posty: 368
btw: co to patcha szykuja ? :)

http://community.enemyterritory.com/

_________________
Kiedy następnym razem będziesz się modlić do Boga, módl się, by zbawił nas od wszelkiej religii!

Creative-baned,Roocat-baned


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2007, 23:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
tak, mają wypuścić kilka poprawek, w końcu to beta :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2007, 05:00 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2007, 12:18
Posty: 48
Lokalizacja: Częstochowa
patch już jest :) rzeczywiście poprawili hitboxy (a właściwie latency lag). No i teraz wszystkie serwery są już z PB - który trzeba ręcznie zupdate'ować tak btw

_________________
6[7]|**Keyser // All hail the Mighty 6th! Or die :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2007, 21:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Hej ho, dorzucę swoje trzy grosze, z perspektywy niezaangażowanego, casual gamera...

Jak dla mnie, niestety, bardzo cienko. Główne wady:

- 100% skill, 0% taktyki. skakanie w najróżniejszych kombinacjach przy strzelaniu obowiązkowe. bez wprawy nie ma szans pograć ze skillowcami. Nie ma tu o czym myśleć, nie ma tak jak w bf2, że można było poprowadzić atak jakimiś flankami, wywabić przeciwnika i zająć jakąś flagę. Tu generalnie idzie się na pałę, silniejsza skillowo ekipa wygrywa.

- Pojazdy to atrapy jakieś. Śmieszy mnie argument, że są tak zajebiście zrobione, że kółko od jeepa da się odstrzelić. Cud świata, doprawdy, tylko całkowicie zbędny dla gameplayu bo tego jeepa można rozwalić całkowicie z jednego magazynka broni ręcznej stroggów. Pojazd opancerzony można w try miga rozwalić z karabinu zamontowanego na dachu jeepka. Co mi po tym, że na pół sekundy wcześniej z niego odpadnie kółko?

- Model jazdy pojazdów jest żałosny, także po patchu. Czołg zachowuje się jak plastykowy samochodzik dla dzieci. Całkowicie liniowo, bez inercji, noga z gazu = stop. Wieżyczka rusza się również liniowo i bez opóźnień, w przeciwieństwie do bf2 gdzie jednak trzeba było to trochę wyczuć. W sumie jednak wszystko jedno, bo pojazdy są chyba po nic, bo niszczy się je bardzo łatwo, nie są do niczego na tej udotępnionej mapce potrzebne (zobaczymy jak z innymi) i radochy z ich dosiadania się nie ma żadnej.

- Objective based gameplay. OK, fajnie, ciekawie, ale nie ma tu miejsca na jakąś taktykę (chyba, że ktoś przez taktykę rozumie, że zenek kładzie ładunek a cała reszta ekipy podskakując panicznie ostrzeliwuje się i rozrzuca granaty). Skoncentrowanie akcji na jednym punkcie sprowadza grę do arkadówki. Najbliższe skojarzenie to team deatchmatch w q3.

- Performance. To pewnie jeszcze wina bety ale na A64 2,8GHz z 7900GT i 2GB Ramu fpsy przy 1024x768 na medium spadają czasem poniżej 30. Dodatkowo próba wykorzystania NAJBARDZIEJ GóWNIANEJ KARTY MUZYCZNEJ śWIATA, tj. X-fi, powoduje dodatkowe zmniejszenie performance'u. WTF?

- Hitboxy. Zdecydowanie mniej przewidywalne niż w bf'ach. Może na serwerach o pingu <40, ale o takie trudno. Generalnie obowiązuje zasada spray'n'pray, przy czym najlepiej do tego podskakiwać i kręcić się w kółko. Strzelanie pojedyncze i liczenie na heady obecnie nie ma żadnego sensu. Pomijam, że pojedynczy head nie ubija, do zdrowego gracza można władować cały magazynek a ten ma szanse przeżyć.

Co jest fajne

- System punktów. Nie promuje durnego spawncampingu i zmusza stat whores do grania zespołowo. Tj. naparzania się w jednym miejscu na mapie, bo do tego się to sprowadza.

- Klasy i uzbrojenie. Jest spora różnorodność, to jest fajne. Nie ma unlocków, więc klanowi whinerzy nie będą mieli na co zrzucać winy jeśli ktoś im dokopie na publicu.

Disclaimer: to jest na razie beta. Może t akurat najgorsza mapka a wszystko się zmieni do dema. Ale jakoś wątpię. Nie robi się dużych zmian na tygodnie przed planowanym releasem. Obtawiam, że jednak bf'owi to w najmniejszym stopniu nie zaszkodzi, jeśli tylko EA zapowie jakiegoś sequela bf2142 to zacznie sie czekanie właśnie na niego. Ja w kazdym razie najchętniej pograłbym sobie w PR'a. QE jest dla dzieci z dużą ilością czasu na ćwiczenie skakania i takiego nieskopoziomowego, bezmyślnego trochę skilla.

pozdrowienia
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2007, 00:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
"100% skill, 0% taktyki. " Już po tych słowach wiem, że nie wiesz o czym piszesz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2007, 00:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
GOKU napisał(a):
"100% skill, 0% taktyki. " Już po tych słowach wiem, że nie wiesz o czym piszesz.


Oświeć mistrzu ciemny ludek, nie daj się prosić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2007, 00:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Niestety pozostaniesz ciemny, bo ja Ciebie nie oświece.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2007, 01:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2006, 10:32
Posty: 441
Lokalizacja: prawie Olsztyn
GOKU napisał(a):
Niestety pozostaniesz ciemny, bo ja Ciebie nie oświece.

Goku nie zachowuj sie jak urażony dzieciak (albo kilka osób z forum) tylko wytłumacz ognacemu (i mi też -choć ja się trochę domyślam) na czym polega taktyka w ET:QW bo zdaje się miałeś dłuższą styczność z ET i ET:QW (nie tylko z public beta).

Ładnie proszę w swoim i ognacego imieniu.

PS fakt z tym 0% taktyki to przegiął trochę :wink:

_________________
Obrazek
Free Image Hosting [xs.to]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2007, 01:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Na pewno zgodzę się, że bez skill'a na pewno nic nie da się ugrać.


W ET:QW słowo taktyka raczej powinno się zamienić słowem zgranie, bo jak atakujesz z różnych stron lub bandą to obrońca nie ma się gdzie schować lub po prostu nie zdarzy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2007, 07:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
GOKU napisał(a):
Na pewno zgodzę się, że bez skill'a na pewno nic nie da się ugrać.


W ET:QW słowo taktyka raczej powinno się zamienić słowem zgranie, bo jak atakujesz z różnych stron lub bandą to obrońca nie ma się gdzie schować lub po prostu nie zdarzy.


W takim razie poproś kogoś, kto umie czytać, żeby Ci streścił moją oryginalną wypowiedź. Ew. sprawdź w słowniku znaczenie słowa 'taktyka' i wróć jak zaczniesz ten termin rozumieć.

Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2007, 09:33 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
GOKU napisał(a):
... bo jak atakujesz z różnych stron lub bandą to obrońca nie ma się gdzie schować lub po prostu nie zdarzy.

Tylko, że to nie jest taktyką ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2007, 13:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Użyłem słowa zgranie, bo gra ogranicza się do wejścia na jeden objective, max 2 (położone niedaleko), a drużyna nie musi decydować w który punkt mapy zaatakować (jak w BF).

Swoją drogą nie chce mi się już tłumaczyć, bo ktoś kto piszę o grze FPP tego typu 100% 0% taktyka i tak mnie nie zrozumie.

Nawet w Q3,Q4 jest coś takiego jak taktyka, która nazywana jest tam kontrolą mapy(lub jakoś bardzo podobnie).


Ja kończę, bo chciałbym pożegnać się z tą scena w pokoju :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2007, 13:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
taktyka w BF i w grach od ID to dwie różne rzeczy, w BF jest to poprostu bardziej rozbudowane i opiera się glównei na ustawieniu, pomysle i zgraniu. w ET i w Q na zgraniu i skillu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL