Teraz jest 29 wrz 2024, 10:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2007, 12:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2006, 21:44
Posty: 45
Lokalizacja: Kiszkowo City
Może Was to zdziwić a szczególnie niedowiarka Ognacego, że takta na atak po stronie GDF-u na tej mapie składa się z 10 sekwencji plus do tego jakieś 4 pochodne ale co tam ET:QW to nie jest gra taktyczna i jest tylko bezmyślną nawalanką w której trzeba wiedzieć co gdzie i jak dokładnie postawić, liczyć czas do respa wroga, kłaść umiejętnie puchę(zapożyczenie ze slangu ET :P), miny, dobrze zorganizować podział klas bo każda z nich jest cho''nie potrzebna i co najmniej raz jest wykorzystywana w pewnej fazie ataku/obrony...

Co do tego spray&pray to coś mnie się tu jednak nie zgadza--> zwróciłeś uwagę na to, że gracze mają ograniczoną ilość amunicji? Jak ktoś jej nie oszczędza to zwykle kończy w najważniejszych momentach z pistoletem w ręce, albo w przypadku strogga z przegrzaną lufą, stając się bezbronną kaczką. Często także w bezpośrednich akcjach 1vs1 kolesie padają po 3-7 strzałach także nie wiem po co marnować tyle amunicji

Jeszcze chciałbym nawiązać do Twoich wypowiedzi Ognacy, nie wiem czy także zauważyłeś ale ET:QW w żadnej fazie rozwoju nie miało być grą realistyczną także wypominanie grze tego, że polega ona tylko na skakaniu i strzelaniu oraz iż pojazdy zachowują się bardzo dziwnie jest troszeczkę nie na miejscu wg mnie. ET:QW to tzw. gra arcade, a nie realistic :roll:

Kolejna sprawa, mały obszar walki oraz szybko poruszające się jednostki mają zapewnić grze bardzo duży dynamizm i wg mnie sprawdza się to w 100%. Nie wiem jak Ciebie ale mnie nie bawiło w bf2 bieganie na drugi kraniec mapy tylko po to żeby zabić kogoś komu najwyraźniej się nudziło...
Jeśli popełniłem jakiś błąd merytoryczny to proszę mnie poprawić.
Dzięki..

PS. Takta na 2 strony a4 w bf2/bf2142 -->xDDDDDDDDDDDDDDDD

FF.X-FI/Kayohi :wink:

_________________
There is nothing impossible ...
http://kayohi.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2007, 13:25 
Offline

Dołączył(a): 16 paź 2006, 15:55
Posty: 55
Lokalizacja: Karton jak zawsze
Vesp3r napisał(a):
K4ros, ja dużo gralem w QW i sam uważam ze jest to mometami bezmyślan nawalanka, bo do tego sie bedzie sprowadzac obrona/atak przy oiectivach, daltego ta gra szybko mnie sie znudzila.

Ale ty mylisz QW z ET:QW.

W podobny psosob mozna sprowadzic takze BF'a. Czyli bieganie od flagi do flagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2007, 14:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Pisząc QW pisze o Quake Wars nie Quake World wiec mi nie mów że coś myle...

Kayoshi jakoś taktyka w starym ET nie byla taka zawila, więc w tym raczej tez nie bedzie. Stawiam ze wiekszosc bedfzie wygladac tak: spam medami/soldatami na obiectiva chroniac glówną psotać (2 engów/2 coverów), a z drugiej strony obrona w najbardziej hamski sposób czyli obminowanie obiectiva + chronienie sie przed arty i doprowadzanie 1v1

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2007, 15:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
@Kayohi

Ja nie silę się na żadną obiektywną krytykę et:qw, tylko piszę, jak to wygląda z perspektywy mało zaangażowanego niedzielnego gracza. Wyrażam więc opinię, a nie wytykam oczywiste wady. Co do taktyki, to techniki gry, o których wspominasz są dla niedzielnych graczy niedostępne.

Cytuj:
Co do tego spray&pray to coś mnie się tu jednak nie zgadza--> zwróciłeś uwagę na to, że gracze mają ograniczoną ilość amunicji?


Mnie osobiście jest ciężko "celować" do gościa, który wokół mnie skacze i biega, zwłaszcza gdy sam skaczę i biegam :-) Domyślam się jednak, że są gracze, którzy potrafią ładnie i przewidywalnie walić w takich sytuacjach heady - ale nie są to niedzielni gracze. Nie jest to zarzut, tylko obserwacja - w tę grę leszczyk sobie nie pogra. Natomiast w BF2 po słynnym patchu 1.13 (jeśli mnie pamięć nie myli) znaczenie skilla spadło bardzo wyraźnie. Nie jest też zupełnie bez znaczenia, że im więcej skilla trzeba, tym większy zysk ze stosowania czitów i tym mniejsze szanse na jakąś rekreacyjną rozgrywkę.

Cytuj:
Jeszcze chciałbym nawiązać do Twoich wypowiedzi Ognacy, nie wiem czy także zauważyłeś ale ET:QW w żadnej fazie rozwoju nie miało być grą realistyczną także wypominanie grze tego, że polega ona tylko na skakaniu i strzelaniu oraz iż pojazdy zachowują się bardzo dziwnie jest troszeczkę nie na miejscu wg mnie. ET:QW to tzw. gra arcade, a nie realistic :roll:


Ja nie zarzucam grze braku realizmu per se. Opisuję tylko, że jest mało realistyczna i dodaję, że mi osobiście to nie bardzo odpowiada. Nie ma żadnego uniwersalnego modelu gry, który by każdemu pasował. Moją intencją było napisanie opisu, po którym ktoś inny uważający się za casual gamera będzie mniej więcej wiedział, czego się spodziewać, bez konieczności śledzenia zapowiedzi itp. Ja zresztą będę dalej śledził rozwój gry bo to tylko beta i kto wie, jak wyglądają inne mapki, jaki będzie model gry w wersji pudełkowej itp. Ostatecznie SD ma wyraźną chrapkę na przejęcie portfeli graczy Battlefieldowych do czego musi ich zachęcać spadek popularności bf2142 względem bf2 - a muszą na pewno zdawać sobie sprawę, że poważne klany to znikomy odsetek ogółu graczy i dolarów do skoszenia.

Cytuj:
Kolejna sprawa, mały obszar walki oraz szybko poruszające się jednostki mają zapewnić grze bardzo duży dynamizm i wg mnie sprawdza się to w 100%. Nie wiem jak Ciebie ale mnie nie bawiło w bf2 bieganie na drugi kraniec mapy tylko po to żeby zabić kogoś komu najwyraźniej się nudziło...


No i w tym rzecz, jednego bawi leżenie 10 minut w krzakach w Americas Army, innego umiarkowane kamperstwo BF2 a inny jeszcze będzie uważał QW za coś w rodzaju szachów, bo przecież nie ma rocket jumpów i wszystko się dzieje taaaak wolno ;-) Każdemu według gustów. Ja podchodziłem do et:qw bez doświadczenia gry w ET, więc gdy zobaczyłem jak to wygląda zrozumiałem że to nie jest chyba gra dla mnie. That's all, nigdzie nie napisałem chyba, że gry dynamiczne są do dupy, a najlepszą strzelanką ever był Operation Flashpoint :-)

Jedyne co uważam za obiektywnie dość głupie w tej grze to wbudowanie w engine mechanizmów zniszczeń strukturalnych i jakiejś tam fizyki a zingorowanie podstawowych praw fizyki w prowadzeniu pojazdów. Dla mnie to marnowanie czasu procesora po prostu. Skoro te pojazdy są tylko "na dodatek", to po cholerę marnować zasoby obliczając, czy się ma urwać kółko, lufa czy dekiel od baku - skoro po 2 sekundach dalszego ostrzału i tak cały pojazd wybucha :-)

pozdr,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2007, 15:11 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
ognacy napisał(a):
... po cholerę marnować zasoby obliczając, czy się ma urwać kółko, lufa czy dekiel od baku - skoro po 2 sekundach dalszego ostrzału i tak cały pojazd wybucha :-)

Dobre :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2007, 17:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2006, 14:43
Posty: 148
Lokalizacja:
pograłem pół godziny i wywaliłem. tak jak powiedział ognacy, przeciętny gracz nie ma w niej żadnych szans. wolę realistyczne starcia w pr niż bezsensowną i beznadziejnie szybką jatkę. niektórych to pewnie kręci, ja jednak preferuję gry, które chociaż w niewielkim stopniu naśladują prawdziwe pole bitwy. w sumie to chyba nawet stary et jest lepszy.

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2007, 18:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2006, 13:21
Posty: 368
smiesza mnie osoby,ktore tak dopatruje sie namiastki realizmu w takich grach jak BF czy tez PR (to chyba modyfikacja bf2 dobrze mowie?) jezeli mowimy o ,,realizmie,, jakolwiek bysmy go nie definowali w grach komputerowych to tylko w odniesieniu do red orchestry moim skromnym zdaniem amen a et:qw cuz bardzo dobra lekka przyjemna grywalna godna uwagi gra nastawiona na arcadowa rozgrywke kierowana do przecietnego gracza

_________________
Kiedy następnym razem będziesz się modlić do Boga, módl się, by zbawił nas od wszelkiej religii!

Creative-baned,Roocat-baned


Ostatnio edytowano 7 lip 2007, 19:56 przez maniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2007, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2006, 14:43
Posty: 148
Lokalizacja:
lol, powiem inaczej. et qw jest do dupy, ma zerową grywalność i nie sprawia mi radochy.

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2007, 22:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2007, 14:11
Posty: 308
Lokalizacja: Olsztyn
Nie podoba mie sie ta gierca. Gupia i tyle.


Ostatnio edytowano 7 lip 2007, 23:39 przez Witaszek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2007, 23:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
Alfik napisał(a):
ma zerową grywalność

podobnie jak pr ;) dla każdego coś innego :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2007, 03:11 
Offline

Dołączył(a): 13 lut 2007, 16:13
Posty: 29
jak myslicie, czy mniej graczy bedzie gralo w bf jak wejdzie et qw? bo kumpel mi mowi ze wszyscy beda w to grali...

ja nie wiem czy pogram na radku x1050 :/ filmiki ogladam, i myle ch*j kosmiczne wymagania. jakie sa dokladne wymagania giery? i czy wiadomo cos na temat kiedy bedzie full albo nowe keye do bety??

_________________
Obrazek
LUBISZ TO SUKO! (suka to pieska)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2007, 03:20 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
a przejrzeć temat to nie łaska ???



p.s. http://www.google.pl

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2007, 03:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
umcyk napisał(a):
jak myslicie, czy mniej graczy bedzie gralo w bf jak wejdzie et qw? bo kumpel mi mowi ze wszyscy beda w to grali...

ja nie wiem czy pogram na radku x1050 :/ filmiki ogladam, i myle ch*j kosmiczne wymagania. jakie sa dokladne wymagania giery? i czy wiadomo cos na temat kiedy bedzie full albo nowe keye do bety??


hmm co do przestawiania się z bf-a na qw to na pewno spadnie sprzedaż tego pierwszego, z kolei wyjadacze bf-a którym ta gra sprawia jeszcze radość raczej nie będą przesiadać się na nowe ET, zbyt duża przepaść dzieli te gry. Na bank ucieszą się wszyscy miłośnicy ET i Quake, gdyż ta gra do złudzenia je przypomina.

Co do wymagań, to nie są takie straszne. Oczywiście na słabszych maszynach są lagi na low detalach ale to pewnie kwestia optymalizacji gry a ta jest jeszcze w fazie beta. Myślę że twoja karta jakoś sobie rade da ale głowy nie dam.

Full prawdopodobnie na początku sierpnia http://www.quakewars.com.pl/index.php?s ... =196&lang=, keye zostały już wydane i raczej nikłe są szanse że się go jeszcze dostanie, chyba że id wypuści kolejną bete http://www.quakewars.com.pl/index.php?s ... =221&lang=.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2007, 09:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
umcyk napisał(a):
ja nie wiem czy pogram na radku x1050 :/


Pograsz :D Core 2 Duo E6420 radek x1050 i da sie grać :]

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2007, 11:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Ta gra miala podbic serca sceny ET i BF, tym czasem kazda z tych scen duuzo narzeka na ta gre bo to tak naprawde nie wypal :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL