Teraz jest 12 gru 2024, 18:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 gru 2007, 23:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Może tak ale camo jest o ile mi wiadomo robione na podstawie zdjęcia prawdziwego munduru... zreszta urzyczył mi je Yaciek jeden z najlepszych addon makerów od ArmA w zamian dostał mojea pustynną wersję ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 gru 2007, 23:51 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
sroczka napisał(a):
Uapa napisał(a):
To ja się przyczepie:
Coraz więcej żołnierzy ma "zgaszone" flagi i naszywki i takie powinny być moim zdaniem no i ten kolor wz.93 jest trochę za "szarawy" brakuje tam tej charakterystycznej zieleni...


lo-vis jest nieregulaminowy. Praktyka a teoria to dwie różne rzeczy. Trzeba by zmienić ustawa. Tak samo na efach nie ma szochownic w lo-vis.

Kolory na mundurze wyglądają jakby był mocno sprany i ukurzony...
Według mnie powinien wyglądać na nowszy.

Hmm nie ma ale zwróć uwagę, że te flagi są jak znak "tu celować" a w BF grze na px będzie to bardzo bolało. Dlatego moim zdaniem lepsze były by zgaszone ;)
A wz.93 jak piszesz wygląda jak wyjęty z wiadra do mycia podłogi on musi wyglądać na nowszy. Jak ktoś pragnie to w necie są zdjęcia wz.93 i nie jest on taki...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 gru 2007, 23:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
to fakt, polska flaga jest OK,ale troszke daje po oczach :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 gru 2007, 00:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Fl;agę spokojnie mogę wymienić na zieloną chyba gdzieś mam zdjątka, co do munduru... nie wiem czy nie jest to sprawa normalmap i światła w grze... bo to camo było robione z jedynego prawidłowego źródła znalezionego na necie... jak mówiłem przez Yaćka ale wiem z jakiego zdjęcia robił ;].. zwróćcie uwagę iż screeny były robione pod światło w grze aby cienie nie zasłaniały detali...
EDIT
Dla zainteresowanych czapeczka z the Doors robiona na prośbę Uncle Blues'a... zresztą o ile nam wiadomo (z pewnego zdjęcia z iraku) co do czapeczek z daszkiem dla polskiego "specopsa" nie ma jakiegoś kryterium ten na którym się wzorowałem miał czapkę też z jakim defaultowym logiem xD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 gru 2007, 12:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
to na moją prozbe dajcie komandosowi ciemne okularki skoro to jest dopuszczalne :wink: a tak wogole jak bedzie jakas nocna mapka... co sadzicie o dodaniu noktowizorow na kask??? daloby sie cos takiego zrobic?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 gru 2007, 18:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
zrobisz nowy model żołnierzy to się da... modyfikować istniejących nie można bo to modele EA... a spec op ma ciemne okularki...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 gru 2007, 19:51 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Nie trzeba robić nowego modelu aby dodać do niego noktowizor, gdyż jest on osobnym modelem dodawanym do modelu żołnierza w podobny sposób jak dodawana do modelu żołnierza jest broń.
Kilka screenów dla przykładu, w roli głównej ochotnik z SASu.

Ochotnik z SASu bez noktowizora
Obrazek Obrazek

Ochotnik z SASu z noktowizorem
Obrazek Obrazek

Ochotnikowi z SASu się spodobało i jako bonus pokazuje swoją maskę
Obrazek Obrazek

Tak sytuacja wygląda w BF2: Jednostki Specjalne, jak wygląda sprawa w PR nie badałem ale zakładam że jest tak samo.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 15:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
a noktowizor zdjęty tj. zawieszony na hełmie ale nie założony na oczy?


co do flagi w iraku i afganistanie raczej mają normalne ja bym tylko trochę zmniejszył bo w niektórych pozach sie rozmazuje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 16:44 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
bagno napisał(a):
a noktowizor zdjęty tj. zawieszony na hełmie ale nie założony na oczy?


Wymagało by to zbyt dużo roboty, wysiłku i kombinowania (jeśli jest to możliwe). Jak już wcześniej wspomniał Wyspa, modeli EA/DICE nie można modyfikować, jedyne wyjście jakie mi przychodzi do głowy to zrobienie drugiego, bliźniaczo podobnego modelu noktowizora z tym że odchylonego do góry i takie zakodowanie go aby był założony na modelu przez cały czas z wyjątkiem momentów gdy użyty zostanie drugi model "założonego" noktowizora. Ale to tylko moja teoria, w dodatku nie mam zielonego pojęcia o kodowaniu i używaniu Pythona.
Noktowizor zawieszony na hełmie byłby niczym innym jak tylko małym bajerem radującym zmysł estetyczny nielicznych jednostek, wykorzystywanym na niewielu mapach i kompletnie niezauważanym w czasie walki (bo większość czasu gracze mają noktowizor "założony" i nie zobaczysz go "zawieszonego" na hełmie). Równie dobrze możesz zaproponować zrobienie animacji wsiadania do pojazdu (tak aby zamiast stawania obok pojazdu, znikania i pojawiania się w pojeździe, postać gracza otwierała drzwi, zamykała drzwi zapinała pasy, odpalała silnik i kładła obie ręce na kierownicę). Jednak czy będzie to miało wpływ na tzw. gameplay? śmiem wątpić.
Nie będzie tajemnicą jeśli powiem że ekipa Polish Project ma teraz ważniejsze problemy niż kombinowanie jak zrobić zawieszony noktowizor na hełmie.

Ale jak chcesz to droga wolna, odpalaj BF2editor i kombinuj.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 18:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
bardziej chodzilo mi o zalozenie na chelm/ ale zaraz... brytyjczycy mają jakies apaszki na szyjach(np support), inne chelmy itp wiec sie tak zastanawialem jakby to u nas wygladalo :wink: a chyba nikt nie zprzeczy,ze spoko :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 18:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
To jest do zrobienia, ale totalnie nie zalezy to od nas. Jest to kwestia koderow i jesli mialo by takie cos byc, to bylo by u wszystkich nacji.
W dodatku, jest to sprawa czysto kosmetyczna, wiec pewnie bylo to juz proponowane developerom, ale zostalo odsuniete na dalszy plan z ww. powodu.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 20:23 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
pan_michal napisał(a):
bardziej chodzilo mi o zalozenie na chelm/ ale zaraz... brytyjczycy mają jakies apaszki na szyjach(np support), inne chelmy itp wiec sie tak zastanawialem jakby to u nas wygladalo :wink:


Z tego co wiem, to wszystkie (lub prawie wszystkie) modele brytyjskich żołnierzy były robione od podstaw przez twórców PR. To nie są zmienione modele z BF2.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2007, 12:05
Posty: 1075
Lokalizacja: Bydgoszcz
Gdzieś to również usłyszałem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 21:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Jacaaa napisał(a):
Gdzieś to również usłyszałem


wq. modele brytoli powstał na bazie modeli z Euro Force

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2007, 16:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
jak przetłumaczyc spec ops? jak będzie w grze?


A pozatym są gotowe modele kierowcy i pilota?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL