Teraz jest 20 lis 2024, 05:34

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2007, 22:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sty 2007, 22:17
Posty: 52
Lokalizacja: Bydgoszcz
To jest moja pierwsza gra internetowa i jedyne co mogę powiedzieć to że ją kocham ,pomimo bugów i niedociągnięć, takie gry tworzą historię i nie sądzę żeby tak jak mówisz coś tu się wypalało,to tylko twoje subiektywne wrażenie,,ty zdążysz się znudzić grami a w BF2 będą jeszcze grali

_________________
http://www.bf2stats.nl/player/45011146/

veni vidi vici


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2007, 01:24 
Offline

Dołączył(a): 12 gru 2006, 00:39
Posty: 476
Lokalizacja: Łomża
"Dopiero moim zdaniem Frontlines jej dorówna, sam sie zagrywam w bete od paru dni."



Adasi warto zassac ten tytul?!?!

_________________
xxxxxxxxxxxxxx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2007, 10:13 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
gabcio , infantry w FFOW ssie ;) , pojazdy sa bardzo fajne :)

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2007, 12:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
Bardzo, a infantry w Frontlines wymiata. Elegancko wchodzi, heady sie straszne wali ale też łatwo zginąć. Ogarnięcie tego chwile trwa, ale my już gramy co noc ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2007, 12:42 
Offline

Dołączył(a): 1 paź 2007, 17:09
Posty: 32
Lokalizacja: Jalalababad
pozyjemy-zobaczymy (BF3), jak narazie mozna tylko wrozkowac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2007, 13:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2006, 16:34
Posty: 436
Lokalizacja: Kraków
Adasi napisał(a):
Bardzo, a infantry w Frontlines wymiata. Elegancko wchodzi, heady sie straszne wali ale też łatwo zginąć. Ogarnięcie tego chwile trwa, ale my już gramy co noc ;)


Hmmm czyli mowisz ze gra warta swieczki, no to czekam na demo :)

A BF 2 jeszcze bedzie zyl, moze nie jesli codzi o gre klanowa, ale na ffa jeszcze sporo luda sie przewinie :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2007, 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
clashh napisał(a):
:lol:


No coz, moim zdaniem jest tak jak jest, bo EA to moloch, ktory kompletnie gdzies ma utyskiwania fanow, bo liczy sie jak najwiekszy zysk. Wyraznie widac, ze dla Elektronikow gry to tylko i wylacznie biznes. Widac to dobrze na przykladach np FIFY, w ktorej zmiany dotykaja tylko cyferek w nazwie , czy serii command & conquer , ktora po wykupieniu Westwood przez EA stracila dusze... Polityka kanadyjcow jest jasna - promujemy tylko to, co nowe (vide bf2 i bf2142) - na reszte szkoda czasu i pieniedzy, olejmy spolecznosc graczy,bo i tak kupia nasze nowe gry, a zeby nie marudzili za bardzo to dajmy im community managera zeby znali nasza wielke łaskę.

Nie ludzmy sie - dopoki EA wydaje BF'a, nawet nie myslcie, ze nasza gierka dostanie takie wsparcie chociazby w 1/10 jak np Starcraft od Blizzarda (8 lat supportu), czy CS od Valve - a dopoki tak nie bedzie, to kolejne BF'y beda umierac szybko...


EA ma taką politykę, bo im się to płaca i tyle :) Poza tym, nowa FIFA na konsole, a na PC to, z tego co czytałem dwie inne bajki, głowy uciąć sobie nie dam, ale takie chodzą słuchy ;) Więc, jednak ta firma coś potrafi, a to, że wydają tytuły taśmowo to w gruncie rzeczy nic złego... Ich produkt, to robią z nim co chcą...

a co do supportu, to imo był dość niezły, takie COD 2 nie miał od producenta nawet połowy tego, co my od EA, nie wspominając o ET. To Nasza wina, że gra umiera, a nie EA. Jeśli scena by się bardziej starała, a nie liczyła ciągle TYLKO na EA to byśmy mieli pełno lanów... Ale na tej scenie każdy jest przyzwyczajony do tego, że Lany itp zorganizuje dla nich EA.... Jak jest np teraz... Popatrzcie na graczy CS, SC, oni ciągle mają jakieś turnieje itp, a VALVE, czy Blizz nawet złotówki nie wyłoży, ba nawet zarobią na licencjach turniejowych. A wydanie patcha do SC, czy CS to wcale nie jest tak wielki support... bo ile im zajmie stworzenie patcha?
Więc z tym supportem nie przesadzajcie, bo niektóre gry nawet połowy tego nie miały, ale ich sceny walczyły i SAME coś organizowały/organizują.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2007, 18:57 
Offline

Dołączył(a): 16 sie 2007, 17:44
Posty: 63
Exil, dobrze prawisz ale... Przede wszystkim - scena praktycznie sie nie rozwija. Turnieji czy LANow tyle co kto naplakal, nowej wiary naplywa calkiem pokazna liczba, ale moze 2 z 10 tych swiezo upieczonych szeregowcow bedzie dalej gralo po pol roku i moze wstapi do jakiegos klanu. Nie dosc, ze brakuje ludzi, to jeszcze warunki sa jak na nasze polskie realia dosc zniechecajace - pozwole sobie teraz na porownanie z cs'em. Za 12-slotowy serwer prywatny 144zl miesiecznie (co prawda tyle samo co za serwer cs source, ale na turniejach ciagle gra sie w wersje 1.6). Za serwer 1.6 o takiej samej liczbie slotow zaplacimy 72zl - nie mowiac o tym, ze do treningow mozna sobie postawic dedyka, co jest o wiele trudniejsze w wypadku bf'a.

Co dalej - praktycznie nie gra sie Conquesta - co jak co, ale infantry, bez pojazdow i wszystkich usunietych w tym trybie cech gry bardziej przypomina cs'a niz battlefielda. Tym bardziej nie rozumiem, czemu conquest , ktory jest 10x bardziej wymagajacy i 20x fajniejszy jest tak olewany przez klany. Moze dlatego, ze pr0, dla ktorego istnieje tylko klasa Medyk, latwiej jest zakazac uzywania czolgu niz wymyslec sposob jego zniszczenia ta klasa :lol: No coz, byc moze niektorzy pro medycy nie moga zniesc, ze rozwala ich byle jaki szeregowy nobek w czolgu.

Moim zdaniem, renesans trybu Conquest (turnieje, zwiekszona aktywnosc w ladderach) istotnie wplynalby na ozywienie sceny Bf'a 2 - w sumie co szkodzi sprobowac?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2007, 22:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
clashh napisał(a):
Za 12-slotowy serwer prywatny 144zl miesiecznie (co prawda tyle samo co za serwer cs source, ale na turniejach ciagle gra sie w wersje 1.6). Za serwer 1.6 o takiej samej liczbie slotow zaplacimy 72zl - nie mowiac o tym, ze do treningow mozna sobie postawic dedyka, co jest o wiele trudniejsze w wypadku bf'a.


PEwnie nie jest to wymysł kogos z EA tylko BF ma bardzo duze wymagania co do servera i przepustowosci łącza wiec chyba tak musi być ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2007, 15:13 
Offline

Dołączył(a): 18 wrz 2007, 16:58
Posty: 85
Szczerze wsparcie ze strony EA dla BF to kpina, gdyby naprawdę chcieli aby był co najmniej dobry SUPORT to pierwsze co od razu z serwerem powinien być program do obsługi serwera to po pierwsze. Po drugie programik do korekcji pingu, to co ma CS czy ET w standardzie. Po za tym silnik BF2 jest tak samo dziurawy IE i Win. Pomijając szadery to jakoś generowanego obrazu i wymagania jest gorsza od silnika BFV który był jedynie lekko podrasowanym silnikiem Clasic-a. I zapewniał wsparcie GPU w obliczeniach przetwarzania trójkątów i oświetlenia pod GeForce-y 4 serii.

Piszecie że scena umiera, a umiera mimo iż ostatnie obniżki spowodowały wysyp graczy. Logicznie te dwa czynniki powinny się znosić. to czemu skoro jest tak dobrze to jest aż tak źle. A no z prostej przyczyny bo BF2 ma kijowa grywalność. Co to niby jest grywalność, ano to jest niestety odczucie subiektywne, czy gra sprawia przyjemność, rozgrywka jest interesująca pod względem taktycznym, rozgrywana batalia jet linowa czy raczej wielowątkowa, jak są dopracowane mapy, jak przebiega współpraca z innymi graczami, jakie jest sterowanie pojazdami. To wszystko to jest właśnie grywalność która w BF2 jest słaba. Do tego pr0 gracze medycy. Ja akurat gram w klanie stawiającym na CQ, czyli głównie walka z pojazdami, podstawowa klasa to rurka.

BF 2 za mocno się zameryakanizował właśnie przez staty i unlock-czki, a ilu jest graczy pr0 z gwiazdeczką a jak widzą czołg to porty pełne. Tak na marginesie jak grałem nieco częściej w ET zawsze jak wchodzili goście z CS to pierwsza myśl że to cziterzy bo wymiatali jak leci wszystkich. Jednak jak pograłem w CS zwracam im honor do są gracze stawiający na taktykę tam wystarczy, że wystajesz 2 mm za krawędz ściany i zgarniasz kulkę. Po powrocie na ET od razu skill poszedł w górkę i podejrzenie o czity ale ja stosowałem zasady rozgrywki z CS chowasz się i walisz nie gdzie popadnie ale to ma być precyzyjne uderzenie tak aby przeciwnik nie wiedział jak go dopadłeś. I to była grywalność, a BF 2 pod tym względem jest cieniutki do Clasic-a i BFV.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2007, 15:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Czyli uwazasz ze w BFie rundy sa mało urozmaicone za to np w Cs jest z tym wręcz cudownie? No ciekawe ja zawsze mialem wrazenie ze to wlasnie w CS każda runda wyglada tak samo no ale widocznie sie mylilem. Moim zdaniem dzieki tym paru innowacja takim jak Squady i Reanimacja trzeba bardziej improwizować i dzieki temu gra staje sie ciekawsza.
Moim zdaniem grywalnosci nie da sie tak po prostu opisac w kilku punktach dla jednych grywalna jest Europa Universalis a dla innych to po prostu mapa xD Grywalnosc to cos co nas po prostu trzyma przy grze i moim zdaniem BF 2 ma to coś. Oczywiscie teraz po 2 latach gry nie sprawia mi ona tak duzo przyjemnosci jak kiedys, ale zato mam kilku znajomych z ktorymi mozna pograc i pogadać o bzdetach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2007, 16:19 
Offline

Dołączył(a): 18 gru 2007, 22:22
Posty: 18
Lokalizacja: co skąd? o.O d(^_^)b
jak bym miał porównać BF 2 do CS'a to powiem że BF 2 to najlepsza gra stulecia a CS to wygląda jak "wycyckany cukierek wyrzucony na jezdnie i przejechany przez tira" a co do przyszłości BF'a to nie ma co się martwić bo net szybko się rozprzestrzenia więc takie gry multiplayer nie znikną a w końcu BF jest z nich najlepszy... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2007, 17:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
Astar12 napisał(a):
Piszecie że scena umiera, a umiera mimo iż ostatnie obniżki spowodowały wysyp graczy. Logicznie te dwa czynniki powinny się znosić. to czemu skoro jest tak dobrze to jest aż tak źle. A no z prostej przyczyny bo BF2 ma kijowa grywalność. Co to niby jest grywalność, ano to jest niestety odczucie subiektywne, czy gra sprawia przyjemność, rozgrywka jest interesująca pod względem taktycznym, rozgrywana batalia jet linowa czy raczej wielowątkowa, jak są dopracowane mapy, jak przebiega współpraca z innymi graczami, jakie jest sterowanie pojazdami. To wszystko to jest właśnie grywalność która w BF2 jest słaba. Do tego pr0 gracze medycy. Ja akurat gram w klanie stawiającym na CQ, czyli głównie walka z pojazdami, podstawowa klasa to rurka.


masz rację, grywalność to odczucie bardzo subiektywne :) I tobie może bf2 nie sprawiać przyjemności, ale uwierz, Tysiącom on sprawia. Cq, czy inf, ludzie się dobrze bawią.

a co do CS... pograłem trochę i nie czuję, żeby mi skill skoczył... ale to pewnie dlatego, że kampienie za skrzynką minutę to nie to, co lubię :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2007, 18:20 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2005, 17:40
Posty: 281
A pamiętacie jak się to zaczynało? Pierwsze wrażenia z pierwszego Be-efa były znakomite. Ta gra miała te kilka plusów, które przyciągnęły graczy, ale nie zrobiła tego natychmiastowo, tylko stopniowo przekonywało się do niej coraz więcej osób, nie miała gigantycznej kampanii reklamowej jeszcze wtedy. Miała za to przewagę - sporą ilość i to zróżnicowanych pojazdów, każdy warto było opanować. Te kilka klas też było mocno zróżnicowanych. No i jeszcze całkiem sporo map (i też różnych). I możliwość grania do 64 graczy - wtedy to też był atut. Mówcie co chcecie - Be-eF pod pewnymi względami przewyższał inne sieciowe strzelanki nawet znacznie. A jeszcze masa modów...
BF2 - podejrzewam, że zmiana na czasy współczesne to wynik sukcesu Desert Combat. Jak się przyjrzeć bliżej, można zauważyć, że robili zdaje się najpierw mapy "chińskie" i na nich miała się gra opierać (są bliższe rzeczywistości) a potem dopiero dodano "arabskie".
Commander? Zlikwidował efekt zaskoczenia, który działał w BF42. Trochę tego brakuje. Z drugiej strony - pomógł zwalczyć plagę kamperów choć trochę. Statystyki? Przeczytajcie pierwsze topiki z wrażeniami z początków BF2 - toż wszyscy niemal się zachwycali statystykami, nikt wtedy nie przewidział, że wszysko może się skarykaturalizować i będzie mnóstwo statsiarzy, serwery knife & pistol itd. Pojazdy - znowu trochę złe wyważenie - dominacja lotnictwa sprawiła, że zaczęło się tk-owanie dla sprzętu i inne patologie (można to było zrównoważyć przeciwlotniczym unlockiem dla piechoty, ale na to wpadli dopiero w BF2142, gdzie latające pojazdy nie są i tak już potęgą). Krótko - rzeczy, które były naprawdę niezłymi pomysłami, okazały się niedopracowane. Do tego bugi, do tego niezliczone problemy z patchami wywracającymi rozgrywkę do góry nogami.
BF2142 był jakiś taki ubogi. Mało map i to monotonnych. Tryb tytana - fajny ale niedopracowany. Czasem miałem wrażenie, że zrobili tę grę trochę na "odwal się", żeby po prostu była.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2007, 18:53 
Offline

Dołączył(a): 16 sie 2007, 17:44
Posty: 63
Aproxymat napisał(a):
Pojazdy - znowu trochę złe wyważenie - dominacja lotnictwa sprawiła, że zaczęło się tk-owanie dla sprzętu i inne patologie (można to było zrównoważyć przeciwlotniczym unlockiem dla piechoty, ale na to wpadli dopiero w BF2142, gdzie latające pojazdy nie są i tak już potęgą).


I bardzo dobrze - na wspolczesnym polu walki lotnictwo odgrywa dominujaca role. I nie przesadzaj z tym narzekaniem - wbrew pozorom, gdyby nie silne latadla to automatycznie czolgi zaczelyby niepodzielnie krolowac na mapach, wtedy dla odmiany zamiast w samolot twoi zawistni teammates ladowali by w Twojego panzera :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL