Teraz jest 22 lis 2024, 02:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 gru 2007, 19:45 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Witam,

Czy możecie ocenić, jak wypada mod FH2 w porównaniu do PR?
Jak tam realizm, prowadzenie rozgrywki, skuteczność broni, mapy, teamplay, itd...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2007, 21:15 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Martin5_PL napisał(a):
Witam,

Czy możecie ocenić, jak wypada mod FH2 w porównaniu do PR?
Jak tam realizm, prowadzenie rozgrywki, skuteczność broni, mapy, teamplay, itd...


- Realizm
Zbliżony, dobre odwzorowanie używanych typów uzbrojenia, jedno trafienie z karabinu często kończy się zejściem. Powiedziałbym nawet że realizm jest większy bo nie ma defibrylatorów i innych wynalazków do podnoszenia poległych z gleby (ale tego nie zrobię). Ale czasami jest trochę arcadowo ;)

- Prowadzenie rozgrywki
Na ekranie masz podaną ilość amunicji w magazynku, ilość amunicji w zapasie i krzyż celowniczy na środku ekranu. Jeśli zostaniesz ranny (co też się zdarza) obraz się ładnie rozmazuje i staje się prawie czarno-białe (niezły efekt), podobnie jeśli w twoim pobliżu jest głośne źródło dźwięku (wystrzał z działa, granat, itp.). Niezły pomysł z artylerią i rozwiązanie roli komandera. Jest kilka kitów limitowanych do podniesienia na mapach. nie ma rozbudowanego systemu kitów jak w PR, rodzaj kitów do wyboru przy respawnie różni się w zależności od mapy.

- Skuteczność broni
(?) Trudno porównać, broń i wyposażenie z II WŚ i współczesny sprzęt trochę się różnią między sobą ;).

- Mapy
Obecnie dostępny jest teatr działań w Afryce, stąd dużo pustynnych map które są wzorowane na prawdziwych bitwach historycznych. Mapy całkiem spore (te dla 64 graczy).

- Teamplay
Nie wiem jak jest dzisiaj ale zakładam że jest tak samo jak w nocy z piątku na sobote kiedy testowałem FH2. Teamplay na niższym poziomie niż w PR (moje subiektywne zdanie), na ten mod rzuciło się sporo waniliarzy (mają problemy z teamplayem i odnalezieniem się w bardzo odmiennych warunkach) oraz gówniarzy (takich co sprzedają TeamKille tylko dlatego żeby pojeździć czołgiem czy postrzelać z działa).

Wszystko powyżej to moje subiektywne zdanie.

PS. Nie lepiej dla ciebie jakbyś po prostu ściągnął i zainstalował tego moda? Mógłbyś wtedy sam wyrobić sobie zdanie zamiast polegać na opiniach innych osób. Ogólnie jest to dobrze i starannie wykonany mod posiadający kilka wad wieku dziecięcego.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 22:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Mapy sa tak samo gigantyczne jak te z PRa? Bo jezeli nie to moze se zassam modzika co mi szkodzi ale jezeli znowu beda mi sie ladowac przez 10 minut to chyba se daruje :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 23:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Grubber{PL} napisał(a):
Mapy sa tak samo gigantyczne jak te z PRa? Bo jezeli nie to moze se zassam modzika co mi szkodzi ale jezeli znowu beda mi sie ladowac przez 10 minut to chyba se daruje :/


no na pewno nie takie jak Kashan :P Wg. mnie mapki są nieco mniejsze od tych z PR

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2007, 14:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Mody są dość podobne w pewnym sensie i moim zdaniem wybór jest bardziej zależny od tego jakie klimaty ktoś lubi. Jak 2WŚ to FH2, jak współczesne to PR.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2007, 14:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Forgotten Hope jest łatwiejszym modem. Walki toczą się na mniejszych odległościach. Przez to, że nie ma odrzutowców, helikopterów i tysiąca innych wynalazków po II wojennych, gra jest o wiele mniej dynamiczna. Realizm na podobnym poziomie. Generalnie mapy w FH są duże, ale mniejsze niż w PR. Teamplay w PR o wiele wyższy. Raz, że FH2 jest świerzo po premierze i gra w niego dużo osób, które za niedługi okres czasu przestaną, dwa gameplay PR'a wymusza wyższy teamplay.

Trudno porównywać. Tu masz realia II WŚ, więc gra jest prosta, tak jak to było w tamtych czasach. Tu masz współczesne pole walki, więc dzieje się dużo więcej i dużo więcej jest dla vaniliarza nowości, których muszą oni uczyć od nowa. Dwa świetne mody, z których PR bardziej przypadł mi do gustu. Ot co.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2007, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
Uncle Blues napisał(a):
Dwa świetne mody, z których PR bardziej przypadł mi do gustu. Ot co.

a jak ostatnio widze na xfire to Blues siedzi na FH2 a nie w PR :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2007, 15:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
kumple grają w FH to i ja - proste. Z nimi to nawet z sapera, pasjansa i bierki on-line zagram. :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2007, 22:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
i FH2 i PR są najlepszymi modami, z tym że PR jest o wiele starsze, a FH2 jak na swoją pierwszą wersje wprowadził bardzo wiele, więcej niż jakikolwiek inny mod na początku swojego istnienia. Ale jest tak jak mawia wujek, jak lubimy klimaty IIWŚ i kampanie afrykańską to bierzemy FH2, jak współczesne pole walki to PR, chociaż ja i tak będę siekał i w jedno i drugie 8)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2008, 16:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
Jak FH moze byc mlodsze od PR'a przeciez ten mod ma z 5 lat juz a PR?
jedno jest pewne na pewno wzorowali sie na rozwiazaniach z PR'a (bandaze szczegolnie)

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2008, 17:33 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
FH2 byl robiony dlugo i dla tego jego 1 wersja tyle wprowadza .
Porownajcie sobie PR v0.1 do v0.7 , duzo zmian :P ?

Dark... ;)




PR>FH2 8)

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2008, 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
DARK KNIGHT napisał(a):
Jak FH moze byc mlodsze od PR'a przeciez ten mod ma z 5 lat juz a PR?
jedno jest pewne na pewno wzorowali sie na rozwiazaniach z PR'a (bandaze szczegolnie)

Project Reality jest starsze od FH2. Twórcy FH jeszcze nawet pewnie nie myśleli o tworzeniu drugiej wersji, kiedy Project Reality (jeszcze wtedy pod inną nazwą po prostu 'REALITY') powstawało.

realitymod.com napisał(a):
Project Reality began almost a year before Battlefield 2 was released to the public

:arrow: http://www.realitymod.com/history.html

Jeszcze BF2 nie było w slepach kiedy powstawał PR.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2008, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
imo PR lepszy, po :przeprowadzce" na nowy dysk pierwszą grą którą zainstalowałem było BF2 (a raczej PR 0.7 ), FH2 nie instaluje... bo po co :P Osobiście zbrzydły mi już klimaty IIWŚ (i nie tylko mi co widać na przykładzie sukcesu CoD4), chociaż walki pustynne o wiele bardziej mnie przyciągnęły niż ta odsmażana Normandia.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 11:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
Ja powiem tak

PR>gust<FH2

A tak na marginesie to ja za przeproszeniem juz sram ta pustynia w kazdej grze ona jest nawet w CoD4...

Dla mnie na razie PR jest lepszy, ale to sie szybko zmieni jak bede normlane czolgi w FH Tiger Pantera i reszta ekipy bo tymi zabawkami to sie nie da strzelac... (no nie liczac shermiego i m3 ale ja wole niemiecka technike ;) )

Tak wogule to jak oni mogli zaczac prace nad modem skoro nie mieli silnika gry ani nie wiedzieli dokladnie co bedzie w grze a wiec co mogli zmienic...

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL