Teraz jest 30 lis 2024, 12:39

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 sie 2008, 21:57 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
- czas - MINIMALNIE skrócić efekt

W to wątpię, czas efektu zależy od liczby fps, także gracze z dużo lepszymi komputerami po prostu by go nie odczuli (dlatego lepszym pomysłem było by uzależnienie efektu od liczby fps serwera)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2008, 22:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
jozi02 napisał(a):
Cytuj:
- czas - MINIMALNIE skrócić efekt

W to wątpię, czas efektu zależy od liczby fps, także gracze z dużo lepszymi komputerami po prostu by go nie odczuli (dlatego lepszym pomysłem było by uzależnienie efektu od liczby fps serwera)

o! a o tym to nie wiedziałem! :o Nie powinno tak być. Myślałem, że efekt trwa u wszystkich tak samo jak i u mnie. A u mnie trwa długo. Zaczynam rozumieć te wszystkie akcje, gdzie zabijał mnie ktoś, kto wydawał mi się zupełnie ogłuszony. :x

Jeśli tak rzeczywiście jest, to trzeba to jakoś unormować. Zrobic tak, żeby czas trwania był u każdego taki sam, bez względu jaki komputer mają. Ja osobiście komputer mam taki sobie. Nie jest zły. Jadę na medium-high, ale mam tak wszystko ustawione, że powyżej 30fps to wchodzę chyba tlko w niebo patrząc, a i tak nie na każdej mapie :evil:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2008, 23:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2008, 22:22
Posty: 62
Lokalizacja: Nowa Wieś Tworoska
jozi02 napisał(a):
Cytuj:
- czas - MINIMALNIE skrócić efekt

W to wątpię, czas efektu zależy od liczby fps, także gracze z dużo lepszymi komputerami po prostu by go nie odczuli (dlatego lepszym pomysłem było by uzależnienie efektu od liczby fps serwera)

Ze niby co?! Skad te informacje? To by nie mialo zupelnie sensu, a nawet jest trudniejsze do zaimplementowania od efektu w funkcji "globalnego" czasu.

A co do samego ogluszenia, to z moich wlasnych doswiadczen z gry w paintball wynika, ze niezdolnosc do odpowiedzi samemu bedac pod ogniem wynika raczej z czynnikow psychologicznych niz fizycznych. Po prostu wpada sie w amok, ktory na krotka chwile nie pozwala racjonalnie myslec i kaze za wszelka cene szukac oslony. Oczywiscie z czasem sie do tego przywyka i "amok" trwa krocej, ale pierwsza reakcja zawsze jest ta sama. ;) No i oczywiscie ma sie swiadomosc, ze to tylko kulki z farba, ostra amunicja na pewno wywoluje mocniejsze wrazenia.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2008, 09:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
No jasne ze wpada sie w jak to napisales "amok" Ale to tylko gra i zeby to jakos odtworzyc devi uzyli takiej sztuczki. Ja to osobiscie chwale bo teraz przynajmniej kazdy sie chowa jak do niego strzelaja. Nareszcie karabin maszynowy spelnia swoja podstawowa funkcje, przyduszenia wroga. No ale faktem jest ze troche przegieli.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2008, 09:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
No cóż, trzeba będzie potrenować celną odpowiedź pod ostrzałem. Tak jak wujo radził.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2008, 11:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2008, 13:12
Posty: 54
Przydałoby się też zastosować "wychylanie" zza ścian jak w innych grach. Teraz trzeba wyjść odsłaniając całe ciało, w dodatku po ruchu trzeba poczekać tą sekundę na celny strzał.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2008, 11:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2008, 22:22
Posty: 62
Lokalizacja: Nowa Wieś Tworoska
Ta, mnie tez brakuje wychylania, w True Combat (nawiasem mowiac tez fajny darmowy, realistyczny shooter) dodaje to grze dodatkowego smaczku.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2008, 12:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
wychylanie byłoby super a póki co to
trenować trzeba na tym co jest :P

Ps. w sprawie wychylanie w innych grach
W Americas Army było fajnie grać póki nie zaczęli
przyśpieszać gry skracając wszystkie realistyczne efekty
od tego czasu gra straciła ważną część swojego wyjątkowego smaczku :|
(jak dla mnie)

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2008, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 13:58
Posty: 117
powiedzcie mi jak wystartowac odrzutowcem? Zawsze brakuje mi pasa startowego. nie moge się wzbić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2008, 13:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
uzywaj dopalacza, domyslnie pod shiftem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2008, 14:19 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Rozgrzewasz silniki tyle ile trzeba?

BTW Masterceo żyje! :D

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2008, 15:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 13:58
Posty: 117
rozgrzewam, kołuje na pas, dopalacze, przyśpieszenie aż fotel sie wygina i tylko po pasie sune jak przeciąg. Potem pas sie kończy, trawa i płot, i bum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2008, 17:51 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
kursorem w dol, no chyba ze masz inny sprzet... nie ma innej opcji. moze masz w ustawieniach zle pobindowane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2008, 21:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
Zar2Roc napisał(a):

BTW Masterceo żyje! :D


a ktos powiedzial, ze nie :D? po prostu nie pisalem postow, ale stale gram i codziennie przegladam to forum :]
nie moge sie juz doczekac 0.8, w koncu grenadier bedzie i uzyteczny i bedzie mial fajna spluwe :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2008, 16:41 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
masterceo napisał(a):
a ktos powiedzial, ze nie :D? po prostu nie pisalem postow, ale stale gram i codziennie przegladam to forum :]
nie moge sie juz doczekac 0.8, w koncu grenadier bedzie i uzyteczny i bedzie mial fajna spluwe :P

No po rozwiązaniu =4UM= (chyba że się ukrywacie) coś was mniej było widać :wink:
A żeby nie było OT, to grenadier jest użyteczny nawet teraz ale i tak się nie mogę doczekać 0.8 :P

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL