Teraz jest 3 sie 2025, 00:33

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 17:43
Posty: 371
Lokalizacja: Sorau in Nieder Lausitz
W podstawowym BF, brakuje mi możliwości zmiany profesji w trakcie rozgrywki, polegającej na pobraniu broni np. z magazynu w bazie (mogłoby mieć to podobny kształt jak podnoszenie jetpack’ów w SW).
Ciekawym rozwiązaniem byłoby również wprowadzenie żołnierza zaopatrującego piechotę w amunicję.

_________________
Ceterum censeo Carthaginam esse delendam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 12:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
Praetorius napisał(a):
Ciekawym rozwiązaniem byłoby również wprowadzenie żołnierza zaopatrującego piechotę w amunicję.


Może to był by żołnierz z MG42 który może strzelać z niego tylko na leżąco po rozłożeniu sprzętu (oczywiście by to trwało dłuższą chwilke). do dyspozycji miał by kolta, granaty i kupe amunicji którąmógł by sie dzielić na zasadzie działania apteczki. Koleś miejwięcej by wyglądał jak mój w awatarze :D .

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 13:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2003, 08:57
Posty: 1009
Lokalizacja: Sosnowiec
Dokladnie, taka profesja juz jest w EOD - support.
No i oczywiscie brak profesji typu -> moj avatar :D (a co, tez sie musze pochwalic :twisted: )

_________________
- Eagle Thrust formation target 2800 yards -- begin psch-war operations.
- 700 -- 600 yards -- 500 -- Commence firing.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 13:13 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
wiecie co czytam i czytam.. a wiekrzosc zeczy jest w bf tyle ze w modach...
np miny: w ActionBF sa takowe co wpadaja pod ziemie (kwestia modelu) a wystaje tylko trigger
AA - smieszne... przeciez sa na lotniskach.... (-kharkov)
zmiana klasy: np w FH (czesto lezy zestaw snipera - niema go w wyborze klas) i ActionBF tam naprawde jest co wybierac...
mysliwce bez bomb... noooo ok ale wiecej bombowcow by musialo byc (tez jest w FH i po czesci w ActionBF)
Na lezaco nieda sie naprawiac... :?: eeeee :?:
itd...
wniosek? GRAJCIE W FH!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 13:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
bAd napisał(a):
Dokladnie, taka profesja juz jest w EOD - support.
No i oczywiscie brak profesji typu -> moj avatar :D (a co, tez sie musze pochwalic :twisted: )

taka profesja też jest tyle że w DC :D też support

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 14:39 
Offline

Dołączył(a): 29 sie 2003, 13:56
Posty: 220
Lokalizacja: Bremen
Na mapie np charkow powinni dodac mobile AA z secret weapon po jednym dla kazdej druzyny. Stale aa nierowiaze problemu airlocka poniewaz dobry pilot wiedzac ze AA jest w okteslonym miejscu bardzo szybko go zniszczy.
Co do zakopywania min to niejest za dobry pomysl. Przy obecnych widocznych minach czesciej wjezdzaja na nie gracze z wlasnego teamu niz przeciwnicy mimo ze wyswietla sie im znak ostrzegawczy az sie boje pomyslec co to by bylo gdyby ich jeszcze niebylo widac. Takie rozwiazanie bylo by dobre ale tylko na meczach klanowych gdzie kazdy kto jezdzi sprzetem dostal by szczegolowy plan mapy z zaznaczonymi minami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 14:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
a co powiecie na pomysł nieszkodliwości min dla członków tego samego teamu

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 15:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
Kaser napisał(a):
a co powiecie na pomysł nieszkodliwości min dla członków tego samego teamu
jestem za, i srebna kule na wilkolaki :lol:
do tego jeszcze dodac przenosna kuchnie polowa z goracka grochowka, jakies domy publiczne do odnawiania energii jak sie nam skacza apteczki :P no i przede wszystkim czapke i szalik :P czerwony ofkoz :lol:

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
mysliwce powinny miec mniej bombek, cos okolo dziesieciu. no i zobaczymy co nam nowy patch przyniesie. moze bedzie cos co tu ktorys z was wspomnial :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 18:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2003, 13:53
Posty: 293
1. Możliwość ustawiania w profilu wyglądu + wybór różnych wariantów ubioru. Np. snajper by sam sobie dobierał kamuflaż do danej mapy.
2. Wprowadzenie pagonów, dzięki czemu klany mogłyby nagradzać swoich członków stopniami, no i wiadomo by było na meczu czy właśnie załatwiłeś jakiegoś rekruta czy dowódcę.
A może jeszcze w inny sposób, przecież są prowadzone statystyki na BF Tracks czy cssports. EA mogłoby prowadzić własne statystyki po wcześniejszym zarejestrowaniu się. Na serverze przechowywana by była ilość zdobytych fragów, medali, współczynnik fragów/minutę i od tego zależało by kto może się jakim stopniem tytułować. To tyle jeśli chodzi o połączenie BFa z RPG :)
Ponad to:
3. Krwi!! Wiem, że pewnie w żadnej z kolejnych części BFa nie będzie juchy z prawdziwego zdarzenia, ale przydałoby się, żeby z trafionych miejsc ciekła krew, a ranna postać zaczęła np. kuleć. Nie miało by to wpływu na kontrole postaci, zmieniała by się tylko animacja. Jednak dzięki temu każdy by wiedział, czy dana osoba jest w dobrej formie czy już ledwo zipie.
4. Demolki!! Może nie możliwość rozkładania wszystkiego na atomy ale żeby się chociaż szybę dało wybić.
5. Możliwość wychylania się zza węgła i wskakiwanie za worki z piaskiem kończące się efektownym przewrotem przez ramię.
6. Przewracanie pod wpływem fali uderzeniowej granatów i innych pocisków ze splashem.
7. Wprowadzenie zmęczenia, nie jakoś drastycznie dającego się we znaki, ale przynajmniej ograniczające nieustanne skakanie.

_________________
'A true warrior trains for battle, but prays for peace'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 paź 2003, 20:59
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
a ja chciał bym więcej kwjatuszków i zielonej trawki.... oooo i żeby biegały po planszach teletubisie np z AK47.... żeby dzieci mogły w to sobie pograć....

_________________
I apologize for errors in my spelling...
Cruel_pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 18:35 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
Mick - prosiłem przecież o poważne sugestie.... jakbym chcial sobie o ********* popisac to bym zalozyl watek w HydeParku. ehhh..

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 paź 2003, 20:59
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
massca napisał(a):
Mick - prosiłem przecież o poważne sugestie.... jakbym chcial sobie o ********* popisac to bym zalozyl watek w HydeParku. ehhh..

ALe ja mówiłem serrio dlaczego młodsi gracze nie mogą mieć swoich np.modów :?

_________________
I apologize for errors in my spelling...
Cruel_pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 18:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
Ooo jeszcze jednej rzeczy brakuje mi w grach komputerowych (a jakby było to w BFie to chyba bym się przekręcił) - możliwość poddania się.
Niby takie banalne ale chciałbym zobaczyć jak zraniony moją salwą rusek wyrzuca broń i wychodzi z rękami do góry z okopu (i dostaje z walthera w łeb hehe ;) ).
No i jeszcze jakiś kozacko rozbudowany system obrażeń i leczenia (czyli dostajesz serią,padasz na ziemię a medyk nie podchodzi i nie macha apteczką lecząc Cię ale odciąga na bok i wybiera z podręcznej torby jakieś morfiny,sulfamidy,strzykawki,bandaże i Cię składa ;) )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 15:34
Posty: 882
Lokalizacja: Milanówek
Wraki i trupy powinny być na mapie, a wraki mogą być usuwane przez inżynierów ładunkami wybuchowymi lub kluczem, i więcej animacji zgonów.

_________________
Człowiek musi czasem zrobić coś głupiego, inaczej nie jest człowiekiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL