Teraz jest 29 lis 2024, 22:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 sty 2009, 15:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Przypadkowo ogladajac dzis zdjecia Harriera pomyslalem, ze fajnie by bylo, gdyby samoloty (piloci) mogly zmieniac uzbrojenie. Dzialalo by to podobnie jak kity tylko bylyby dla samolotow. Zestaw przechwytujacy, bombowy, szturmowy, itp. Mowiac o zestawie bombowym pomyslalem o bombach kasetowych do minowania pasow startowych i drog. Osobiscie preferuje piechote ale z ptactwem nad glowa na niektorych mapach gra sie o wiele przyjemniej :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2009, 16:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
mil3k napisał(a):
Przypadkowo ogladajac dzis zdjecia Harriera pomyslalem, ze fajnie by bylo, gdyby samoloty (piloci) mogly zmieniac uzbrojenie. Dzialalo by to podobnie jak kity tylko bylyby dla samolotow. Zestaw przechwytujacy, bombowy, szturmowy, itp.


Uzbrojenie jest częścią modelu i z tego co wiem nie można go sobie zmieniać bez importowania do np. 3DSMaxa zmiany uzbrojenia i ponownego wyeksportowania lub odpowiedniego pogrzebania w plikach włączając w to zabawę jakimś hex edytorem. Czyli nie można go tak po prostu zmieniać w czasie gry....
Chyba że zrobiłbyś kilka wersji (modeli) tego samego samolotu i znalazłby się jakiś sposób na podmianę modelu samolotu w czasie gdy siedzi w nim pilot... co mogłoby nie wyjść jako że engine bf2 może nie obsługiwać czegoś takiego jak podmiana modeli*, większość enginu bf2 polega na systemie spawnerów czyli elementów tworzących/wstawiających modele do świata gry...
Można by było też próbować metodę usuwania ze świata obecnego modelu (w którym siedzisz) połączone z jednoczesnym pojawianiem się nowego modelu (zamiast podmieniania)... ale prawdopodobnie pilot zginąłby w momencie usuwania ze świata gry modelu samolotu.
Jeszcze inną metodą byłoby umożliwienie pilotowi (lub np. commanderowi) spawnowania samolotów (podobnie jak w przypadków rally pointów u SLa lub dawniej commander trucka) w pewnej odległości od hangaru lub pasa startowego... ale ta metoda mogłaby być nadużyta na wiele sposobów.

W każdym razi jeśli będzie to możliwe do wykonania pewnie prędzej czy później zostanie zrobione


*w ludzkim tego słowa znaczeniu, bo podmiana dla kompa prawdopodobnie oznacza: usunięcie starego - wstawienie nowego

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2009, 17:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2008, 13:12
Posty: 54
Co do BMP-3 to widzę, że nie zmienili jego fizyki (nadal skacze jak głupi).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2009, 18:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Owszem... ale nie do końca... akurat tego dokładnie nie sprawdzałem ale uzbrojenie samolotu jest chyba jak kit u żołnierza... czyli oddzielny model podłączony do modelu samolotu.
Choć nie wiem czy to jest do końca prawda... ale np przeróbka Black Hawka w PR polegała na dodaniu takich właśnie modeli.... jak wiadomo nie można ingerowac w siatkę orginalnego modelu (prawa autorskie itp) ale można tworzyć i wkładać własne... tak zrobili Autorzy PR dodając Black Hawkowi filtry.
Zastanawiam się czy nie dałoby się tego samego zrobić z samolotami nawet jak nei bazowymi to z tymi dodanymi już przez ekipę DEV.
Problem jest jeden... czy silnik w wypadku pojazdów tak jak w wypadku graczy umożliwia wymianę tych dodatkowych "podłączonych" modeli "In game" bez spawnu o którym wspomniał Ragni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2009, 12:19 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2007, 12:16
Posty: 51
Niemcy ostro działają.
Nie wiem czy to juz było na naszym forum. Mnie najbardziej ucieszyło porozumienie z OPK, dzięki czemu będą europejskie mapy !

_________________
Death rides a fast camel.
UWAGA: Nie każda moja wypowiedź jest na poważnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2009, 15:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, 17:35
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
No jeżeli Niemcy mogą mieć swoją mapę przeciwko Rosji, to my też chcemy ! Ewentualnie, na przekór poprawności politycznej, może przeciwko samym Niemcom :twisted: .
To co już zrobili wygląda imponująco, ciekaw jestem jak na to odpowiemy :wink: .

Edit. Teraz doczytałem, mapa airborne ?! Czyli będzię specjalny kit ?

_________________
Obrazek
PR -> DeathdealerPL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2009, 16:18 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
TooTallPL napisał(a):
Teraz doczytałem, mapa airborne ?! Czyli będzię specjalny kit ?


Raczej nie... gdzieś widziałem chyba w bf2editor możliwość umieszczenia spawnpointa dla spadochroniarzy, pojawiasz się tam i otwiera ci się spadochron.

Innym wyjściem z tej sytuacji jest stworzenie dodatkowych podstawowych kitów ze spadochronami i wstawienie ich w init.con mapy... wtedy wystarczy już zwykły spawnpoint gdzieś wysoko na niebie i pociągnięcie za linkę ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2009, 16:47 
Offline

Dołączył(a): 3 kwi 2008, 16:44
Posty: 77
A ja tak sobie pomyślałem, że fajnie by było jakby pojawiła się mapa w zimowym teatrze działań. Kupa śniegu itp;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2009, 16:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
drmajk napisał(a):
A ja tak sobie pomyślałem, że fajnie by było jakby pojawiła się mapa w zimowym teatrze działań. Kupa śniegu itp;]


Tak... fajnie by było :roll:

Wymagałoby to jednak ogromnych nakładów pracy... nowe tekstury dla żołnierzy, pojazdów i kitów, nowe tekstury terenu, nowe tekstury obiektów statycznych, nowe efekty specjalne (np. trafienie kuli w śnieg, tzw. particle effects. itp), nowa pokryte śniegiem roślinność... i to są tylko minimalne czynności jakie trzeba zrobić, o dodaniu i tworzeniu nowych staticów na potrzeby takich map nawet nie wspomnę.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2009, 17:34 
Offline

Dołączył(a): 3 kwi 2008, 16:44
Posty: 77
No nie wątpię;] Ale fajnie by było ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2009, 18:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Fajnie to by było skończyć wreszcie polską frakcję! :omg:

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2009, 21:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
może jakiś news? :lol: :stupid:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2009, 22:03 
Offline

Dołączył(a): 11 sty 2009, 21:56
Posty: 1
witam :>

Gracie dluzej odemnie w PR wiec zapytam, bo zastanawiam sie nad jedną rzeczą. W 0.85 ma nie byc ciezarowek transportowych, zamiast tego maja byc lekkie apc z mg.
I teraz jak to bedzie wygladac w roznych armiach: USMC ma Strykera, MEC Brdm2 (slabszy ale ujdzie), China ?, US Army ?, GB ?,

Cos czytalem ze byly kiedys modele innych apc ale zostały usuniete. Jak myslicie jak to bedzie wygladac? Jednostki np. chinskine beda dalej transportowane ciezkimi APC i zostanie to zbalansowane w inny sposób ?

btw. jak na forum pr poczytacie dokladniej temat o BMP3 to napisane jest ze BTR90 zostanie usuniety.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2009, 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
us army ma strykera
mec chyba dostanie btr-60(80?)
usmc cos pisało ze dostaną na małych mapach m113(jako podnoszenie lepszych kitów)
wiec może tez jako lekkie pływające apc?
Chiny i gb nie mam pomysłu :)

a btr-90 mimo iż jest bardziej kul zastąpi BMP-3 przeładowany armatami... niestabilny wrak :/

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2009, 22:30 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
btr-60 maja miec rusy, no w sumie moga mecowi tez dac

jakie działo ma m113 : > ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL