cyku02 napisał(a):
Celuje , pada strzał i odziwo cel dalej stoi choć trafiłem w klatke piersiową a postać lekko drgnęła podczas trafienia. Niektórzy padają od razu a niektórzy po 2 strzałach. Wiem że to nie odległość bo w tych przypadkach jest to 450 - 500 m.
Czy to zależy od żołnierza czy pocisk mi po prostu schodzi?
1. PR to mod do gry BF2 której engine nie został zaprojektowany dla symulatorów pola walki ale do arcadowego Shootera (lub jak kto woli Arcade FPS).
2. Engine BF2 sam w sobie ma kilka błędów i wad jak np. każdemu znany problem z systemem rejestracji trafień. Strzelasz komuś w łepek i widzisz szare "pufff" a koleś dalej biegnie jakby nic się nie stało (doświadczyłem też tego z drugiej strony gdy do mnie strzelano i odsuwałem się za osłonę a w miejscu gdzie stałem wisiała przez chwilę szara chmurka w powietrzu).
3. Dawno nie używałem snajperek w PR więc niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale z tego co pamiętam do tej pory było tak że w przypadku strzelania do żołnierza konwencjonalnej armii (mających kamizelki), trafienie przez snajpera w żołnierza z pełnym HP powodowało spadek jego HP do bardzo niskiego poziomu (czarno-biały ekran, chyba jakieś 10-15% HP?, jak zaraz po podniesieniu przez medyka)... Jeśli nic nie zmienili w PR 0.85 to:
- niektórzy padają od jednego strzału bo byli wcześniej lekko ranni i nie mają pełnego HP w czasie trafienia
- niektórzy mając pełne HP są trafiani w głowę i padają po jednym strzale.
- niektórzy mają pełne HP i wtedy jeden strzał sprowadza ich do minimalnego HP ale nie zabija