MK jaki zespół fachowców? Wiem, że w FH, jak i w FHT są ludzie pracujący przemyśle rozrywkowym, ale nawet oni nie będą Ci pracować nad FH w czasie pracy. Wszystko co widzimy (oraz co zobaczymy) powstało kosztem wolnego czasu graczy takich samych jak my. Prace nad FH 2.2 dobiegają powoli do końca, ale popatrz ile im to zajęło. Chciałbyś jeszcze żeby przerabiali czyjeś mapy? Jeśli dobrze pamiętam stworzenie Purple Heart Lane zajęło Nattiemu blisko pół roku. Stworzenie malutkiej Vavouledo Canyon zajęło mi ponad miesiąc, a wtedy pracowałem dorywczo. Dziś mam wolne tylko wieczory, wiec myślę że zajęło by mi to przynajmniej dwa miesiące. Jak już pisałem dopracowanie jej to dla mnie jakiś miesiąc w tej chwili. To są te "ułamki" o których mówimy. Jak to w życiu zwykle bywa, detale zajmują większość czasu
Poza tym masz zupełna racje, że potrzebne jest wsparcie serwerów. Dlatego najwygodniejsze wydaje mi się dołączenie map do oficjalnych wydań. Nie sądzę by zrobienie mappacka oficjalnym stanowiło jakiś problem - co do wymagań jakościowych myślę że jesteśmy wszyscy zgodni. Problem w tym, że jeśli my nie przygotujemy tych map, to nikt tego za nas nie zrobi. Wybacz, ale od "chęci i myślenia o fanach" nie postała jeszcze żadna mapa - potrzeba jeszcze edytora i poświęconego czasu. Wyobraź sobie, że po ośmiu godzinach z 40 komputerami i co najmniej tyloma użyszkodnikami, siedzenie jeszcze przed własnym nie jest szczytem moich marzeń. Tym bardziej, że zawsze odbywa się to kosztem czegoś. Tak jak dziś siedzę przed edytorem zamiast skorzystać z zaproszenia znajomych na juwenalia, bo obiecałem wcześniej, że pomogę z mapą do obecnej kampanii - no i tak mniej więcej wygląda praca innych "fachowców" i "specjalistów" tworzących mapy i mody. Doprawdy podziwiam takie "konie robocze" jak Toddel, czy Sorken - nie wiem jak by to wyglądało bez nich