Jak już zarabiać na grach to na ich tworzeniu
. Fun większy, stabilność stanowiska też a i płaca niczego sobie jak do "core teamu" należysz...
a wiek też tak na prawdę aż takiej roli nie gra. Znam modelarza który zaczął modelować jak miał 10 lat teraz ma 15 i robi z nami w projekcie który ma perspektywy realne na wydanie w wersji pudełkowej, nie mówiąc o tym iż chłopak już na grafice zarabiał trochę sprzedając swoje modele tu i ówdzie, nie za dużo jak na niego to porządne kieszonkowe
. Powiedzmy sobie szczerze na progamingu za wyjątkiem takich odchyłów jak w koresi nie zarobimy porządnej kasy a i raczej nie sądzę aby była to też robota "na dłużej", jak w każdym (e)sporcie
.
Tak dla porównania średnie płące dla UK przy tworzeniu gier:
RECRUITMENT SPECIAL: Industry salary surveySam się temu teraz całkowicie poświęciłem zrezygnowałem z dotychczasowych studiów choć byłem na 2gim roku, podjąłem nowe dotyczące tematyki i razem z kumplami zarejestrowaliśmy studio w UK i tam szukamy wydawców (głównie ze względu na różnice w "płacach")