Teraz jest 19 mar 2024, 07:41

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 kwi 2010, 09:17 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2010, 09:13
Posty: 2
Witam

Mam następujący problem:

Jak robie serw. ded. to mam mapę o wielkości 16 (najmniejsza)

Jak zrobic z niej mape 64?
Mapa to Gulf Of Oman


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2010, 14:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
viewtopic.php?f=35&t=30930&p=484023&hilit=serwer+dedykowany+mapy+64#p484023
Zanim zalozysz temat, uzyj opcji search.php i zobaczy, czy odpowiedz na Twoje pytanie nie zostala juz udzielona.

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2010, 17:07 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2010, 09:13
Posty: 2
Czytałem to lecz nie dalo mi to odp. Wiem tyle ze jest to w tym pliku (po angielsku... cienko troche z nim u mnie)

Czy nie ma po prostu jakiejs komendy albo ustawienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2010, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
Ale jest google translate:

Kod:
Battlefield 2 ™ Readme Dedicated Server v1.0 (nowa wersja)
21 lipca 2008
Copyright Electronic Arts
Battlefield 2 ™ v1.50

=================
Spis treści
=================

I. Instalacja Windows Serwer dedykowany
II. Konfiguracja i uruchomienie serwera Windows Server przy użyciu
Wyrzutnia
IIa. Konfiguracja i uruchomienie serwera Windows za pomocą serwera
wykonywalny
III. Lista Mapa
IV. Instalacja Linux Dedicated Server
V. Konfiguracja i uruchomienie Linux Dedicated Server
VI. Hosting Battlefield 2 ™ Server
VII. Remote Console (rcon) Dostęp
VIII. BattleRecorder
IX. Punktów zauważyć, jeżeli śpią na BattleRecorder
X. Remote Server VOIP
XI. Dodatek A - Nazwy Map, Rozmiary i trybów
XII. Dodatek B - Przydatne komendy
XIII. Dodatek C - Wymagania sprzętowe
XIV. Dodatek D - Ustawienia serwerów i ich funkcje
XV. zauważa Version

==========================================
I. Instalacja Windows Serwer dedykowany
==========================================

Aby zainstalować serwer, kliknij dwukrotnie "Battlefield 2 Server.exe" file
i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Zaleca się zainstalowanie
PunkBuster, nawet jeśli nie są wyświetlane w rankingu serwer.

Zauważ, że jeśli twój zegar systemu i data nie są ustawione prawidłowo może
doprowadzić do problemów z przetwarzaniem w rankingu statystyki serwerów. Upewnij się, że
Data i godzina są prawidłowo ustawione przed uruchomieniem serwera gry.

================================================== =======================
II. Konfiguracja i uruchomienie serwera Windows Server Launcher pomocą
================================================== =======================

Uruchomić skrót, aby uruchomić serwer - "Start" - "Programy" - "EA Games"
- "Battlefield 2 Server" - "Run Dedicated Server" i Server Launcher
Zostanie wyświetlone okno.

Kliknij "+" na dole, aby utworzyć nowy profil.

Wpisz odpowiednią nazwę (bez spacji oraz znaków specjalnych, dozwolone) i kliknij
"OK".

Zmiany ustawień na serwerze GUI, ile potrzeba. Pamiętać, że klikanie na raz
Opcja pojawi się krótki opis tego, co funkcja polecenia
wykonuje.

Patrz dodatek D do listy poleceń serwera i ich funkcji.

================================================== =======================
===
IIa. Konfiguracja i uruchomienie serwera Windows za pomocą serwera
wykonywalny
================================================== =======================
===

Można uruchomić serwer bez korzystania z serwera Launcher GUI.
Odbywa się to przez utworzenie skrótu do serwera wykonywalny
(BF2_w32ded.exe) i stosowania parametrów uruchamiania go. Składnia
parametry są następujące:

+ Config <ścieżka do serversettings.con iso>
<ścieżka maplist + do maplist.con <plik "

Przykład:

"C: \ Program Files \ Electronic Arts \ Battlefield 2 Server \ BF2_w32ded.exe"
+ Config C: \ serversettings.con C + maplist: \ maplist.con

To ustawienie jest przeznaczone przede wszystkim dla Ranked Server Partners. Dla
poszczególnych serwerów jest wygodniejszy w użyciu Server Launcher.

=================
III. Lista Mapa
=================

Kartę maplist pozwala na wybranie map i trybów gry, które chcesz
uruchamiane na serwerze. Domyślnie wyświetlane mapy Conquest, ale
trybie gry można wybrać, klikając prawym listy rozwijanej strony:

Dostępne tryby gry to:

Gpm_cq - Conquest
Gpm_coop - Spółdzielnia

Różnych maplists są dostępne dla każdego trybu gry. Nie wszystkie tryby gry
są dostępne na wszystkich mapach. Należy pamiętać, że współ można odtwarzać tylko na mapach, które
są włączone dla jednego gracza. Również pamiętać, że nie jest w trybie Cooperative
obsługiwane w rankingu serwerów. Jeśli zostanie wybrany tryb współpracy w rankingu
system rankingowy serwer zostanie wyłączony podczas mapie Coop odtworzenia.

Dodatek A do listy wszystkie nazwy map i ich rodzajów obsługiwanych
i rozmiarach.

Aby dodać mapę do maplist, po prostu zaznacz ją w lewym oknie strony
i kliknij przycisk strzałki w prawo, aby go dodać. Możesz również dodać mapy przez dwukrotne
Klikając je, lub skorzystać lub kliknij CTRL + SHIFT + kliknij, aby dodać kilka map.
Użyj strzałek w górę iw dół, aby ponownie aby mapy w prawym oknie strony.

Mapy mogą być usunięte z maplist w ten sam sposób.

Po skonfigurowaniu ustawień i dodaje mapy, kliknij przycisk
przycisk "Zapisz" aby zapisać konfigurację, a następnie kliknij przycisk "Start"
przycisk, aby uruchomić serwer. Zauważ, że klikając na "Start" ponownie ustawi
serwer do auto-restart, czy powinna zakończyć się nieoczekiwanie.

=========================================
IV. Instalacja Linux Dedicated Server
=========================================

Skopiować archiwum zainstalować serwer na komputerze i kliknij dwukrotnie, aby rozpocząć
installation.Select "Uruchom w terminalu" wynikające z pop up.

Zauważ, że jeśli prowadzą zdalnej instalacji za pomocą protokołu SSH lub
inne narzędzie zdalnej admin może trzeba użyć "chmod", aby umożliwić
poprawne uprawnienia dostępu do plików. Należy skonsultować się z Linuksa
Dokumentacja na temat korzystania z "chmod" polecenia.

Po rozpakowaniu archiwum ma, będzie zobowiązany do przeczytania oraz zaakceptowania
EULA zarówno dla serwera i dla PunkBuster przed instalacja
kontynuować.

Wprowadzić odpowiednią ścieżkę, aby zakończyć instalację, na przykład
/ Home / <user> /. Serwer automatycznie tworzy folder o nazwie "BF2"
w tym drogi i zainstalować serwer do niego.

Zauważ, że jeśli twój zegar systemu i data nie są ustawione prawidłowo może
doprowadzić do problemów z przetwarzaniem w rankingu statystyki serwerów. Upewnij się, że
Data i godzina są prawidłowo ustawione przed uruchomieniem serwera gry.

================================================== ====
V. Konfiguracja i uruchomienie Linux Dedicated Server
================================================== ====

Komendy dla serwera plików Linux są przechowywane w następującym
folder:

Battlefield 2 - ścieżka> <install / BF2/Mods/BF2/Settings
Special Forces - ścieżka> <install / BF2/Mods/xpack/Settings

Pliki są nazywane "serversettings.con", która posiada wszystkie ustawienia
dla serwera, a "maplist.con", która zawiera wszystkie ustawienia
które mapy do obciążenia, jakie rozmiary iw jakiej kolejności ich uruchomienia. Te pliki
można otwierać i edytować przy użyciu dowolnego programu do edycji tekstu.

Patrz dodatek D do listy poleceń serwera i ich funkcji.

Aby dodać mapę do maplist, należy prefiks każdego wpisu z
"Maplist.append" polecenia. Prawidłowa składnia tego polecenia jest
następujący sposób:

Maplist.append <map name> <game Mode> <map size>

Na przykład, aby dodać mapę "Dalian Plant" do maplist uruchomić w 64
tryb Conquest gracz polecenia będzie w następujący sposób:

Maplist.append dalian_plant gpm_cq 64

Zauważ, że jeśli rozmiar mapy nie zostanie dodany do końca polecenia, mapa
wielkość zostanie pobrana z "sv.MaxPlayers" wartość w
"Serversettings.con" plik. Dodawanie rozmiar mapy do listy map jest przydatna
do prowadzenia małych mapach z większej liczby graczy, na przykład
prowadzenie mapę 32 graczy z 64 graczy. Zauważ, że to nie jest obsługiwany
do rankingu serwerów i wykonane prowadzić do serwera są usuwane z
Ranked Server lista dostawców, jeśli to zrobić.

Dodatku do listy wszystkich nazwisk i map
Obsługiwane rozmiary i tryby gry.

Zaleca się zrobienie kopii zapasowej
"Serversettings.con" i "maplist.con" plików w przypadku konieczności wymiany
w każdej chwili, lub jeśli chcesz aby szybko przełączyć się konfiguracji serwera.

Aby uruchomić serwer, otwórz "BF2" folder i uruchomić "start.sh". Jest
Zaleca uruchomieniu serwera w oknie terminala, aby umożliwić łatwiejsze
monitorowanie i kontrolę nad serwerem.

Aby uruchomić serwer Siły specjalne, otwórz "BF2" folder i uruchomić "start.sh
/ Xpack ".

=====================================
VI. Hosting Battlefield 2 ™ Server
=====================================
 
W celu zorganizowania Battlefield 2 ™ serwer, trzeba mieć następujące
otwarte porty w zaporze.
           
UDP 27900
UDP / TCP 29900
TCP 80
TCP 4711
UDP 27901
UDP 1500-4999
UDP / TCP 1024-1124
UDP 29900
UDP / TCP 27900
UDP 17567
UDP 55123-55125
UDP / TCP 18000
UDP / TCP 18300

Należy pamiętać, jest to dla jednej instancji serwera. Jeśli chcesz uruchomić
wielu wystąpień na jednym przyjmującym, wszystkie przypadki muszą działać na wyjątkowy
portów.

=================================
VII. Remote Console (rcon) Dostęp
=================================

Do konsoli zdalnej konfiguracji dostępu do serwera:

- Na serwerze utwórz nowy dokument tekstowy w zwykłym \ admin \ nazwie
default.cfg

- Wprowadź następujący tekst do nowego pliku:

port = 4711
password = Yourpassword

- Zapisz plik i uruchom serwer.

Aby korzystać z Rcon a na serwerze, naciśnij przycisk "Tylda (~) na klucz
klawiaturze, aby otworzyć konsolę i wpisz polecenie, które chcesz uruchomić w
sposób następujący:

- <YourPassword> Logowanie rcon
To polecenie służy do logowania do serwera.

- Użytkowników rcon
To polecenie wyświetla listę wszystkich użytkowników podłączonych do serwera.
Bardzo podobne do admin.listPlayers

- Rcon exec <nazwa <command
Zastąpić <command name> z konsoli polecenia chcesz wykonywać
na serwerze.
Na przykład: rcon exec admin.kickPlayer 3

====================
VIII. BattleRecorder
====================

Battlefield 2 ™ Server zawiera obiekt o nazwie BattleRecorder. To
zapisuje wszystkie rozgrywki dla danej rundy i udostępnia je
graczy w tej rundzie, aby pobrać i wyświetlić w terminie późniejszym. Są
dwa składniki do BattleRecorder, które są opisane poniżej.

Aby skonfigurować BattleRecorder na serwerze, wykonaj następujące czynności:

Dedicated Server wymaga następujących informacji:

- AutoRecord
Ustaw AutoRecord do dnia (sv.autorecord 1) w celu umożliwienia BattleRecorder.
Każdej rundzie gra się na serwerze będą teraz zapisywane w pliku.

- DemoDownloadURL <http://YourServer.com/YourDirectory/>
Jest to adres, który zostanie przekazany do wszystkich powiązanych klientów w
koniec rundy. Jest to adres URL, że Battlefield 2 ™ front end będzie
spróbować pobrać demo z pliku, gdy użytkownik wybierze "download".
Plik demo musi być w katalogu określonym w adresie URL, lub demo
download nie powiedzie się. URL podana tutaj jest wielkość liter i musi
dopasować dokładnie adres URL witryny internetowej.

- <adminutils/demo/Your_Script.exe> AutoDemoHook
Serwer działa ten skrypt na koniec każdej rundy, gdzie jest AutoRecord
aktywne. W większości przypadków skrypt domyślnie mogą być wykorzystane.

- <wartość> DemoQuality
Możesz kontrolować jakość nagrania dokonane przez BattleRecorder.
"1" jest ustawieniem domyślnym, a my polecamy ten jest używany do internetu
gry. "10" jest najwyższą wartość, przy pozwoli to na zwiększenie rozmiaru
pliku o około współczynnik 8.
Wyższe ustawienia będzie również zwiększenie obciążenia serwera.

Drugiego składnika do BattleRecorder jest skrypt, który jest uruchamiany, gdy
kończy się runda. Skrypt ten może być zapisane lub wymienić w razie potrzeby.
Battlefield 2 ™, serwer po prostu próba wykonania określonego skryptu
w AutoDemoHook na koniec każdej rundy.

Domyślnie skrypt o nazwie auto_rotate, został napisany w języku Python, a następnie
wbudowane w plik wykonywalny.

Skrypt w języku Python można znaleźć tutaj \ adminutils \ demo rotate_demo.py \

Skrypt przenieść plik BattleRecorder z serwera do nowych lokalnych
lokalizacja lub serwerze FTP. Można również określić liczbę plików do
zachować archiwum.

Skrypt jest skonfigurowany za pomocą stosownego pliku konfiguracyjnego, zwanego
"Auto_rotate.cfg", znalazł się w katalogu głównym serwera Battlefield 2 ™
katalogu instalacyjnego.

W tym pliku można skonfigurować:

- File_limit = <wartość>
Użyj tej wartości, aby ustawić liczbę BattleRecorder pliki, które chcesz
do udostępniania. Domyślnie jest to 30. Po przekroczeniu limitu, nowy
plik zastąpi najstarszy.

- Target_root = <local ścieżka> katalogu
Jeśli zamierzają Państwo transfer do lokalnego katalogu, wprowadź ścieżkę tutaj.

- Use_ftp = <wartość logiczna>
Tę wartość do 1, jeśli chcesz FTP pliku DemoRecorder do nowej lokalizacji.

- = <Ścieżka do ftp_target_dir webroot demos>
Wprowadź ścieżkę na serwerze FTP, w którym chcesz DemoRecording
przekazane. Uwaga: Ta ścieżka jest wielkość liter i musi być zgodna
Nazwa folderu witryny FTP upload.

- Ftp_server = <server URL lub IP>
Wpisz adres URL lub IP serwera FTP. Również w tym jest wielkość liter i
musi odpowiadać dokładnie cały adres URL witryny FTP upload.

Na przykład, jeżeli adres URL witryny internetowej jest:

"Www.myftp.com/BF2/Demos"

Wówczas "ftp_target_dir" powinno być "/ BF2/Demos /" (bez cudzysłowów)
a "ftp_server" powinno być "ftp.myftp.com" (bez cudzysłowów). W
"serversettings.con" plik lub Server Launcher, twój
"DemoDownloadURL" powinno być "http://www.myftp.com/BF2/Demos/" (ponownie
bez cudzysłowów).

- Ftp_user = nazwa użytkownika logowanie <FTP
Podaj swój login FTP.

- FTP_PASSWORD = <hasło>
Wprowadź hasło dla konta logowania.

============================================
IX. Punktów zauważyć, jeżeli śpią na BattleRecorder
============================================

BattleRecorder znacząco zwiększyć obciążenie serwera, dlatego
nie polecamy jazdy 64 grach z BattleRecorder
funkcja jest włączona.

BattleRecorder plików zwiększyć się, jak zwiększyć liczbę graczy
oraz przydział biletów. Do rundy z 64 graczy z 250 biletów
z każdej strony, należy spodziewać się rozmiar pliku około 10-12 Mb z
DemoQuality ustawiona na 1.

Po pobraniu pliku BattleRecorder, przy użyciu "Wspólnota" funkcji
W Battlefield 2 ™ przedniej części, jest zapisany w:

\ Moje dokumenty \ Battlefield 2 \ Profiles \ Default \ Demos \

Każdy profil na komputerze będzie zapisywać pliki BattleRecorder do tego
lokalizacji.

Możliwe jest pobieranie plików BattleRecorder od znajomego lub stronie internetowej
i skopiować je do katalogu BattleRecorder powyżej. Będą one następnie
znajdują się na stronie "Wspólnoty", aby grać.

=====================
X. Remote Server VOIP
=====================

Battlefield 2 ™ Server zawiera zdalnym serwerem VoIP. Jest to zawarte do
działać jako samodzielny serwer VOIP usunąć potrzebę serwer do gry
obsługi VoIP, a także gry.

Aby korzystać z zdalnego serwera VoIP, należy zainstalować Battlefield 2 ™ Dedykowane
Serwer na komputerze, którego chcesz używać jako zdalny serwer VoIP. Istnieją dwa
plików zwrócić uwagę na:

BF2VoipServer_w32ded.exe - Serwer wykonywalny.
voip.con - zdalnego pliku konfiguracji serwera.

Aby skonfigurować serwer, otwórz "voip.con" plik i edytować wpisy do
wsparcie konfiguracji serwerów. Składnia jest następująca:

<port> <hasło> <game IP> interfejs serwera

55125 no_password 123.123.123.123

Należy pamiętać, że konieczne jest jedynie włączenie interfejsu IP, jeśli serwer gry
nawiązywane jest połączenie wielu serwerów gier na jednym serwerze VOIP,
na przykład:

55125 no_password 123.123.123.123
55126 no_password 123.123.123.124
55127 no_password 123.123.123.125

Również pamiętać, że wszystkie serwery gier, które łączą się ze zdalnym serwerem VoIP muszą
to na wyjątkową portów.

==========================================
XI. Dodatek A - Nazwy Map, Rozmiary i trybów
==========================================

- Dalian Plant
nazwa Mapa - dalian_plant
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Daqing pól naftowych
nazwa Mapa - daqing_oilfields
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Dragon Valley
nazwa Mapa - dragon_valley
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Fushë Pass
nazwa Mapa - fushe_pass
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Zatoka Oman
nazwa Mapa - gulf_of_oman
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Dam Kubra
nazwa Mapa - kubra_dam
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Miasto Mashtuur
nazwa Mapa - mashtuur_city
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Operation Clean Sweep
nazwa Mapa - operation_clean_sweep
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Szarki Peninsula
nazwa Mapa - sharqi_peninsula
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Pat Songhua
nazwa Mapa - songhua_stalemate
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Strike w Kerkand
nazwa Mapa - strike_at_karkand
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Wetlands Zatar
nazwa Mapa - zatar_wetlands
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

===========
Euro Forces
===========

- Wielki Mur
nazwa Mapa - Greatwall
Wielkości - 16, 32
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Operation Smoke Screen
nazwa Mapa - operationsmokescreen
Wielkości - 16, 32
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Quarry Taraba
nazwa Mapa - taraba_quarry
Wielkości - 16, 32
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

============
Armored Fury
============

- Midnight Sun
nazwa Mapa - midnight_sun
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Operation Harvest
nazwa Mapa - operationharvest
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Operation Road Rage
nazwa Mapa - operationroadrage
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

===============
Dodatkowe mapy
===============

- Wake Island 2007
nazwa Mapa - wake_island_2007
Rozmiary - 64
Tryby - gpm_cq

- Droga do Jalalabad
nazwa Mapa - road_to_jalalabad
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Highway Tampa
nazwa Mapa - highway_tampa
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_cq

==============
Special Forces
==============

- Devils Perch
nazwa Mapa - devils_perch
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Ghost Town
nazwa Mapa - ghost_town
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Iron Gator
nazwa Mapa - iron_gator
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_cq

- Leviathan
nazwa Mapa - leviathan
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_cq

- Mass Destruction
nazwa Mapa - mass_destruction
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Night Flight
nazwa Mapa - night_flight
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Przepięcia
nazwa Mapa - wzrost
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

- Warlord
nazwa Mapa - warlord
Wielkości - 16, 32, 64
Tryby - gpm_coop, gpm_cq

==================================
XII. Dodatek B - Przydatne komendy
==================================

Aby wyświetlić wszystkie dostępne polecenia serwer, serwer po uruchomieniu
w konsoli naciśnij przycisk "Tab" dwukrotnie klawisz. Spowoduje to wyświetlenie wszystkich
Korzenie poleceń serwera, takich jak "sv." i "admin".. Aby wyświetlić każde polecenie
podzbiór, wpisz polecenie root a następnie naciskając przycisk "Tab" klucz dwa razy, na
np. typu "sv." następnie "tab" dwa razy (bez cudzysłowów).

================
Maplist Komendy
================

- MapList.list
Każda mapa na serwerze ma numer ID, który jest używany do głosowania
zmiana mapy. To polecenie wyświetla listę tych numerów, nazwy map, tryb gry
i liczbę uczestników, jeśli jest określony.

- MapList.configFile lokalizacji <Nowe dla iso>
Używany do określenia lokalizacji _mapList.con
Domyślnie jest to \ Moje dokumenty \ Battlefield 2 \ ServerConfigs \

- MapList.mapCount
Pokazuje liczbę map na aktualnej liście map

- MapList.currentMap
Wyświetla listę map identyfikator aktualnej mapy są odtwarzane

- MapList.clear
Czyści bieżące listy map.
Ostrzeżenie: Jeżeli nie ma mapy na liście map przy uruchomieniu serwera
ładowanie nowych map, wszystkich klientów pozostanie na ekranie ładowania.

- MapList.remove <map ID szeregowego>
Usuwa mapę podać z listy map

- MapList.append <map name> <game Mode> [liczba graczy]
Dodaj nową mapę do końca listy map.
Musisz podać nazwę mapy i trybu gry. Liczba graczy
opcjonalny, jeśli nie jest określona, domyślnie do bieżącego ustawienia serwera.

- <map MapList.insert ID szeregowego> <map name> <game Mode> [liczba
graczy]
Dokładnie tak samo jak mapList.append, ale z tej opcji można określić,
na co map numer ID, aby dodać nowe mapy do listy w.

==============
Komendy admina
==============

- Admin.listPlayers
Listy graczy podłączonych do serwera.
To polecenie wyświetla listę graczy identyfikator, nazwa gracz i jeśli
Odtwarzacz jest znikoma również listę zawodników numer IP.

- Admin.runNextLevel
Zmusza serwer do końca rundy i początek następnej mapy w map
listy.

- Admin.currentLevel
Wyświetla listę map numer identyfikacyjny dla aktualnej mapy są odtwarzane.
Takie same jak mapList.currentMap.

- Admin.nextLevel <map ID szeregowego>
Dzięki temu można określić, które obok mapy, aby uruchomić w rotacji.

- Admin.restartMap
Restartuje aktualną mapę.

- <player Admin.banPlayer ID szeregowego> [timeout]
Wprowadź numer ID gracza chcesz bana. Zbanowanie gracza z
ten serwer za pomocą adresu IP.
Zakazy mogą być ustawione na CD klucz sieka.
Zakazy są przechowywane jako absolutny razy w banlist.con. Istniejących zakazów w
banlist.con będą interpretowane jako stałe zakazy.
Możesz wybrać na jeden z out czas:
Wprowadzanie perm "oznacza, że zakaz ten jest trwały. Jest to ustawienie domyślne, jeżeli
nie ma czasu na ujęto.
Integralną numer rozumieniu liczbę sekund zakaz będzie aktywny
(Np. 3600 oznacza jedną godzinę).
Wprowadzanie cały "oznacza zakaz jest aktywny do czasu następnej mapy.
Całkowitej liczby poprzedzone dwukropkiem (np.: 1234567), czyli epoki
czasu wygaśnięcia zakazu (liczbę sekund od 1 stycznia 1970).

- Admin.banPlayerKey <player ID szeregowego>] timeout [
Wprowadź numer ID gracza chcesz bana. Zbanowanie gracza z
ten serwer za pomocą klawisza skrótu ich CD.
Można również określić czas na przygotowania. Zobacz admin.banPlayer do czasu wyłączenia
listy.

- Admin.addAddressToBanList <adres IP>] timeout [
Wprowadź numer IP chcesz bana.
Można również określić czas na przygotowania. Zobacz admin.banPlayer do czasu wyłączenia
listy.

- Admin.addKeyToBanList klucz <Stacja hash> [] timeout
Wpisz klucz CD hash chcesz bana.
Można również określić czas na przygotowania. Zobacz admin.banPlayer do czasu wyłączenia
listy.

- Admin.removeAddressFromBanList <adres IP>
Wpisz adres IP chcesz usunąć z listy ban.

- Admin.removeKeyFromBanList <Stacja klucz hash>
Wpisz klucz CD hash chcesz usunąć z listy ban.

- Admin.clearBanList
Usuwa wszystkie listy zakazu.

- Admin.listBannedAddresses
Wyświetla listę aktualnie zabronione adresy IP.

- Admin.listBannedKeys
Wyświetla listę aktualnie zbanowany kluczy CD.

- Admin.kickPlayer <player ID szeregowego>
Wprowadź numer ID gracza, chcesz kopać.

=======================================
XIII. Dodatek C - Wymagania sprzętowe
=======================================

Gorąco polecamy Battlefield 2 ™ serwery są uruchamiane na serwerze dedykowanym
platform. Obecnie najlepszą wydajność na komputerze z
następujące dane:

=====
LINUX
=====

- Minimum specyfikacji, w oparciu o granie w gry 16 graczy:
  Procesor: 1 Ghz
  RAM: 256 MB

- Zalecane wymagania techniczne, w oparciu o granie w gry 64 graczy:
  Procesor: 3 GHz. AMD Athlon 64 Procesor: 3500 + (2,2 Ghz)
  RAM: 2 GB

- Zalecane wymagania techniczne, w oparciu o 48-player w grze Titan:
  CPU: 3,6 Ghz. AMD Athlon 64 Procesor: 4800 +
  RAM: 2 GB

- Optymalne specyfikacji w oparciu o 64-player game Conquest:
  Uruchomić tylko jedno wystąpienie BF2 na fizyczne CPU z Hyperthreading
niepełnosprawnych
  CPU: AMD Athlon 64 4800 + 3.6GHz lub Xeon.
  RAM: 2 GB na procesor fizyczny

- Optymalne specyfikacji, w oparciu o 48-player w grze Titan:
  Uruchomić tylko jedno wystąpienie BF2 na fizyczne CPU z Hyperthreading
niepełnosprawnych
  CPU: AMD Athlon 64 4800 + 3.8GHz lub Xeon.
  RAM: 2 GB na procesor fizyczny

=======
WINDOWS
=======

- Minimum specyfikacji, w oparciu o granie w gry 16 graczy:
  Procesor: 1 Ghz
  RAM: 384 MB

- Zalecane wymagania techniczne, w oparciu o granie w gry 64 graczy:
  Procesor: 3 GHz. AMD Athlon 64 Procesor: 3500 + (2,2 Ghz)
  RAM: 2 GB

- Optymalne specyfikacji w oparciu o 64-player Conquest lub gry:
  Uruchomić tylko jedno wystąpienie BF2 na fizyczne CPU z Hyperthreading
niepełnosprawnych
  CPU: AMD Athlon 64 4800 + lub 3.66GHz Xeon.
  RAM: 2 GB na procesor fizyczny

=========
Przepustowość
=========

- Minimum
  2,5 Mbit

- Polecamy
  5Mbit

Należy pamiętać, że serwer wymaga więcej pasma upstream (serwer do klienta)
niż dalszy (klienta do serwera). Powyżej pasma rekomendacje
w górę rzeki prędkości.

Jak zawsze można zwiększyć, jeśli którykolwiek z powyższych sprzętu można poprawić
na ogólny przebieg rozgrywki.

========
FIREWALL
========

Korzystanie z oprogramowania firewall na serwerze nie jest zalecane, ponieważ
może niekorzystnie wpłynąć na wydajność serwera i ogólnej gry
doświadczenie.

================================================== ==
XIV. Dodatek D - Ustawienia serwerów i ich funkcje
================================================== ==

Należy zauważyć, że następujące polecenia są prefiksem "sv. podczas stosowania w
plik serversettings.con lub konsoli serwera w systemach Windows i Linux.

- ServerName - To jest nazwa, że serwer zostanie wyświetlony w
przeglądarka serwerów.

- Password - Pozwala ustawić hasło dla serwera. Należy pamiętać, że
Rankingu serwerów nie może być chroniony hasłem.

- Internet - Zaznacz to pole wyboru, aby wyświetlić serwer w "Multiplay"
menu w 2142 klientów. Rankingu serwerów musi mieć taką opcję zaznaczoną.

- W rankingu - Ustawia, czy serwer na oficjalnym
System rankingowy i wysłać koniec rundy ocenę systemu backend statystyki.
Aby uruchomić serwer rankingu adres IP serwera muszą być wymienione w rankingu
Dostawcy serwerów list - skontaktuj się z dostawcą serwera dla tego obiektu.

- WelcomeMessage - W ten sposób można wprowadzić tekst, który zostanie wyświetlony
w oknie informacyjnym serwera, podczas gdy klient jest ładowanie map.

- AdresIPSerwera - Ustawia adres IP serwera zostanie wyświetlona na
klienta. Jest to przede wszystkim dla serwerów, które gra front-end IP i
back-end admin IP.

- Serwera> - To jest port, do którego klienci będą używać do komunikacji
z serwerem. Zauważ, że jeśli wielu instancji serwera są uruchamiane w ramach
samego komputera PC, wartość ta musi być unikalny dla każdej instancji. Zalecane
w przedziale od 16567 do 16570 domyślnie.

- AllowFreeCam - To ustawienie pozwala graczowi do skorzystania z darmowych kamery
Tryb czekając na tarło do gry (prasa Space na spawn
ekranie, aby uaktywnić).

- AllowExternalViews - Pozwala graczom na przełączanie między
normalny widok wewnętrznych i zewnętrznych różnych poglądów, podczas gdy w pojazdach.

- AllowNoseCam - To pozwala graczowi użyć kamery nosa
(Eliminując modelu pojazdu), podczas gdy w samolocie.

- HitIndicator - To ustawienie określa, czy wskaźnik będzie hit
na wyświetlaczu dla klientów podczas fotografowania wrogie cele.

- Maxplayers - Ustawia liczbę graczy będzie mógł przystąpić do
serwer. To również rozmiar map, który zostanie załadowany w trybie Conquest.
Uwaga maximimum liczba graczy w trybie wynosi 48 Titans. W Spółdzielni
Tryb tę wartość ustala kwotę boty do załadowania. Dołącz do graczy jako ludzi
boty będą usuwane na jeden na jednego ".

- NumPlayersNeededToStart - Ilu graczy musi być podłączony do
serwer przed rozpoczęciem rundy. Ustawienie to obowiązkowe wartości
Rankingu serwerów - 6 graczy na serwer 16 graczy, 6 dla 32 graczy i 8
do 48/64 gracza.

- NotEnoughPlayersRestartDelay - Ustawia jak długo rundy
nadal, jeśli liczba graczy spada poniżej wartości określonej powyżej. Raz
ten czas upłynął serwer będzie koniec rundy.

- CoopBotRatio - To detemines procent wszystkich botów, które będą
1, w zespole jest MEC i chińskim. To ustawienie nie ma wpływu na
ludzkich graczy.

- CoopBotCount - Określa liczbę botów, które spawn
w grze Coop. Nie ma to wpływu na ilość istnień ludzkich graczy.

- CoopBotDifficulty - Określa jak trudne są boty w trybie Coop
z 10 jest najprostszym, 50 średnich i 100 są za najtrudniejsze.

- NoVehicles - Ustawia serwer w "Tylko Piechoty" trybie i usuwa
wszystkich pojazdów z wyjątkiem łodzi. Łodzie są wyłączone w celu umożliwienia gry na mapach
jak Wake Island.

- StartDelay - to określenie okresu między wymaganej liczby
graczy łączenia z serwerem i rozpoczęcie rundy (będzie wyświetlany
do klientów jako "Commander wyborcze" okres).

- EndDelay - to tym samym okresem między rundy i zakończenie
serwer obrotowy do następnej rundy / mapy.

- SpawnTime - Jak długo gracz musi czekać, zanim respawning. Domyślnie
15 sekund jest obowiązkowe w rankingu serwerów i nie można go zmienić.

- ManDownTime - okresu, w którym gracz może powrócić.
Ta wartość musi być niższa niż wartość SpawnTime. Znowu jest to
obowiązkowe 15 sekund na Ranked serwerów.

- TicketRatio - Ile biletów każdy zespół będzie miał. Uwaga: jest to
Wielkość ta nie, jak wielu obecnych biletów każdy zespół. Rzeczywistego
Liczba biletów jest określony przez rozmiar mapy i trybu gry, na przykład
na Conquest: Ataku gdzie jeden zespół uncapturable bazowego,
Zespół rozpocznie się mniej biletów, niż zespół bez Otworzyć.
domyślną wartość 100 jest obowiązkowe w rankingu serwerów. Ta wartość nie ma
wpływ na gpm_ti trybów gry.

- RoundsPerMap - Ile rund będzie grać na każdej mapie przed
ładowania następnej mapy.

- Timelimit - Ta wartość (w minutach) określa, jak długo będzie trwała przez cały
przed zakończeniem. Rundy można jeszcze zakończony prawidłowo, jeśli jedna drużyna przegrywa
wszystkich swoich biletów lub Titan jest zniszczona. Należy pamiętać, że terminy mogą
Nie mogą być stosowane w rankingu serwerów. Również pamiętać, że wartość ta jest wymieniona w
sekund w "serversettings.con" plik na serwerach Linux. Terminy
nie może być ustanowiona na gpm_ti trybów gry.

- SoldierFriendlyFire - wartość odsetek, jakie straty będą
spowodowane bezpośrednim ogniem broni piechoty graczy w tej samej drużynie.

- VehicleFriendlyFire - wartość odsetek, jakie straty będą
spowodowane bezpośrednim ogniem broni pojazdu graczy w tej samej drużynie.

- SoldierSplashFriendlyFire - wartość odsetek, jakie straty będą
być spowodowane ogniem broni piechoty graczy w tej samej drużynie.

- VehicleSplashFriendlyFire - wartość odsetek, jakie straty będą
być spowodowane ogniem broni piechoty graczy w tej samej drużynie.

- TkPunishEnabled - Kontrola, czy system karania zespołu
zabijanie jest włączony lub wyłączony.

- TkNumPunishToKick - ile razy zawodnik może być ukarany za
Zespół zabija przed automatycznie wyrzucony z serwera.

- TkPunishByDefault - To ustawienie automatycznie karać graczy
Teamkilling jeśli ofiara decyduje się nie karać ani wybaczyć.

- VotingEnabled - Kontrola, czy gracze mogą głosować na mapie
zmiany, bunt i dowódca gracz kopie.

- VoteTime - czas (w sekundach), że głosowanie będzie trwało, zanim
Rezultatem jest stosowane.

- MinPlayersForVoting - Ilu graczy są zobowiązani do głosowania w wyborach do
głosowanie do udanych.

- VoipEnabled - Kontrola, czy system Voice Over IP będzie
wykorzystywane przez klientów.

- VoipServerRemote - Kontrola, czy serwer będzie z własnych
wbudowany system VoIP lub VOIP Battlefield Remote Server.

- VoipServerRemoteIP - adres IP zdalnego serwera VoIP, jeśli
ma być wykorzystany.

- VoipServerPort - Port używany przez serwer do kontroli VOIP

- VoipBFClientPort - port VoIP wykorzystywane przez klientów do komunikacji.

- VoipBFServerPort - port serwera VOIP używa wysłać wiadomości na
do klientów.

Uwaga - wszystkie wyżej wymienione porty muszą być unikalne, jeśli więcej niż jednej instancji
Gości na jednym komputerze.

- VoipSharedPassword - hasło na zdalnym serwerze VoIP. To
będą przekazywane przez serwer do klienta w celu umożliwienia im korzystania
na zdalnym serwerze.

- VoipQuality - Ustawia ile przepustowość zostanie przeznaczona na zapewnienie
dobrej komunikacji VoIP.

- GameSpyPort - port na którym serwer będzie komunikował się z
GameSpy back-end systemu. Również w tym musi być unikatowa w wielu przypadkach
w sprawie wspólnych przyjmującego. Zaleca się, aby pobyt między domyślny port
29900 i port 29950.

- AllowNATNegotiation - Określa, czy klientów za
NAT firewall lub router aktywny będzie mógł dołączyć do serwera. W 99%
przypadków, to ustawienie nie jest potrzebne.

- InterfaceIP - To jest używany do komunikacji ze zdalnego serwera VoIP.
Ten IP musi być ustawiony w "voip.con" pliku, jeśli wielu serwerach są do korzystania
tym samym serwerze VoIP.

- AutoBalanceTeam - Określa, czy serwer będzie życie
zespołów, które mają być nawet.

- TeamRatioPercent - Jest to wartość, ile procent graczy potrzeba
być na każdej drużyny, zanim serwer uważa zespoły nawet.
Wartość domyślna dla 100 graczy zostanie podzielona równo na obu zespołów.

- AutoRecord - Obsługa funkcji BattleRecorder.

- DemoDownloadURL - jest to adres URL witryny, w której
plików BattleRecorder demo zostanie zapisany. To jest przekazywane
klientów, aby mogli pobrać demo.

- AutoDemoHook - Leave jako domyślny, chyba że jesteś bardzo zaznajomiony z
język Python.

- DemoQuality - Ustawia jakość nagrania.

- AdminScript - Umożliwia korzystanie z skrypty python na serwerze
administracji. Zostawić jako domyślne, jeśli nie są zaznajomieni z python
język skryptowy.

- SponsorLogoURL - adres URL obrazu, który zostanie wyświetlony w
oknie informacyjnym serwera w przeglądarce serwer gdy serwer jest podświetlony.

- CommunityLogoURL - adres URL obrazu, który zostanie wyświetlony w
oknie informacyjnym podczas obciążenia serwera klienta mapie.

- PunkBuster - Określa, czy PunkBuster system anti-cheat
będzie używany. Jest to konieczne do rankingu serwerów. Wizyta
www.evenbalance.com więcej informacji na temat PunkBuster.

- UseGlobalRank - określa czy gracze będą szeregi
wyświetlany w grze. To ustawienie jest zawsze włączona do rankingu serwerów.

- UseGlobalUnlocks - określa czy gracze będą mogli




serwera.






==================
XV.
==================

v1.50




aktualizacji.



v1.41



v1.4



map.


Tryb.

serwerów.





v1.3
















10




v1.22




v1.21






v1.2



v1.12

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL