Teraz jest 25 lis 2024, 09:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 kwi 2010, 00:48 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2010, 22:50
Posty: 268
PP2000 na kanał panamski,tam jest świetny,ale chyba lepiej się zabija UZI może 8 kulek mniej ale ta troche większa moc chyba robi różnice

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 kwi 2010, 13:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 12:41
Posty: 103
Wg Mnie najlepsze bronie mechanika to PP-2000 i Aks-74 . Uzi to troche gorszy PP, ale równie szybkostrzelny :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 kwi 2010, 17:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2008, 20:28
Posty: 113
Lokalizacja: Kraków
UZI zaś jest bardzo dobre na większe dystanse, praktycznie zerowe rozproszenie naboi.

XerxesPL napisał(a):
UZI może 8 kulek mniej ale ta troche większa moc chyba robi różnice


Na HC, o którym rozmawiamy, nie ;)

_________________
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 kwi 2010, 18:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 12:41
Posty: 103
Wg Mnie - nie warto grać na STEAM :x Cały magazynek w łeb, aby zabić jednego klienta :stupid: Najczęściej gram na HC -uwielbiam realizm gry (wtedy) 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 kwi 2010, 19:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
HC jest rajem dla mechanika gdzie mimo tego że wróg ma m60 to i tak go zjedziesz jeżeli jesteś szybszy offkoz.A karabinki wydaję mi się że są tak zbliżone parametrami że każdy gra z czym lubi.A propos Uzi na dystans większy niż kilkanaście metrów nie polecałbym jest zdecydowanie niezastąpiony na walki w małym dystansie.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, 10:07 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 11:33
Posty: 141
XMP8 tez daje rade moim zdaniem. Faktem jest ze na HC dopiero jest przyjemnosc z rozgrywki. Nie trzeba wpakowac 6 kulek w jednego goscia zeby go zabic.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, 10:44 
Offline

Dołączył(a): 8 lut 2010, 00:18
Posty: 16
Moze mi ktos wytlumaczyc jak namierza sie za pomoca strzalek samonaprowadzajacych krok po kroku. Nie mam pojecia jak tego sie uzywa, a nie raz przez to bylem bezbronny. Koles naznaczyl mnie taka strzalka i patrze zza budynku leci rakieta ku gorze taka parabola i lup nagle w dol prosto w czolg. Chyba wtedy taka rakieta ma wieksza moc, albo pancerze u gory czolgu jest slabszy gdyz czasem nawet 1rpg mozna zniczyc Abramsa.

Druga sprawa to jak korzystac z ostatniej wyrzutni rakiet, ktora sama w sobie ma system naprowadzajacy? Uwazam ze ostatni typ wyrzutni jest glownie na helikoptery, chociaz czolg tez mozna tym niezle urzadzic ( chyba wieksza moc nawet jak rpg). Widzialem jak kilka razy jeden gosci ladnie zestrzlil tym MI24 na ISLA INOCENT. Rakieta poleciala wprost na heli. Mi udaje sie tylko zestrzelic wlasciwie jak helikopter wolno leci, nisko nad ziemia. Kiedy jest dobry pilot i szybko kieruje maszyna nie ma zadnych szans. A ten typek rozwalil heli ze sporej ogleglosci. Myslalem ze wystarczy wystrzelic rakiete i starac sie, aby heli byl w tym pomaranczowym kwadracie, ale po pierwsze rakieta bardzo wolno leci i mija cel badz cel leci tak szybko ze nie nadazam tym pomaranczowym kwadratem i tez pudluje. A ten typek tak strzelal ze rakieta leciala prosto za heli i ten starajac sie robic zwroty nie mial zadnych szans. . Ja nie moge rozszyfrowac jak to dziala jak i rpg i gustaw ze strzalkami. Podzielcie sie swoimi doswiadczeniami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, 10:53 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2010, 11:15
Posty: 105
Najpierw oczywiscie musisz oznaczyc pojazd/zolnierza tracerem.Nastepnie bierzesz gustava albo rpg(ostatnia wyrzutnia nie dziala z tracerami) i przelaczasz sie na zblizenie i namierzasz na czolg zaznaczony, a konkretnie na taki pomaranczowy kwadracik na nim i czekasz az pojawi ci sie pod tym kwadracikiem odleglosc w metrach od celu.Trwa to doslownie 3-4 sekundy.Po tym mozesz juz strzelac bo pojazd jest namierzony.Najlepiej wypusc rakiete wysoko w niebo a ona sama skieruje sie na czolg i powinna go trafic(choc nie zawsze).
A co do tego napisales ze 1 rakieta rpg mozna zniszczyc czolg to nie prawda, nawet z ulepszonymi materialami wybuchowymi czolg jeszcze bedzie jezdzil.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
Nie radziłbym Ci brac tracera jeżeli jesteś mechanikiem.Jeżeli masz w ekipie kumatych kolegów to medycy powinni obsługiwać tracera a co do wyrzutni moim zdaniem najlepsza na heli jest Gustaw na czołgi i inne pojazdy M136.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, 12:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 15:39
Posty: 49
Na HC średnio na czołg trzeba władować 3 rakiety. Jeśli masz nieruchomego przeciwnika, to strzelaj tak żeby nie zorientował się z której strony nadlatuje rakieta.

Co do strzelania M136 AT4, ja sobie na razie odpuściłem szkoda mi nerwów. Kiedy namierzasz heli nie możesz celować na niego, musisz celować trochę przed heli, tak jakbyś celował z gustava czy rpg, czyli bierzesz poprawkę na ruch, nie tak duża jak przy reszcie ale zawsze. Przykład, isla inocent, z wrogiej bazy wylatuje heli i leci prosto na wyspę (nie wiem dlaczego ale dużo osób tak robi), a Ty jeśli jesteś na prawej stronie wyspy(patrząc w stronę atakujących) to powinieneś celować na lewo i ponad kabiną pilota heli. Takie celowanie jest spowodowane tym, że ta rakietka lata bardzo wolno i łatwo się mija z nadlatującymi heli. To jest głównym powodem mojej frustracji, z gustavem trzeba też brać poprawkę, leci szybciej i nie trzeba być wystawionym na ostrzał (chociaż trzeba patrzyć gdzie poleciał, wiadomo, żeby wziąć poprawkę na drugi strzał jeśli pierwszy chybił. Jeśli chodzi o moc At4 jest słabsze od rpg ale mocniejsze od gustava (przynajmniej takie było przed patchem).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, 18:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2010, 21:12
Posty: 103
Lokalizacja: gwe
A to nie przypadkiem odwrotnie?!
AT4>>RPG-7?

_________________
Obrazek
TEAMWORK
means a lot of mindless morons doing exactly, what boss says.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, 18:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 12:41
Posty: 103
AT4 jest silniejsza na pojazdy 8) Z silniejszymi wybuchami możemy rozwalić Abramsa 2 strzałami :D RPG-7 jest najsłabsza :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, 22:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2008, 20:16
Posty: 178
Gustav zadaje najmniej obrażeń pojazdom. Potem RPG-7, najmocniejsze AT-4. Dobrze trafić i transporter leci na raz nawet na softcore, bez żadnych ulepszeń. Zresztą czołg chyba też da się tak skrzywdzić, nie sprawdzałem dokładnie. Niestety AT-4 ma koszmarnie długie przeładowanie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2010, 08:39 
Offline

Dołączył(a): 8 lut 2010, 00:18
Posty: 16
Trzeba przyznac ze strzalki samonaprowadzajace rzadza. Na pojazdy to miod na moje serce. Troche gorzej z heli, czesem trudno trafic jak leci szybko i wysoko. Jednak jak juz strzalka sie przyczepi to mozna powiedziec ze zaloga juz moze czuc sie martwa, albo byc pewna zamiany w ptaka:D Musze jeszcze tylko opanowac ostatnia wyrzutnie - strasznie wolne ma te rakiety. Jeszcze nie obczailem do konca jak wystrzelic zeby trafic. Jednak wydaje mi sie ze jezeli taki MI24 leci bardzo szybko to nawet nia nie trafimy.

Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie min. Jest takie odznaczenie jak dostrzezenie min zblizeniowych. Nieraz na drodze je widze i niszcze, ale nie otrzymuje za to pkt. Wiec jak to zrobic?

Jak dziala klawisz Q - wydaj rozkaz. Probowalem uzyc kilka razy, ale nic sie nie dzialo. Moze najwyzszy ranga na serwie ma tylko mozliwosc ?

Jak zrobic zblizenie w Uavie. Biore optyke dla heli - bodajze ostatnie dla pojazdow i wtedy ppm mam strzal jak z ckma? Moze zly dodatek biore, albo mozna zrobic zblizenie ale innym klawiszem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2010, 09:38 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:42
Posty: 139
Ostatni perk do pojazdów to dodatkowa broń xd

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL