Bo$s napisał(a):
Różnica jest jedynie w czasie przeładowania, M870 wypada troszeczkę lepiej od spasa. Natomiast NS2000 przeładowuje się w inny sposób (wkłada się po 2 śruty zamiast po 1, za to trzeba dłużej czekać na pełne przeładowanie) więc ciężko to porównać.
Co ciekawe z pompek bez sluga najlepiej wypada ta dla szturmowca podczepiana do karabinu
Źródło:
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/PS: Podobnie jest z GOL i M95 - te same obrażenia, mimo, że paski w grze mówią inaczej. Różnica jedynie w celowniku (M95 ma kropki, GOL za to nie faluje) i w czasie przeładowania i gotowości do strzału (GOL wypada lepiej). Ma to się zmienić w następnym patchu, M95 będzie mocniejsza. No i jeszcze jest taki bonus, że M95 potrafi uszkadzać lekko opancerzone pojazdy i heli
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Popatrzcie sobie na wartości obrażeń z powyższego linka. Podzielcie 100 przez te wartości:
100/20 = 5
100/16,7 = 5,99
100/14,3 = 6,99
100/12,5 = 8
100/11,2 =8,9 (powinno być 11,1)
100/10 = 10
to nie jakieś super dokładne liczby, opracowane za pomocą superkomputera w CIA czy NSA.
Sprawdzili ile strzałów trzeba, żeby zabić "zdrowego przeciwnika". Zamiast podać to wprost, podali obrażenia broni, dzieląc sto przez ilość strzałów. Czy coś zadaje 16,7, czy 19,5 obrażeń - tego się z tej tabelki nie dowiecie, bo mieści się w przedziale: 6 strzałów żeby zabić - o, ma obrażenia 16,7.
Reszta amplitud, kicków, spredów obliczyli na podstawie śladów po kulach, odchylania celownika na monitorze (linijka + trochę trygonometrii). Na forum EA developerzy odcięli się od zamieszczonej tabeli twierdząc, że jest wyssana z palca. Ale każdy ją przytacza jako argument.