Teraz jest 28 lis 2024, 17:39

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 paź 2010, 16:29 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Albo ci, co mają lunety na karabinie, będą mieć lunety, a ci co nie mają optyki (iron sights ) lub mają koli ( reflex sight ), będą mieć koli na G36.

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2010, 21:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Takie info...
Niemcy nie mają na wyposażeniu G36 bez optyki ;] (nie mówię tu o jednostkach specjalnych, tylko o Heer Bundeswhery, które jak mniemam jest w PR'ze, a nie kto inny)
Ew. medyk dostanie G3 (bo to bez optyki jest widoczne)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2010, 15:19 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Sasq- źle mnie zrozumiałeś. Wiem, że każdy żołnierz BW ( tak jak pisałeś- nie żadne KSK czy GSG9, tylko piechota itd ) mają na G36 i G36 taki wynalazek jak Hendstolt HKV, czyli luneta i koli. I oto mi się rozchodzi dokładnie. Żołnierze, gdzie w danej funkcji mają lunetę, to używają lunety, a gdzie koli, to koli. Jeden karabin- 2 możliwości.

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2010, 15:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2010, 15:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
residentMatriX napisał(a):
Sasq- źle mnie zrozumiałeś. Wiem, że każdy żołnierz BW ( tak jak pisałeś- nie żadne KSK czy GSG9, tylko piechota itd ) mają na G36 i G36 taki wynalazek jak Hendstolt HKV, czyli luneta i koli. I oto mi się rozchodzi dokładnie. Żołnierze, gdzie w danej funkcji mają lunetę, to używają lunety, a gdzie koli, to koli. Jeden karabin- 2 możliwości.



Zrozumiałem Cię, sorry, wtedy inaczej to odebrałem...

Chyba tak będzie...
Bo większość tak ma, czyli medyk = gorsza optyka
Wyjątkiem pojawia się tu Kanada...
Ale mam nadzieje że pójdą w stronę kanady :twisted:


PS. wiem że tam koli i luneta jest razem ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2010, 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Właśnie wyczytałem na forum PR'a, chodzi oczywiście o G36:
Cytuj:
For the upcoming release alternate kits will use the aimpoint portion of the sight, and normal kits the optic.

I wszystko jasne :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2010, 18:24 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
A ja na głównej stronie PR'a widziałem takie coś- żołnierz z długim G3A3 ( nie A4 ), i na tym koli- Aimpoint Micro M1. Nawet chyba na trailerze jest. Możliwe też jest zastosowanie osobnego koli ( powiedzmy M1, T1 czy EoTech 551 ) na szynie grzbietowej, na rączce ( nad lunetą, tak jak mają G36K SRC czy ARESa :) ).

Byłoby fajnie ;)

Wracając do kanadyjczyków. Medyk, podobnie jak inżynier i kilku innych, będą miały normalne przyrządy celownicze, i/lub EoTech 552/557. Tak więc nie martw się.

Ja się zastanawiam, jak będzie wyglądało strzelanie z karabinów z lunetami. Każdy, grając w BF2 i poprzednie PRy przyzwyczaił się do wielkiego obrazu lunety i czarnego tła-otoczki. Już nie mogę się doczekać...

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2010, 01:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2008, 14:58
Posty: 211
Obrazek

Już do pobrania nowy PR'a teraz aż 3 party do pobrania zaś hasło dostępne będzie 15 października click

http://www.realitymod.com/forum/f380-pr ... eload.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2010, 12:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Thx za info :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2010, 20:41 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Dziwna sprawa. Używam uTorrent. Minęło 56% pobierania part'a 1, a tu nagle wyskakuje mi błąd. Nie pamiętam jaki, ale wyskoczył błąd i przerwało download. Nie było to spowodowane przerwą czy kłopotami z netem. Nie wiem, co się stało, ale w folderze, gdzie jest part 1, rozmiar jego wynosi 1.37GB, czyli tyle, ile ma być. Nie wiem, może ściągnął się do końca. Zobaczymy w praniu. Teraz leci part 2. Może do 24:00 się wyrobię :D

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2010, 00:31 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
jeszcze caly tydzien masz na sciagniecie : d

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2010, 07:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
Maps

* Added Burning Sands (4km) (MEC vs GBR) (AAS, Skirmish).
* Added Iron Eagle (4km) (MEC vs IDF) (AAS, Skirmish).
* Added Kokan (2km) (TAL vs USA) (Insurgency, Skirmish).
* Added Wanda Shan (4km) (PLA vs RUS) (AAS, Skirmish).
* Updated Silent Eagle (GER vs RUS) (AAS, Skirmish, CnC, Vehicle Warfare).
* Updated Lashkar Valley (TAL vs GER) (Insurgency, Skirmish, Coop).
* Updated several other maps with some layout changes.

Hmm.. Od kiedy IDF w PR ma lotnictwo i pojazdy AA? Nie podali nic w features o samolotach czy pojazdach AA a dali dla IDF mapę 4 km.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2010, 15:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
: D
Będziesz "trumną" śmigał ;>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2010, 19:52 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Kuźwa mać, no. Part 1 ściągam już 6 raz, i za każdym razem pojawia się błąd- raz po 40%, raz po 60%. Nie wiem już co robić. Używam uTorrent. Net- 3Mb/s- transfer na uTorrent- max 240kb/s. Nie wiem, co robić- znacie odpowiedź? Jak rozwiązać ten problem? W czym tkwi problem?

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2010, 20:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2008, 14:58
Posty: 211
Poczekaj na inne wersje w piątek lub może wcześniej będzie PRa do ściągnięcia z innych zródeł, więc po co ten pośpiech.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL