Teraz jest 1 gru 2024, 07:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 paź 2010, 18:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
trzeba usuwać poprzednią wersje?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, 18:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
Niby instalator usuwa sam poprzednią wersję lecz podobno trzeba reinstalować całego BF'a aby uniknąć ciągłych crach'y.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, 19:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
LajtusPL napisał(a):
Niby instalator usuwa sam poprzednią wersję lecz podobno trzeba reinstalować całego BF'a aby uniknąć ciągłych crach'y.




Nie!!! :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, 19:54 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Ja bugów i crashy nie miałem do tej pory. A tylko wgrywałem pr. 095. On sam, automatycznie wywala 0.92.

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, 21:00 
Offline

Dołączył(a): 20 mar 2007, 16:40
Posty: 25
Nowy patch a żadnego newsa na głównej stronie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, 22:10 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Wiecie co- powaliło mnie M249 w US Army i USMC. To są dwa te same modele ( jeden ma ACOGa a drugi ELCANa ), ale... jest kilka niedoróbek. Czepiając się szczegółów. W USMC M249 jest używany jako- M249 z długa lufą, kolbą składaną( jak w poprzednim PR ), dolnym i/lub górnym RISem oraz dowolną optyką ( ITL MARS, ACOG TAF31, EoTech 552/557)- dobra, pomińmy tę dowolność. To tylko gra. Ale- kolba ICB ( Improved Collapsible Buttstock) standardowo była używana w M249 SPW oraz Mk46 mod 0. Teraz coraz częściej pojawiają się te kolby, choć w normalnych jednostkach USMC nie jest ona przydziałowa czy nawet na wyposażeniu. Dopiero w US Army, w tych szpecjal SF-ach zaczęły pojawiać się takowe kolby, jako dodatkowe wyposażenie M249 Mk2 oraz M249 para.

Druga sprawa- czemu, już chyba od 2 poprzednich wersji, Rosja nie ma na wyposażeniu kolimatora? Ruscy posiadają kilka typów kolimatorów. Powiedzmy- nie używają ich na masową skalę- ale jednak są. Mogliby dać takowe do nie których pozycji.

Rozwalił mnie też moździerz. Bez jakichkolwiek współrzędnych ( od officera, spottera czy komendanta ) nie da się celnie ( o ile w ogóle ) strzelać.
Nie latałem jeszcze śmigłowcami, ale chyba zmieniło się nie wiele.

Granatnik- fajna rzecz z tym licznikiem odległości i normalnie działającymi przyrządami celowniczymi.

3D Scope shader- fajna rzecz. W niektórych armiach ciężko cokolwiek zobaczyć, np w ChRL.
Miała być niby prawdziwa balistyka pocisków broni ręcznej, karabinów wyborowych i snajperskich, armat i haubic czołgów, a tu... biba i bida. Ekran po trafieniu masakrycznie zamazany, krew zajmuje więcej ekranu niż w poprzednich wersjach. Kompletnie nic nie widać.

Nie wiem, może to bug jakiś był. Chciałem naprawić Merkawę kolegi. Miałem kit inżyniera, wciągam klucz, a tu nic. Nie wiem, chciałem naprawić HUMVEEgo- też nie szło.

Na razie tyle. W ciągu następnego tygodnia spróbuję rozgryźć resztę bajerów. Pozdro.

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, 23:22 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
. Ekran po trafieniu masakrycznie zamazany, krew zajmuje więcej ekranu niż w poprzednich wersjach. Kompletnie nic nie widać.


No, trochę przegięli. Nawet nie widać gdzie się biegnie do osłony, będąc pod ostrzałem.

Ja, co prawda na LANie z botami, ale jednak - Miałem sytuację gdzie KIT pilota był nieodpowiedni do pilotowania śmigłowców. dziwna sprawa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2010, 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2005, 21:11
Posty: 25
Lokalizacja: Swarzędz
Nie wiem jak inaczej można strzelać z moździerza nie mając żadnych celów ani współrzędnych, nie wiem nawet po co strzelać w takiej sytuacji, więc się zastanawiam co Cię tak rozwaliło.

Co do balistyki to nie da się jej poprawie odwzorować na silniku BF2, więc ja i tak jestem całkowicie zadowolony z tego co mam. Chyba, że Ty przy każdym strzale chciałbyś uwzględniać efekt Coriolisa i kierunek/prędkość wiatru.

Nadmierny efekt krwi bardzo dużo pomógł, bo w poprzednich wersjach mogłeś spokojnie sprzedać kolesiowi heada, który sekundę wcześniej trafił Cię z 50 metrów prosto w klatę, teraz to jest raczej niemożliwe. Może trochę irytuje, ale to kolejny powód żeby nie dać się trafić.

Patch byłby świetny gdyby nie ogromna ilość bugów, masowe crashe z serwerów i drastyczny spadek FPS...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2010, 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Wadziu napisał(a):
drastyczny spadek FPS...



o kur...
o ile spadły Ci +/-?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2010, 22:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2008, 22:08
Posty: 164
Lokalizacja: Sosnowiec
Mnie co denerwuje to kiedy żołnierz zadrapie się byle czym i od razu: krzyki AAAA! nic nie widać jakby topił się we własnej krwi i odgłosy agonii mając na uwadze iż spadł tylko z 30 centymetrów :P

Balistyka jak ktoś mówił bida, 3d scope shadery fajne, crashe co rundę ale do tego ludzie się przyzwyczaili, foby jak się któreś buduje to całe czarne są i widać z granicy widoczności.

Najlepsze jest to, że można się bić :D Dziś na silent eagle laseruje a jakiś niemiec wyskoczył mi na przeciw i się patrzy. To ja wiedząc że nie mam szans, zrzuciłem kit i pokazałem gest zachęcający do bójki po czym rozpoczęła się walka. Ubaw był niezmierny :D Sierpy latały co chwilę :D

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2010, 23:00 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Pilot ma wreszcie broń- pięści lub przeszczepy oraz pistolet.

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2010, 00:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2005, 21:11
Posty: 25
Lokalizacja: Swarzędz
Sasquacz napisał(a):
o kur...
o ile spadły Ci +/-?


Ze starych map to Qwai i Silent Eagle spadło mi o jakieś 10 FPS, także teraz mam między 20-30, a z nowych to na Burning Sands mam około 15. Warto zauważyć, że wcześniej grałem na texturach high, teraz na medium.

To jeszcze screen z Wanda Shan, akcja z przed 5 minut...w tej wersji normalka.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2010, 01:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
Wadziu napisał(a):
Nie wiem jak inaczej można strzelać z moździerza nie mając żadnych celów ani współrzędnych, nie wiem nawet po co strzelać w takiej sytuacji, więc się zastanawiam co Cię tak rozwaliło.

zgadzam się, ale..
Wadziu napisał(a):
Co do balistyki to nie da się jej poprawie odwzorować na silniku BF2, więc ja i tak jestem całkowicie zadowolony z tego co mam. Chyba, że Ty przy każdym strzale chciałbyś uwzględniać efekt Coriolisa i kierunek/prędkość wiatru.

ah, odkąd CoD4 został wypuszczony wszyscy nagle stali się specami od balistyki, dosłownie wypominając efekt Coriolisa przy każdej dyskusji o broniach. Dla niewtajemniczonych: efekt Coriolisa jest tak nieznaczny przy strzelaniu z różnej maści broni palnej, że się go nie bierze pod uwagę. Wyjątkiem jest snajper, ale przy strzałach rzędu 700m (maksymalny skuteczny zasięg większości karabinów snajperskich) branie tegoż efektu pod uwagę jest zwyczajnie śmieszne.

sors: Fizyka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2010, 10:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2005, 21:11
Posty: 25
Lokalizacja: Swarzędz
Dobra zostawmy już ten efekt Coriolisa w spokoju bo widzę, że coś mocno na Ciebie zadziałał, nie wiem też skąd wziąłeś to 700m, bo nawet M14, które w PR używane jest tylko w roli DMR, ma w rzeczywistości większy skuteczny zasięg, nie mówiąć już o prawdziwych snajperkach. A balistyka w PR jest jaka jest, tylko ze względu na ograniczenia silnika. Chceta dobrej balistyki, poczekajta na PR:Arma2.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2010, 15:15 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Nie wiem, skąd ty to wytrzasnąłeś.

W wyniku walk w Afganistanie, np. Niemcy, którzy używają różnych wersji G36 ( kal. 5,56x45 ) zastąpili parawyborowe G36 starymi G3 z magazynów. Pocisk 5,56 NATO, przy lufie 509m ( M16, MG36, HK416DRS20 ) posiada skuteczny zasięg max. 400m. Pomyśl, jak wygląda sprawa zasięgu przy lufach długości G36K, M4, Mini-beryla, M249 Para czy Mk18/M4 CQBR ( lufy 14,5 oraz 10 cali ).Zasięg spada do 300-200m. Dlatego na misji w A-stanie używnae są karabiny "karmione" kalibrem większym, niż pocisk pośredni 5,56. Takimi przykładami są- M14 ( modyfikowane do wersji EBR, DMR, przystosowane do strzelania ponad 1000m, i skutecznego rażenia celów do 600-800m ), M110, G3A3, SWD ( ten trochę ponad 1000m, ze względu na mocniejszy pocisk- 7,62x54r ) czy karabiny wyborowe- kaliber 8,6 laupa magnum( alex.338, czy 12,7x99 ( barret, wilk ).

Dlatego w PR M14 jest używane w roli DMR gdyż- jest to kaliber większy niż pośredni- 7,62, jest używana w rzeczywistości ( przy karabinach-klonach M4 na kaliber 5,56[ SAM-R, SAM-D, SPR Mod 0/1]).

No i- albo źle przeczytałem, albo ja koślawo patrzę- prawdą jest, że w tej wersji PR, w US Army miało być M14 EBR, a nie ciągle to M21?

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL