Teraz jest 27 lis 2024, 21:59

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 sie 2010, 17:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Jeśli chodzi o mnie, to mam tylko parę sugestii:
-> Niech drużynom spawnuje się tylko sprzęt dla ich nacji - jeśli Japończycy mają wyspę - Flettner, Natter, Horton. Jeśli amerykanie - amerykańskie skrzydło, goblin, ruski.
-> Na rufie Hatsuzuki (niszczyciel Japońców) ma taką wolną przestrzeń, która aż kusi o spawner flettnera.
-> Zmniejsz zasięg bomb głębinowych (explosionRadius) - żeby niszczyciel musiał przepłynąć bezpośrednio nad łodzią żeby ją zatopić.
-> Umieszczaj na mapach tyle sprzętu, aby nie było kolejek. Dobrze jest ustawić MaxNrOfObjectSpawned na 2 lub więcej.
-> Porozmieszczaj na mapie kity z plecakami rakietowymi :D

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
archer napisał(a):
Jeśli chodzi o mnie, to mam tylko parę sugestii:
-> Niech drużynom spawnuje się tylko sprzęt dla ich nacji - jeśli Japończycy mają wyspę - Flettner, Natter, Horton. Jeśli amerykanie - amerykańskie skrzydło, goblin, ruski.
-> Na rufie Hatsuzuki (niszczyciel Japońców) ma taką wolną przestrzeń, która aż kusi o spawner flettnera.
-> Zmniejsz zasięg bomb głębinowych (explosionRadius) - żeby niszczyciel musiał przepłynąć bezpośrednio nad łodzią żeby ją zatopić.
-> Umieszczaj na mapach tyle sprzętu, aby nie było kolejek. Dobrze jest ustawić MaxNrOfObjectSpawned na 2 lub więcej.
-> Porozmieszczaj na mapie kity z plecakami rakietowymi :D


Chodzi tobie o ten mappack czy o ten sobotni mecz (bo w mappacku mam zamiar wszystko pozmieniać) a te mapki teraz to tylko dla testu (mam przed sobotą je pozmieniać???)

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 19:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Sugestie są ogólnie, zrobisz co zechcesz. Do zrobienia wersji nr 2 masz czas teoretycznie do chwili kiedy Kobra poprosi o pliki na serwer - a to znaczy że będzie trzeba przygotować specjalną paczkę na serwer. W paczce powinien się znajdować katalog z modem, ale bez pliku texture.rfa, bez folderu movies ani music. Mapy dla serwera też można "odchudzić" rozpakowując każdą z osobna i wywalając foldery ObjectLightMaps oraz Textures. Co więcej, w paczce na serwer wszystkie nazwy plików i katalogów muszą mieć tylko małe litery - inaczej serwer się nie odpali.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 20:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Małe litery tzn. że Obiect.rfa zmieniam na obiect.rfa
folder Archives na archives - tak czy musze rozpakować obiect.rfa i w nim jeszcze zmienić wszystko na małe?

Moge też usunąć plik sound.rfa czy musi zostać?

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 21:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
a, tak - sound.rfa też jest na serwerze niepotrzebny.
Trzeba pozmieniać wielkość liter w samych nazwach, nie trzeba nic rozpakowywać. Jeśli rozpakowujesz mapy, lepiej też w środku nic nie zmieniać poza skasowaniem tekstur i map świetlnych.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2010, 15:06 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Przerabiaj jak tylko możesz - paczki na serwer potrzebuje w piątek, a dla graczy też w piątek .
Info o modzie dam w środę , jak do tego czasu poprawisz pliki dla graczy super damy od razu linka.

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2010, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Kobra jak chcesz to ci dam paczkę teraz i przetestuj ją czy działa ok (link tu czy na PW)

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2010, 15:30 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
daj na pw :)

A może jakaś fajna nazwa moda żeby chwytliwe było

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2010, 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
WoWo_Soldier przysłał mi patch 2.1 do modu - nie sprawdzałem go jeszcze, ale jestem pewien że coś tam poprawia :D więc wgrałem go na serwer:
http://dzn.battlefield.pl/BFMod3_Patch_2.1_Client.7z

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Ostatnio edytowano 13 kwi 2012, 22:57 przez archer, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2010, 18:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Daje listę zmian które wprowadziłem w owym patchu:

- każdej z nacji spawnują się tylko pojazdy im przypisane (samoloty) np. w hangarze Amerykanom - P-51, Japończykom - Zera
- zmieniłem ilość torped przenoszonych przez bombowce (to było przy okazji :))
- naprawiłem 1. bug w Yamato, że płynąc nie dymiło się mu z komina
- naprawiłem 2. bug też Yamato, gdy obracając działka przeciwlotnicze kamera była w innej pozycji niż działka
- dodałem MaxNrOfObjectSpawned 3 na lotniskowcach - każdemu samolotowi aby na resp nie trzeba by było czekać aż zostanie zestrzelony
- "łodzie ratunkowe" LCVP wypływają zaraz po zatopieniu statku

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2010, 20:18 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Wgrałem pliki na serwer (serwer stoi pod windowsem) , ale niestety serwer manager go nie widzi - nie ma tego modu dostępnego.
Czy coś trzeba ręcznie dopisać do plików serwerowych (tych co już są ) ??

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2010, 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Ja się na tym nie znam. Ja spakowałem plik pod serwer według zaleceń archera, małe litery, itd.
Teraz nie wiem czy zawiodła modyfikacja, czy sam server manger.

Może archer coś na to poradzi.

A wiedziałem że coś musi pójść nie tak - i koniec marzeń o sobotnim meczyku :cry:


---edit---

Carnophage[PL] napisał(a):
Obrazek


Korzystasz z tego ^

Ja to sobie ściągnąłem > w zakładce maps, przewinąłem listę w dół i tam był bfmod3 dałem mape midway conquest > dałem internet i start (i wszystko śmigało)

oczywiście do mods wgrałem serverową wersję i szłało

mam nadzieję że pomogłem :P

Chociaż jak z tego nie korzystasz...

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2010, 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Nigdy nie bawiłem się serwerem pod win, ale kiedy coś takiego się zdarza, to znaczy że z modem coś jest nie tak. Może gdybym mógł obejrzeć paczkę na serwer to znalazłbym co.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2010, 23:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Ok gra i buczy - pomógł podwójny restart serwera

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2010, 10:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Czyli sobotni meczyk się odbędzie :D

Tylko zostaje jeden szkopuł:

- jak będziesz dawał info na głównej to przypomnij o patchu aby dobrze podmienili pliki, bo gdy źle podmnieną podczas wchodzenia na serwer wyskoczy error

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL