Teraz jest 22 lis 2024, 00:01

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lut 2011, 13:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2011, 20:56
Posty: 16
Aha, czyli w CoD4 pewnie było łatwiej zrobić mapę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2011, 18:23 
Offline

Dołączył(a): 16 lut 2010, 15:21
Posty: 56
[Yossarian] napisał(a):
Czy widziales w jakies grze tak rozbudowane i dokladne szczegoly postaci, pojazdow, budynkow itp oraz map?

CryEngine 2 i nadchodzący CryEngine3 są w mojej opinii nie do pobicia w kategoriach, które wymieniłeś i dodatkowo w kat. efekty i oświetlenie in-game w czasie rzeczywistym.
Poza tym Cry ma dużo lepsze skalowanie silnika pod kątem platform (Xbox, PS3, PC) więc pecetowcy nie muszą się martwić o zaniżoną jakość.

Frostbite 2 -> http://www.youtube.com/watch?v=foXVF7q0 ... r_embedded
CryEngine 3 -> http://www.youtube.com/watch?v=-V396uui ... r_embedded

Można więcej podyskutować na temat silników fizycznych, ale nie wiem czy się komuś tutaj chce spierać i rozstrzygać, który jest lepszy:
- Frostbite bazujący na Havoc'u czy CryEngine "made in-house physics engine".

Szczerze jednak powiem, że chciałbym zobaczyć Battlefielda opartego na Cryengine. To byłoby coś niesamowitego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2011, 18:32 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
A pokaż mi filmik prezentujący system zniszczeń w silniku CryEngine działający jak ten który widzimy w Frostbite ...

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2011, 18:34 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Piszemy tutaj o BC2 i mozna (tak mysle) porownac do istniejacego stanu rzeczy, nie wspominalem o bf3 i fb2 (frostbite 2)...
Jeszcze jedno: mozliwosci komputerow uzytkwnikow:
8gb ram, q8300, ati 5570 1gb, zastanawiam sie nad pewnymi istotnymi zmianami przed bf3...

O uwadze Sokara nie wspominajac...

Poza tym wszystkim: teraz chyba jasno juz wiadomo, ze edytor map i moding tej gry to nie bf2...

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2011, 18:56 
Offline

Dołączył(a): 16 lut 2010, 15:21
Posty: 56
[Yossarian], zadałeś pytanie
[Yossarian] napisał(a):
Czy widziales w jakies grze tak rozbudowane i dokladne szczegoly postaci, pojazdow, budynkow itp oraz map?

dostałeś odpowiedź dotyczącą również istniejącego stanu rzeczy:
Cytuj:
CryEngine 2 i nadchodzący CryEngine3 są w mojej opinii nie do pobicia w kategoriach, które wymieniłeś i dodatkowo w kat. efekty i oświetlenie in-game w czasie rzeczywistym.

Wystarczy rozumieć pytania, które się zadaje i odpowiedź jaką się otrzymuje.

@Sokar44, oczywiście CryEngine 2 jest słabszy w kategorii "demolka", ale fizyka to nie tylko destrukcja, ale również prawidłowe wykrywanie kolizji, interakcja obiektów.
Silnik to łatwość jego implementacji, skalowalność. Tak jak wspomniałem, nie chcę dyskutować na temat wyższości jednego silnika nad drugim.
Nie jestem fanboyem Cry'a ani Frostbite jednak z niecierpliwością czekam na premierę Crysisa 2 i Sandboxa wykorzystującego nowy silnik (a może raczej ulepszony silnik).
Zobaczymy co potrafi.

Peace.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2011, 19:05 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Studio Sandbox o ile wiem nalezy do DICE, ta z kolei do EA - Crytek (edytor Sandbox) to teraz tez robi Crysia pod skrzydlami EA :lol:

Ja jestem fanem popularnych i grywalnych rozwiazan...
Sam fakt przebudowy lub koniecznosci zakupu nowego kompa - mrozi mi krew w zylach...
Szukam stabilnej gry na kilka lat - pewnie to utopia i jak dinozaur zostane przy bc2 i jej nastepcy bf3.
Nie mam zamiaru co 1,5 roku kupowac kompa... Za ta kase wole pod palmami polezec.

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2011, 19:11 
Offline

Dołączył(a): 16 lut 2010, 15:21
Posty: 56
Electronic Arts dla DICE i Cryteka jest tylko wydawcą. Ani DICE ani Crytek do EA nie należą.
Mówiąc o Sandboxie miałem oczywiście na myśli edytor -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Sandbox


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2011, 20:39 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
EA ma pakiet w DICE 61% ;) Crytek... pewnie soon same story ;)
Jesli juz tylko wiki cytujemy: http://pl.wikipedia.org/wiki/Crysis ;)
Studio Sandbox to firma odpowiedzialna za kilka widacych modow w serii BFa - oczywiscie zauwazylem roznice pomiedzy Studiem a edytorem...

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2011, 22:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
Do bc2, rzeczywiście nie dało by się zrobić edytora map, dostępnym dla graczy :)
To po prostu byłoby chore.
I tak się cieszę, że dają je za darmo, i dla konsol, i PC.

Kolejna rzecz, w której BC2 pokonuje COD...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL