[Yossarian] napisał(a):
I tu was mam koledzy - zamiast przedstawic jakies fakty - lub chociaz krytyke - piszecie o glupocie i wrozbictwie... Tworcy wypowaiadaja sie o bf3 jako kontynuacji bf2 (dobrze, ze zlinkowalem to info dla was) - a kiedy ostatnio graliscie w bf2 i potem w bc2? Ja wczoraj. I naprawde oprocz slowa 'kontynuacja', nie chcialbym wiedziec za wiele wspolnego bf2 z bf3...
Wyobraź sobie, że
nie przedstawimy Ci faktów dot. BF3, bo... nie znamy ich! Również grałem wczoraj w obie te gry, i co z tego? Są zupełnie różne, co oczywiste. Wielkie dzięki za linki, ale czytnik rss to sam posiadam. To z jakiej gry byś chciał, aby BF3 czerpało pomysły i gameplay? Dobra nie odpowiadaj, bo mi się przykro zrobi.
[Yossarian] napisał(a):
Moze zadam przewrotne pytanie: jak wyglada bf2 jako kontynuacja bf42 i bf:v?
Bo to mozna troszke porownac do biezacej sytuacji:
bf42 i mody (podstawa, odnosnik naszych - waszych marzen) - jako bf2
bf:v jako bc2 (czyli produkt trafiajacy sie po drodze - i tu zbieznosc sie konczy - na tym poziome - gdyz bad company, odniosla ogromny sukces - ale to wlanie z bf:v zaczerpnieto wiecej w bf2 niz z bf42 - np. zmiana chatu [jego uproszczenie]...)
BC2 to nie jest taki sam "produkt pośredni" jak Vietnam i 2142, to jest zupełnie nowa marka taka jak BF Heroes, czyli nowy gameplay i "Battlefield" tylko z nazwy, a przynajmniej nie taki, jaki był kiedyś.
[Yossarian] napisał(a):
I jescze jedno: to wlasnie silnik gry zmienia totalnie rozgrywke - o czym wie caly swiat...
To porównaj sobie BF2 i BF Heroes, albo Borderlands i Americas Army 3, gry na tym samym silniku... cały świat zapomniał chyba o tym, haha
[Yossarian] napisał(a):
Dominik nie wypowaiadaj sie w kwesti bc2 - bo najwyrazniej malo wiesz na temat tej gry. I to wlasnie jest dziecinne - mielic o 30% w bf2 gdy reszta pisze o bc2
Bo jak tutaj zauwazono (nikt nie skumal gdy ja o tym napisalem...) kilka lat dzieli te gry i bc2 to jest to co bedzie rzutowac na porownania ogromnej rzeszy przyszlych graczy bf3:
a) bo nigdy w bf2 nie grali
b) bo zapomnieli jak wyglada bf2...
Na pewno znajdą się tacy, co będą porównywać bf3 z bc2. Niektórzy też pewnie będą porównywać trójkę z mirrors edge i pasjansem, co z tego? ^^ . O Bad Company 2 wiem więcej niż potrzeba, dziękuję. To jest temat o BF3 i mogę przywoływać w postach choćby Sapera, byle by było to uzasadnione. Nie wiem od kiedy "dziecinny" znaczy "mówi o innej grze niż ja", ale mniejsza o to. Wypowiadać się będę dalej, spokojna twoja rozczochrana.
[Yossarian] napisał(a):
Snajperzy - czy tez uzywajacy tej klasy - sa zmora tej gry i to nie dla przeciwnika a dla wlasnego teamu - nie ma komu atakowac i bronic - i jest to oczywiste i dostrzegalne w wielu topikach dotyczacych bc2.
Marzycie o bf2 z nowym silnikiem i co:
podzial klas inny, na szczescie (mam nadzieje) nie bedzie lidera, i ile jest podobienstw - oprocz nazw map i samej gry?
To tak jak P4F, to bf2 na przegladarke...
I na koniec - moze zamiast personalnie atakowac - przedstawicie jakies ogolne wnioski i fakty?
Co ma wspólnego drużyna snajperów z Bad Company? Z pustego i Salomon nie naleje, w każdym Battlefieldzie drużyna przegra, jeśli połowa teamu weźmie snajpy. Nie marzę o remake BF3, nie wciskaj mi tu takich rzeczy. Remake to może być w pierwszym DLC, na to liczę ^^. Jeśli BF3 będzie miał sensowniejszy podział klas, Squad Lidera dowodzącego 6 osobami, mapy, na których będzie więcej niż, o mój Boże, całe 4 punkty kontrolne do przejęcia, jety, prone itd. to nie będzie miał za wiele wspólnego z BC2, oprócz podobnej grafiki.
Jedyne, co dziedziczy BFP4F z BF2 to większość tekstur, oraz trochę podobne mapy, więc z łaski swojej nie oceniaj dwójki na podstawie play 4 free i na odwrót. I nie traktuj tego personalnie, absurdalne tezy trzeba tępić, od kogo by nie wychodziły i to właśnie robię.
Dla ułatwienia odbioru przesyłanych przeze mnie treści, oto Twój ulubiony .gif