Teraz jest 28 mar 2024, 22:01

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 mar 2011, 21:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
Jest tak ostatnio pracuje nad mapką bitwa o anglię ale na oryginalnej mapce jest za mało miejsca
No to ściągnąłem se program Start1942 żeby otwierać se te mapki i jak przerabiałem tą oryginalną mapkę to wszystko mi super otwierało
No ale teraz jest za mało miejsca to postanowiłem że zrobię ją od nowa przerabiając inną mapkę tj El Alamein ale już nie da się jej sprawdzić tym moim programem bo wyskakuje mi coś takiego:
http://www.bankfotek.pl/view/909315

Cliffs of Dover to nazwa mojej mapki

Proszęo Pomoc!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2011, 23:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
A jak "przerobiłeś" el alamein? Metodą copy level to? Wgraj tą mapkę gdzieś to zobaczę co w niej nie tak...

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2011, 21:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
No skopiowałem ją tylko i żadnych przeróbek w niej nie robiłem
ale możesz ją sprawdzić:
http://freakshare.com/files/qqtlsvgo/Cl ... r.rfa.html
I nie wiem czemu Do tej skopiowanej mapki jest tylko jeden plik a nie dwa lub trzy tak jak przy innych mapkach z BF-a

I jeszcze jedno ale już nie związane z tematem pytanie jak zablokować okręty żeby się nie ruszały (tak jak w Coral Sea)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2011, 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Jakich wersji używasz Battlecrafta i Start1942?
Najnowsze to Battlecraft 2.1 oraz Start 1942 2.52
Jeśli masz starsze to zaktualizuj i spróbuj jeszcze raz.

Edit:
Upewnij się że do zrobienia nowej mapy używasz opcji "Copy Level To".
Ewentualnie zamiast przerabiać El-Al możesz spróbować zrobić mapę od zera poprzez "new level".

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2011, 20:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
Wersja battlecrafta to 2.1, a Start 1942 2.5
No spróbuje zrobić od nowa ale nie wiem czy coś z tego będzie

A z tymi okrętami???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2011, 20:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Coral Sea używa specjalnych, przerobionych lotniskowców bez stanowiska kierowcy. Nazywają się Hornet (amerykański) oraz Hiryu (japoński.) Jeśli chcesz je dodać do mapy przez battlecrafta, musisz je dopisać w swoim Bf1942.lst (w sekcji vehicles_sea.) Możesz też postawić zwykłe lotniskowce a potem po prostu edytować ObjectSpawnTemplates.con i w spawnerze przerobić Enterprise na Hornet'a i Shokaku na Hiryu

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2011, 23:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
A jak bym chciał inne okręty np Prince Of Wales'a albo Flether'a

A tak w ogóle to jak dodać inne okręty np z FH lub inne???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2011, 16:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Cytuj:
A jak bym chciał inne okręty np Prince Of Wales'a albo Flether'a

Wtedy musiałbyś zrobić nowy pojazd który jest kopią danego okrętu, ale bez stanowiska kierowcy.
Mniej eleganckim, ale łatwiejszym rozwiązaniem jest umieścić na mapie zwykły okręt, a następnie rozmieścić wokół niego, pod wodą, różne przeszkody które nie pozwolą mu odpłynąć.
Cytuj:
A tak w ogóle to jak dodać inne okręty np z FH lub inne???

Musiałbyś albo stworzyć nowy mod który korzysta zarówno z FH jak i bf1942, albo po prostu zrobić mapę pod FH.
Można też skopiować pojazdy z modu do mapy, ale w przypadku FH jest to bardzo trudne i pracochłonne, ponieważ FH korzysta z innych materiałów niż podstawka.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2011, 19:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
A jak zrobić mapkę pod FH bo mi się tak zdaje że bardziej się opłaca zrobić pod FH niż pod BF1942???

No ale z tymi przeszkodami to trochę nieskuteczne bo chyba każdy czasem gdy przejmował flagę
na Midway to czasem się za blisko podpłynęło i cały okręt podskakiwał :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2011, 19:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Cytuj:
A jak zrobić mapkę pod FH

Musisz znaleźć gdzieś plik fh.lst
RTFM: http://dzn.battlefield.pl/bc/#a3
Cytuj:
No ale z tymi przeszkodami to trochę nieskuteczne

Wszystko zależy od tego co i jak ustawisz.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Ostatnio edytowano 13 kwi 2012, 22:56 przez archer, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2011, 17:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
A gdzie go znaleźć i co z tym plikiem zrobić???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2011, 18:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
lepiej przerzuć się na Battlegroup42, on ma plik .ist do battlecrafta na oficjalnej stronie do pobrania

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2011, 18:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
A mapki się robi na nim tak jak na battlecrafcie???
I jak się go instaluje???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2011, 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
:lol: Battlegorup42 to mod, konkurent FH, mapy do niego robi się battlecraftem, a na stronie jest plik .ist do battlectafta

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2011, 23:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Kolego, myślę że powinieneś przeczytać poradnik (Kliknij tutaj -> http://dzn.battlefield.pl/bc/ <-)
Tam jest wszystko ładnie wyjaśnione co i jak z robieniem map, co robić z plikami .lst oraz jak BC działa z modami.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Ostatnio edytowano 13 kwi 2012, 22:56 przez archer, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL