Teraz jest 24 lis 2024, 12:32

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 paź 2011, 19:30 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
50* Często pojawiają mi się takie kurzawy, na siemi, na budynkach, często tam gdzie coś wybuchło, ale utrzymują się przez całą grę.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 19:33 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2010, 23:09
Posty: 16
PS: We wcześniejszych 1-2 bugów było to testowane na teksturach high mój błąd.

System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), Intel i7. 2600k 4.0
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. Radeon 6950 HD 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.9 dla Radka
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, High, AA off, 1920x1080
Pamięć RAM: 8 gb
Ilość FPS:
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Neo 20mbit
Opis błędu: Jeśli rzucimy w metrze granata w kąt, pojawią się rozwalające się gruzy a ściana zostanie nie naruszona.


System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), Intel i7. 2600k 4.0
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. Radeon 6950 HD 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.9 dla Radka
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, High, AA off, 1920x1080
Pamięć RAM: 8 gb
Ilość FPS:
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Neo 20mbit
Opis błędu: Gdy został jeden zaplantowany przekaźnik w "Tabeli graczy" gra ukazywała że 2 są podłożone przekaźniki.


System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), Intel i7. 2600k 4.0
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. Radeon 6950 HD 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.9 dla Radka
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, High, AA off, 1920x1080
Pamięć RAM: 8 gb
Ilość FPS:
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Neo 20mbit
Opis błędu: Jeśli rzucimy w metrze granata w kąt, to granat zapada się pod ziemie
LINK: http://www.youtube.com/watch?v=keilRfRyclo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 19:38 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
51* Nie mozna się poparzyć płonącymi rakietami i do tego wiszą czasem nad nimi jakieś kawałki metalu.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 20:13 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
52* Po raz drugi stałem się nieśmiertelny (reanimowano mnie w progu drzwi), moja postać szła bezprzerwy do przodu i nie dało się strzelać, ani zginąć, gdy kliknałem [SPACE] i zmieniłem broń ta po prostu zniknęła. Moi kompani mogli przezemnie przechodzic jak przez ducha.

Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 20:20 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
45* Poprawka: Radyjko zawsze zapada się na ostatnim piętrze w blokach.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 21:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2003, 19:08
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin
Glitch gdzie modelem postaci są zwłoki, łatwo sie nadziać ;) Gracz normalnie działa, biega, skacze, strzela, nawet latarka działa. Z tym że reszta widzi go jako leżące zwłoki.

Pod miniaturką mały komiks ;)
Obrazek

_________________
"Swift, Silent, Deadly"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 21:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2011, 20:39
Posty: 11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
PS3
opis błędu: wszyscy o tym mówią że wtapianie się w ziemie koło celu "A" i "B" raz podłożyłem bombę pod "A" i wtopiło mnie po czym przeciwnicy próbowali rozbrajać a ja ich z pistoletu ściągałem... miałem także błąd, że jeden przeciwnik chodził tak jakby model ręce dwie w prawo i lewo a jak chodził to sie przesuwał i nie mogłem go zabić. jedna osoba leżała przed ścianą, a po drugiej stronie nogi wystawały i przez to go zabiłem (waliłem w nogi). wybuchy chyba są zbyt słabe bo rpg trzeba perfidnie w człowieka strzelić żeby zabić. Ostatni błąd jaki znalazłem (nie wiem czy to sprawa gry czy mojego internetu) to co jakiś czas mam takie jasne przebłyski , ekran mi sie błyska na biało

jeszcze jest taki, gdy podczas killcamu zrobisz pauzę i poczekasz do wyboru klasy ekran jest niebieski jak w menu pauzy musisz wtedy włączyć pauzę jeszcze raz i wyłączyć

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 1 paź 2011, 22:17 przez Piospi, łącznie edytowano 1 raz
połączono posty


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 22:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: Intel Pentium Core2Quad 2,5 GHz
Karta graficzna: GeForce GTX560
Wersja sterownika karty graficznej: 235.38
Ustawienia graficzne: 1680x1050 Ultrra AA max
Pamięć RAM: 4GB 1333 MHz
Typ oraz prędkość łącza internetowego: UPC 25 Mb
Opis błędu: Gra chodzi płynnie ale czasami bez wyraźnego powodu zwalnia mocno na 2-3 sekundy i znowu idzie płynnie. Po paru minutach windows wyświetla błąd o zbyt małej ilości pamięci a następnie błąd w którym jest coś o teksturach oraz DX, po czym gra zawiesza się. Rozwiązaniem problemu jest przełączenie jakości tekstur na Medium, wtedy gra chodzi płynnie cały czas i błąd nie występuje. Najwyraźniej gra ma poważne wycieki pamięci.
P.S. Nieźle straszyli z tymi dwoma GTX580...

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 22:55 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
27. Czasami sniper robi dziwny odchylenie do tyłu, nie wiem od czego to zależy D:.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 23:24 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
28. Podczas przeładowywania F2000 ręka przechodzi przez model broni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 23:43 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
29. PDWr ma dodatek na 3 slot okraszony napisem 'no intel' a na obrazku nic nie ma.
30. Z tym dodatkiem animacja reoladu zacina się w połowie D:.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 01:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2009, 15:38
Posty: 24
Grafika: GF GTX 275
Proc: Intel Core i5 4x2.75GHz
RAM: 4GB
Zasilanie: 600W Logic
System: Windows 7 64 bit
Sterownik: ten najnowszy wiersji nie pamiętam :mrgreen:
Wszystko na High.

1.Granat rzucony w krzkach nie przelatuje przez nie lecz sie na nich "zawiesza"

Obrazek

2.Sam nie wiem czy to błąd ale napewno mija się z prawdą mianowicie chodzi o odbłysk z lunety który pojawia się zawet gdy jesteśmy w cieniu, a do odbłysku chyba potrzebne jest źródło światła :stupid: .

3.Liczne błędy animacji typu: po reanimacji kolegi medyk biega jak by miał w czterech literkach kołek :shock:, czasem po przeskoczeniu przez mórek postać na którą patrzymy zostaje wystrzelona jak z procy, wygląda jak lag ale chyba nim nie jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 04:48 
Offline

Dołączył(a): 2 paź 2011, 02:56
Posty: 1
Nie podaje parametrów ponieważ jest to bug mapy a i tak sama gra chodzi mi prawie niegrywalnie więc zwiedzam mapę i szukam bugów.
Bug polega na tym że da się wyjść poza niewidzialną barierę a oto obrazki pokazujące jak tego dokonać:
oto miejsce:
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 85208.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 85834.png/

wskakujemy na betonowe kloce i najlepiej skruszyć pociskami ich rogi a następnie wcisnąć się zanie:
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 90204.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 92637.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/17 ... 92964.png/

teraz czekamy by ktoś się zresawnował za nami i popełniamy samobójstwo i dołączamy do kolegi już za barierą:
http://imageshack.us/photo/my-images/70 ... 05839.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 10317.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/97 ... 12797.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/17 ... 14304.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/57 ... 15078.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/17 ... 22384.png/

cieszymy się z miejsca do ostrzeliwania przeciwnika na respawnie podczas drugiej fazy ataku xD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 09:53 
Offline

Dołączył(a): 2 paź 2011, 09:30
Posty: 3
Lokalizacja: Legnica
PS3
8MB

- problem z dołączeniem do składu w menu gry
- w menu gry po tym jak się już uda dołączyć do składu tylko jedna osoba słyszy wszystkich członków
- po uruchomieniu meczu rozrzuca nas po różnych składach a jeden z nas zawsze trafia do przeciwnego zespołu
- podczas gry nie można rozmawiać z członkami własnej drużyny
- podczas gry rozmawiałem z kolegom który aktualnie był w menu gry i dzięki niemu mogłem rozmawiać z kolegami z którymi aktualnie grałem
- gdy zginę podczas uzbrajania m-koma po respawnie wyświetla mi się na ekranie komunikat "wciśnij O aby uzbroić"
- Battellog - w statystykach plutonu pokazuje mi że jestem najlepszym graczem każdej klasy a tak nie jest niegram prawie w ogóle inżynierem a statystyki pokazują że najdłużej ze wszystkich kumpli grałem to klasą i zdobyłem najwięcej punktów, kumpel gra tylko inżynierem więc to on powinien być wymieniony. w tabeli wyników pokazuje statystyki prawidłowo.
- podczas gry, apteczki i paczki z amunicją są za duże i czasem zasłaniają widok,
- podczas gry, apteczki i paczki z amunicją po rzuceniu na ziemie przyklejają się do niej, nie zsuwają się po zboczu oraz nie reagują na eksplozje.
- Battellog - u kumpla który gra na PC i PS3 wyświetla się ikonka Xboxa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 12:02 
Offline

Dołączył(a): 24 wrz 2011, 20:42
Posty: 7
PS3
Łącze 6MB/s
Opis błędu:Przeciwnik dostaje kulke w ciało i nie otrzymuje za to dmg czasami sie to zdarza.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL