Teraz jest 24 lis 2024, 12:43

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 paź 2011, 12:18 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Nie będę podawał parametrów, to bug postaci. Net 3mb/s.
Szybko biegnący którzy przeskakują przez przeszkodę, a w tym czasie dostaną kulkę, robią nura w dół i biegają po ziemi jak pijani.

Ten palnik inżyniera nie rozwala murków tak jak na filmikach.

Błysk lunety pojawia się nawet w ciemnościach metra.

Laser przechodzi przez niektóre ściany.

Rozwalone drzewa po chwili znikają, a same gdy dostaną, np. z RPG to trzęsą się jak galareta.

Można strzelać przez kamienie.

Balistyka pocisku jest scrapowana. Odl. 150m, SWD. Żeby trafić typa trzeba wziąć poprawkę, bo pociski spadają szybko w dół i trafiają w miejsce celowania. Jednak go nie trafiają. Dopiero jak strzela sie na wprost, bez poprawki, pocisk wchodzi.

Światło włączonej latarki , np. w Glocku podniesionym do góry wygląda sztucznie, jakby było z papieru. Tak samo wiązka lasera jest dobrze widoczna w dzień, nawet pod słońce.

Świecące granaty :/

Ruscy biegają w marpacie, szpeju USMC i czarnych hełmach z norotosem .

USMC to nie USMC, a MARSOC- USMC może jest w SP, ale nie na multi.

Jak stoi się przy tych wyrzutniach, przy wystrzale nic się z Tobą nie dzieje- tylko błysk.

Za miastem stoją samoloty, które cały czas zrzucają skoczków.

A-10 które atakuje miasto nie leci, a spada.

I chyba tyle, jak na razie.

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 15:30 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
31. M26 mass po podczepieniu do broni (widziałem to na M16) nie jest widoczny, pojawia się dopiero po przełączeniu na niego, a po zmianie na karabin znowu znika D:.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 17:02 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
54* Glitch na teksturach broni po kucnięciu w wodzie i skierowaniu jej na powierzchnię w stronę przeciwną do oświetlenia.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 17:04 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
55* Rozbryzg wody po strzale w nią jest niezalezny od prędkości pocisku, do tego nie ma dźwięku rozbryzgu wody, a sam rozbryzg jest prawie niewidoczny, przez co nie wiadomo czy do nas strzelają.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 17:13 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
56* Gra źle liczy KDR, ponieważ jeśli będziemy mieli wynik np 9 do 0, to pokaze to jako kd 9.00 na końcu gry. Powinien być napis MAX albo MIN albo coś w tym stylu.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 17:23 
Offline

Dołączył(a): 2 paź 2011, 17:13
Posty: 1
Grafika: ATI Radeon HD 4800 Series
Proc:Intel Core2 Quad Q8300 @ 2.50GHz
RAM:4GB
Zasilanie:600W Logic
System: Windows 7 Home Premium 32-bit SP1
Sterownik:Najnowsze
Ustawienia graficzne:Hight


Błąd: Stawiając Mobilny Respawn na krzaku, koszu, albo części ruchomych schodów, jest on przekrzywiony. Kiedy ktoś się respi, "turla" się przekrzywiony, ale widzi wszystko normalnie.
Mam nagrany filmik pokazujący ten błąd. Proszę o kontakt e-mail administratora ze mną, jeśli mam przesłać 18sekundowy filmik.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 17:55 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
57* Zamiast M39 po odblokowaniu M98 pokazuje się, że odblokowywujemy MK11. A w battlelogu, nie zakrywa tej broni (m39) zielony pasek postępu ani na cal.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 17:57 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
32. Zostałeś zabity na schodach ruchomych, twoja kamera uderza o sufit i dopiero wtedy ląduje na ziemi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2003, 19:08
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin
Po zdobyciu 10x Ace Squad Ribbon w grze pokazało że został odblokowany Ace Squad Dog Tag, lecz w Battlelogu nie ma o tym informacji oraz nie ma oczywiście takiego Dog Taga do wyboru.

_________________
"Swift, Silent, Deadly"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 18:17 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
58* Rozmiar ma zniaczeni -> Radyjko, i wszystlko co trzymamy jest mniejsze, niż to co stawiamy.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 18:20 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
59* Jesli gra sie wysypie i zamknie, albo my ją zamkniemy awaryjnie (proces), to wszystko co ugralismy w danej rundzie przepada :!:

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 19:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2003, 19:08
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin
:arrow: Przy ponownym ładowaniu mapy po zakończeniu rundy jest szansa ( tak na oko 20 % ) że zaliczymy crasha. Battlelog informuje że "Server Timed Out". Albo uroki bety, albo wina trybu Eyefinity. Crashy podczas rundy nie uświadczyłem.

:arrow: Zdarza sie że nie możemy przycelować z optyki/iron sight do czasu aż zmienimy broń, a potem wrócimy na pierwotną.

:arrow: W trybie eyefinity przy czołganiu widać wyrwane tekstury z modelu postaci ( prawdopodobnie ręce )

Obrazek

_________________
"Swift, Silent, Deadly"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 19:14 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
60* Żarówka i szkiełko w latarniach to jedno i to samo -> tłuką się razem i wygląda to kiepsko.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 19:22 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
61* Laserek szwankuje na pochyłych powierzchniach i linia światała nie pokrywa się z kropką, oraz kropka lasera nie jest widoczna z daleka na ziemi.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 19:40 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
62* Nad wejściem do metra i po lewej stronie od wieścia do metra w tych wielkich blokach brak kilku okien, a zamiast nich są obropne czarne dziury, nawet bez ramy. (Jeśli tego nie macie, to powiedźcie, to dam screena)

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL