Teraz jest 28 lis 2024, 02:17

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 paź 2011, 20:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2003, 19:08
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin
Opaski racze nic nie dadzą, no i w rzeczywistości nikt takich nie nosi, ewentualnie naszywki na ramionach z flagami ale to na dystansie raczej nie pomoże. Choć taki akcencik by nie zaszkodził. Ja bym coś takiego chętnie widział :)

Rosjanie mają lekko ciemniejszy odcień munduru i sporo więcej ciemnych elementów oporządzenia, więc różnice są. Wydaje mi się że celowo nie ma podziału typu US-pustynny, RUS-leśny, żeby nie było sytuacji że jedni mają znacząco lepszy kamuflaż np. na mapach leśnych, przez co gra nie byłaby zbalansowana. To nie BF2 gdzie krzaków do skitrania praktycznie nie było i maskowanie nie było przydatne :wink:

_________________
"Swift, Silent, Deadly"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 20:28 
Offline

Dołączył(a): 30 wrz 2011, 22:57
Posty: 9
1. Powinna być historia czatu
2. Na czacie nicki graczy powinny być kolorowe (terro-czerw. marines - nieb.)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 21:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2010, 11:18
Posty: 24
o to mi chodzi aby opaska znajdowala sie na ramieniu jak opaska kapitana w druzynie pilkarskiej

piecyk komentowanie sugestii pozostaw innym, przeczytaj na jakiej zasadzie dodaje sie tutaj posty

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, 21:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2011, 09:57
Posty: 32
Lokalizacja: Mogilno
Wiem na jakiej zasadzie, naszywka jako smaczek może być ale opaska i tak będzie słabo widoczna. Mundury w BF2 były ok ale tam nie było tylu szczegółów, krzaków itd więc to nie zda egzaminu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2011, 03:24 
Offline

Dołączył(a): 3 paź 2011, 02:37
Posty: 1
Do błędów i sugestii.
Te kwestie były częściowo poruszane ale trzeba je skonkretyzować... mianowicie:

1. Pierwszą najbardziej irytującą kwestią w grze jest fakt, że Szturmówki i inne SMG mają zasięg jak snajperki. Co z tego, że rozrzut jest większy jak w dalszym ciągu za mały. Nie spada siła nośna pocisku, pociski nie opadają i zadają taki sam dmg nawet z 2 końca mapy. Jest to totalnie śmieszne bowiem pociski ze snajperki takiej jak SV, M40A5 która ma siłę nośną pocisku dużo większą -opadają.
2. MK11 i SVD z pka3.4x i M145 3.5x trafia prosto w cel bez opadania pocisku a z takiego riffle scope już nie czyniąc z MK11, SVD i ich 3.4x najlepszą snajperką w becie.
3. Pośrednie trafienia z M98B i EM39 EMR powinny urywać ręce i nogi a tutaj często potrzeba 2 trafień by zabić.
4. Latarka na powierzchni przy słonecznym dniu nie powinna świecić. W środku metra jest jak najbardziej prawidłowa i wcale nie za jasna.
5. Flara od scope'a snajpera powinna błyskać a nie świecić i tylko gdy ma się przed sobą słońce, a już na pewno nie w metrze.
6. Totalnie złe ustawienia dla obiektów. Pociski przechodzące przez materiały przez które nie powinny. Zabija Cie przeciwnik będący 4 pokoje dalej.

ŹLE ZBALANSOWANE BRONIE ORAZ ZŁE HITBOXY to największy problem w grze, bowiem niszczą grywalność, reszta to margines...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2011, 07:07 
Offline

Dołączył(a): 20 gru 2009, 12:18
Posty: 98
Pierwsze co to zmniejszyć obrażenia od pocisków w UMP45 i PP2000, te bronie są za bardzo wymaksowane i z drugiego końca mapy bez problemu można zabić wroga.
Druga sprawa to bronie snajperskie. Mimo iż jest ich 7 to są niemal identyczne. Chodzi mi o MK11/SVD/SKS/(M39?) i SV98/M40A5/M98B. śmiech na sali się rozlega jak przeciwnik z 20m dostaje w korpus z M98B i dalej stoi.
Fajnie by było jak by DICE się za to wzięło. Bo dziwnie się strzela z broni która w realu może urwać rękę a w grze zadać tylko obrażenia.
Czyli na chłopski rozum. Broń pokroju M98B powinna zabijać za jednym strzałem. Zaraz pewnie wszyscy naskoczą, że to by było przesadzone. Ale według mnie przesadzone jest to, że w parku z respa do respa można zabić kogoś z PP2000 czy UMP45.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2011, 08:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2010, 21:53
Posty: 201
1. Podział by się system nagrywania demek na serwerze, coś w stylu hltv/stv

2. trochę krwi w grze o zabijaniu nikomu nie zaszkodzi, nie mówię o wodotryskach krwi, ale mogło by być jej więcej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2011, 15:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2003, 10:59
Posty: 167
  1. Wprowadzenie pojazdów na wszystkich mapach.
  2. Usunięcie mapy Metro oraz innych map infantry i zastąpienie ich mapami typowymi dla serii BF.
  3. Dodanie osobnego trybu infantry i wrzucenie tam wszelkich map w wersji bez pojazdów.
  4. Usunięcie krzaków.
  5. Naprawienie granatów, aby nie zatrzymywały się na gałązce krzaka (problem można rozwiązać wprowadzając punkt 4).
  6. Zwiększenie ilości punktów za wygraną grę, za wysadzenie mcoma lub rozbrojenie bomby, w tej chwili bardziej opłaca się zabijać niż wygrywać mapę.
  7. Najlepiej kompletnie usunąć wszelkie unlocki, punkty, odznaczenia itd. Niech liczy się wygrana runda a nie exp, kdr i odblokowanie kolejnej rzeczy.
  8. Usunięcie latarek.
  9. Zmniejszenie ilości efektów wizualnych, które tylko przeszkadzają. Np. odbicie światła przez dach domu, które oślepia jakby człowiek patrzył w słońce itd.
  10. Wprowadzenie dowódcy, który może zrzucać paczki, artylerię, wydawać rozkazy itd.
  11. Po podłączeniu joysticka okazuje się, iż ruchy oraz guziki joya przypisane są również do klawiszologii piechociarza, w efekcie tego np. gdy mamy przepustnicę do góry nasza postać obraca się cały czas w lewo. Konfiguracja joya w celu latania samolotem wymaga więc ręcznego wymazywania przypisań w pozostałych zakładkach, co jest dosyć problematyczne. Podejrzewam, że jest to pozostałość po ustawieniach zdefiniowanych na pada do konsoli i niestety wskazuje na to, iż BF3 to nie gra robiona z myślą o PC, a zwykły port z konsoli, z dodatkowymi większymi mapkami itd.
  12. Domyślne włączenie friendly fire. Niech jego brak będzie opcją dostępną tylko na niektórych serwerach, a nie odwrotnie.
  13. Dopracowanie gry w takim stopniu, aby po zainstalowaniu gry z płyty nie trzeba było pobierać od razu gigantycznych łatek.
  14. Battlelog jak dla mnie nie jest zły. Przypomina mi trochę All Seeing Eye :) Origin do wywalenia.
  15. Możliwość zmienienia ustawień gry przed wejściem na serwer.
  16. Długa animacja noża niech zostanie. Jest to bardziej realistyczne i nie ma możliwości ciachnięcia kilku osób raz za razem z odległości 5 metrów. W dawnych częściach aby zabić kogoś nożem trzeba było się wysilić, od BC nóż na małą odległość często bywa bardziej zabójczy niż karabin. Tak być nie powinno.
  17. Wydaje mi się, że kilka razy rzucając paczkę z ammo albo apteczkę rozwalałem nią murek. Taka destrukcja to lekka przesada ;)
  18. I najważniejsze! Zaprzestania wojny z CoD i pozostawienie serii BF w starej dobrej formie. Kiedyś to były zupełnie inne gry i nawet nie było zbytnio jak ich porównywać, bo to mniej więcej tak, jak porównywać serię WarCraft do Heroes o Might and Magic. Niech BF3 pozostanie BFem a nie zmienia się w CoDa. Zresztą w tej chwili to ja już sam nie wiem, czy BF nie upodabnia się bardziej do CSa niż do CoDa.
  19. Dodanie mapki Wake Island ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2011, 15:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2003, 10:59
Posty: 167
Jeszcze jeśli chodzi o krzaki. Nawet jeśli zostaną w grze, to niech wejście do nich i czołganie się przez nie będzie utrudnione. W końcu w prawdziwym świecie ciężko wejść w żywopłot i bez problemu czołgać się. Ludzie nie przenikają przez liście i drewno jak duchy ;) Przedarcie się przez krzaki wymaga zazwyczaj użycia maczety ;)

Ewentualnie dodanie miotaczy ognia do wypalania chwastów ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2011, 19:59 
Offline

Dołączył(a): 30 kwi 2009, 13:37
Posty: 10
Lokalizacja: Sochaczew
Tag dłuższy niż 4 znaki. To nie konsola do jasnej... Prosta rzecz niby ale przeszkadza, że nie wiem co. Pozostałość po BC2 nie widzieć czemu :stupid:

_________________
PL4FC- Arti_86(pl)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2011, 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
Arti_86(pl) napisał(a):
Tag dłuższy niż 4 znaki. To nie konsola do jasnej... Prosta rzecz niby ale przeszkadza, że nie wiem co. Pozostałość po BC2 nie widzieć czemu :stupid:

Tagi w BC2 mogą być dłuższe. Sam gram z tagiem 7-znakowym.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2011, 22:33 
Offline

Dołączył(a): 30 kwi 2009, 13:37
Posty: 10
Lokalizacja: Sochaczew
Grievous94 napisał(a):
Tagi w BC2 mogą być dłuższe. Sam gram z tagiem 7-znakowym.

Tak tak w BF2 i 2142 też mogą być o wile dłuższe tyle, że można się na tym przejechać.


Kombinacje pozostawiam wytrwałym. A problem nadal pozostaje.
Cztery znaki na tag to jawny port z konsoli a gdzieś można było przeczytać, że BF3 na pc ponoć miało nie być portem z konsol.

_________________
PL4FC- Arti_86(pl)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2011, 23:38 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
Ja bym prosił DICE o to aby ostatnia broń do odblokowania dla snajpera, była jakiegoś naprawdę Wielkiego kalibu, i żeby jej odblokowanie trwało conajmniej te 100h.

Najlepiej taka: http://www.youtube.com/watch?v=7ft2j6J4 ... ure=fvwrel

xD

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2011, 23:56 
Offline

Dołączył(a): 1 paź 2011, 00:42
Posty: 11
Chyba ostatnią snajpą będzie Barrett M82A3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2011, 11:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2005, 22:32
Posty: 430
Lokalizacja: Gdańsk
Za dużo roślinności i przeszkadzający teren. Proponuję dodanie opcji użycia atomówki, by rozwaliła te wszystkie zbędne krzaki, drzewa i bariery. Efekty murowane by były, a raczej zdemolowane brzmi lepiej.

_________________
have a rest...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL