plove napisał(a):
Dla mnie największym błędem są hitboxy, koleś do mnie strzela ja uciekam za przeszkodę, najczęściej kładę się na ziemie a kule dalej mnie dosięgają w konsekwencji czego ginę.
To nie wina hitboxów, ale wysokiego pinga i, często, lagów.
Podobnie jest w BC2. Chowając się za rogiem ściany dostajemy kule, które ktoś wystrzelił wcześniej, a pakiety dotarły do nas dopiero jak się schowaliśmy. Nie da się ukryć, jest to wkurzające i uciążliwe.
Hitboxy w BF3 są wręcz wzorowe. Jak ktoś pamięta początki BF2, to wie o czym piszę.
Kolejne bugi:
- Na killkam gość jednocześnie strzela i widać animację przeładowania broni.
- Wystrzelone RPG i nie przeładowane od razu - po ponownym wyciągnięciu broni widać na końcu rury głowicę, która w magiczny sposób znika.
- Ekstremalnie denerwujące jest to, że jak jesteśmy postrzeleni (na HC nie widać % życia i HP nie regeneruje się), jak się zeskoczy z byle jakiego murku, czy skały to popełniamy samobójstwo.
To samo przy zbliżeniu do płomieni (to już jest żenada).
- Nie widać efektów postrzelenia. Tzn. obraz na chwilę robi się czerwony, ale po paru sekundach wszystko wraca do normy, a HP można mieć w tym czasie 1%. Przy byle podskoku: suicide...
- Notoryczny respawn pod lufą przeciwnika, często w odległości 1-2metrów od niego. Działa to stety/niestety w obie strony, bo często respawn jest za plecami oponentów.
W grze, mógłbym wymieniać bez końca, ale jak trzeba sobie coś przypomnieć, to już jest gorzej.
Bugów oczywiście jest cała masa.