bimberoman napisał(a):
Gra poszła do przodu? Sniperki skopane, zniszczenia zerowe, mapy niezależnie od wielkości wczytują się tak samo długo, nie ma różnicy w fpsach - może jest 5 mniej między ultra a low... Wymieniać dalej? A co ma dbanie o kompa wspólnego z tym, że jednego dnia łupię sobie pięknie a drugiego nawet odpalić nie mogę? A błąd "game disconnected: something went wrong" powinien zostać dodany do failowej listy rekordów Guiness'a. Porażka. W singlu gram w ultra bez problemu, w multi bez skryptów i AI chodzi ledwo na low... Przerost formy nad treścią. Ciekawi mnie tylko dlaczego jak grałem w singla na piracie to mapy wczytywały się pare sekund a teraz trwa to ponad 2 minuty [SIC!]. Origin i jego tajemne szpiegowanie plików na kompie?
I przestań z tym "spadaj grać w CoD" bo to jest po prostu żałosne. Nie masz innych argumentów, dziecko?
1. Snajperki skopane? W jaki sposób? Że nie zabija na hita z bliska? Idź na HC albo wal w głowę. Jest też trzecia opcja -> CoD
2. Zniszczenia są, tylko nikt nie umie tego dostrzec, bo nie wali się byle jak cały budynek, ale tylko kawał ściany gdzie wygląda to bardzo dobrze.
3. Nie ma różnicy w fpsach? U mnie przy samej zmianie rozdziałki jest gigantyczna różnica, może trzeba wyposażyć się w lepszego kompa?
4. No fakt, disconnecty wkurzają, ale raczej to naprawią.
5. Różnica fpsów między multi i singlem? Jest to oczywiste, masz jednak pecha gdyż nie chce mi się tego tłumaczyć bo odpowiedź zapewne będzie taka "G***o wiesz dziecko, dice skopało grę". Pomyśl logicznie dlaczego komp jest bardziej obciążony na multi... To naprawdę łatwe.
6. Piratami się lepiej nie chwal, ale jeśli lepiej ci się na nim grało to do niego wróć - proste?
@UP: Cóż widać nie każdy może sobie w taką grę szybko pograć - jaki ten świat niesprawiedliwy.